◇Jungkook Anlatımı◇
Yine kötü kişileri toplayıp ileride kanlı canlı bir siren olucak Sybil'e Taehyung ile teslim ettik.Gün yorucuydu.Son kurbanıda yerine teslim ettikten sonra sandalyeye oturup kitap okumaya başladım.Taehyung:Bu salakça iş ne zaman bitecek?
Jungkook:Ne kadar cesetle doyarsa.
Taehyung:Tabi sana söylemesi kolay.Ama ben kötü insanları toplayıp onu bu adi cadıya teslim etmekten bıktım artık!
Jungkook:Yerinde olsam biraz daha düzgün konuşurdum.
Taehyung:Cidden mi?Nasıl bu kadar sakin kalabiliyorsun?He?Umrumda bile değil anladın mı?O bizim yanımızda bile değil!!
Jungkook:O burda Tae!Zihnimizde..Şu tam karşında duran kan dolu su birikintisinin içinden bizi yönetiyor!Ne kadar güzel değil mi?Hem yemek hem yönetmek..
Taehyung:Sen ciddi misin ya?Neden biz bunları yapmak zorundayız??
Jungkook:Yerinde olsam bunu kendisine sorardım.Tae'yi kan dolu su birikintisinin içine,kısacası havuza attım.O sırada keyifle kitap okumaya devam ettim.
Kısa bir süre sonra sudan çıktı.Sinirli gibiydi.Jungkook:Umarım sorunun cevabını almışsındır.
Taehyung:Evet aldım...
Jungkook:Güzel o zaman iyi geceler.
Tae:İyi geceler..Taehyung Anlatımı
Kötü ruhlar,cesetler..Sadece kanlı bir havuzun içinde yaşayan ve asla yüzünü göremediğimiz bir siren için kötüleri toplayıp onun yanına gönderiyoruz.Ahh cidden çok sınır bozucu ve aynı zamanda zihnimizi kontrol ediyor..Ama benimkini değil.Jungkook:Ah hadi ama gene mi geç kalıcaz?
Taehyung:Ne geç kalması tam vaktinde yetişicez..
Jungkook:Çabuk olsa iyi olur!
Taehyung:Onu ben bilemem kendisine sorsan iyi olur..Elimle havayı işaret ettim.Sadece sırıttı.Ah hadi ama onu tabikide havaya doğru göndermek aklımdan geçmedi değil.
Jungkook:Come on man!Sen de bir sirene aitsin!
Taehyung:Ah hadi ama daha zihnime girip bir kere bile beni kontrol edememiş bir sirenden bahsediyoruz adamım!
Sybil:Hi!Benim kötü bedenlerim nerede?
Jungkook:Ama şimdi girebilir...
🖤🖤