Niall ustawił Twój nick jako LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
A Tobie kurwa co?ruska fryta
A co ma mi być?LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
No nie wiemruska fryta
No to właśnieLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
A ta nazwa?ruska fryta
Nudziło mi sięLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Yhym, a ja jestem skończonym debilem i chujemruska fryta
Jesteś jesteśLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ
Niby dlaczego?ruska fryta
Ponieważ sam kurwa dobrze wiesz dlaczegoLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
No właśnie nie wiem. Weź mnie oświećruska fryta
Zdradziłeś LouLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Dobry żart a tak serio?ruska fryta
Weź nie udawaj debila większego niż nim jesteśLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Nie zdradziłem Lou. Nigdy bym tego nie zrobiłruska fryta
A ten post z tą całą Camilą?LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
To już nawet znajomych nie można mieć?ruska fryta
Można, ale kilka dni temu tamten post a dziś to. I Tommo seio myśli, że z nim zerwałeś przez post na instagramieLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Camila doradziła mi to napisać i zobaczyć jak Louis zareagujeruska fryta
Wiesz jaki jesteś? Żałosny. Jaki jesteś? Żałosny. Jaki? Żałosnyruska fryta
Dostajesz 100 punktów za głupotę Payno. Brawo. Lou nawet teraz z domu przez Ciebie nie wychodzi. Bo zachciało Ci się żartówLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Kurwa nie wiedziałem, że tak to się skończyruska fryta
Było ruszyć mózgownicą i pomyślećLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Przestań Horan. Nie wiesz jak jest więc się zamknijruska fryta
Wiem więcej niż Ci się wydaje. Lou jest dla mnie jak brat i wiem co się między wami wydarzyło. I powiem tyle, że jesteś niesprawiedliwy. Wyprowadzasz się, odpierdalasz jakieś maniany i obwiniasz o to jego bo spotkał się z byłym. A pomyślałeś jak on się czuje? Pomyślałeś przez chwilę o nim? Nie. Myślisz tylko o tym jak Tobie jest najlepiej. Czy Tobie tak trudno zrozumieć, że Harry jest dla niego kimś ważnym i chce mieć z nim jakikolwiek kontakt? Harry ma chłopaka więc nie pakował by się w jakieś zdrady. Zresztą ty znasz dobrze Lou i powinieneś mu zaufać jak mówi, że to Ciebie kochaLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
Dla mnie też jest to trudne jak wszędzie jest ten Harry. A bo Harry to a bo Harry tamto. Chuj mnie interesuje jakiś srary rozumiesz?LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
A zresztą nie wtrącaj się w nie swoje sprawy. Zajmij się sobą Horan i swoim chłopakiemruska fryta
Chciałem wam pomóc. No ale jak się jest debilem to co tu dużo mówić. Mógłbyś do niego pojechać i z nim pogadać a nie bawisz się w jakieś podrywanie i nie wiadomo co z kimś innymLIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
NIKOGO NIE PODRYWAM? SKOŃCZ.LIAM PAYNE AKA SKOŃCZONY DEBIL I CHUJ.
I tak mam zamiar do niego pojechać. Więc cześćLiam usunął nick
CZYTASZ
mój były wychodzi za mąż |larry|
FanfictionDwa miesiące przed ślubem Liama i Louisa były chłopak tego drugie dowiaduje się o tym.