☆4☆

37 4 0
                                    

Sybil:Hey senin ne işin var burda nasıl geldin?
Seline:Hmm..Sence?Cade sayesinde..
Sybil:Ne?Ama Cade sadece-
Seline:Sadece sana yardım ediyordu değil mi?Ah yanılıyorsun kardeşim.Gerçekten inandın mı ya?
Sybil:Daha çok açar mısın cümleyi!
Seline:Yani Bonnie'nin ruhuna karşı ben cehennem azabından kurtulucam..Din Don..Tae?
Taehyung:Seni aşağılık sürtük!!
Seline:Hey hani senin için önemli değildi?
Taehyung:Artık önemli..

Tae sert bir şekilde konuştuktan
Sonra Bonnie'yi aramaya koyuldu.Bonnie ile her zaman gittikleri bir yer vardı..Outlake..
Orası onlar için önemliydi.İlk tanışma zamanlarını oraya borçluydular.
Ama Jungkook bir karındeşen olduğundan beri Tae ile Bonnie asla konuşmadı ve bir araya gelmedi.Bonnie Tae'yi yıllarca arasada bulamadı.Ama Tae'yi bulmasında ona bir kişi yardım edebilirdi..Elena...

........................................................................

ELENA ANLATIMI❌

Evden ayrılmak için anahtarlarımı aldım ve annemin yanına gidip çıkacağımı haber verdim.

Elena:Anne ben çıkıyorum.
Anne:Tamam kızım.Ah az kalsın unutuyordum..
Elena:Ne oldu?
Anne:Kızım bunu al ve asla yanından ayırma bir çeşit büyü..

Annemin verdiği şeye bakıyordum.Aslında bu bir kolyeydi.Ortasında kırmızı yakut ile dikkat çeken ve içinde bir çeşit sıvı bulunan bir kolye.Bu kolye bana Jungkook'un 1-2 yıl önce bana verdiği kolyeyi anımsattı...

Elena:Tamam anne teşekkürler.
Anne:Kızım iyi misin?
Elena:Jungkook..bana Jungkook'u anımsattı..
Anne:Aigoo..Alma şu serserinin ismini ağzına.
Elena:Annee!!
Anne:Ney kızım haksız mıyım?O seni bırakıp gitmedi mi?
Elena:Ya anne bırak işte boşver..Ama bunun içindeki sıvı ne?
Anne:O sıvı yeryüzünde sadece bir çiçekte var ve o çiçekte 10 yılda bir açar.Bulunması zordur.O çiçeğin tropik özü ve vampir kanı..
Elena:Ne kanı ne kanı??
Anne:Kızım vampir dedim ya.Seni bir büyücü olarak psişik güçlerden korur.
Elena:İyi de benim buna neden ihtiyacım olsun?
Anne:Yakında anlarsın kızım..

Annemin ne demek istediğini anlamamıştım.Yakında..Ne demek bu?Kapının kırılacak gibi çalmasıyla irkildim.Kapıyı açtım ve karşımda Bonnie'yi gördüm.

Elena:Bonnie neden soluk soluğa kaldın?
Bonnie:Ohh..Çok susadım suu!!

Bonnie içeriye su diye dalınca annemde çoktan elinde bir bardak su ile kapıda Bonnie'yi karşılamıştı.Bonnie annemin elinden suyu kapıp bir nefeste içmişti.
Cidden onun bu hâline gülmemek imkansızdı.Ufak bir sırıtıştan sonra teşekkür edip biraz dinlendi.

Bonnie:Ee bugün nereye gidicez?
Elena:Outlake..Senin için biraz zor olabilir ama-
Bonnie:Hayır sorun yok..Gidebiliriz.
Elena:Bak Bonnie orası senin için-
Bonnie:Hey tamam dedim ya.Gideriz sıkıntı yok.
Elena:Peki..

Eşyaları ve kolyeyi aldıktan sonra Bonnie ile birlikte yürümeye başladık.
Bir süre sonra Outlake alanına geldik.Bir banka oturduk.Ama Bonnie bir yere odaklanmış bakıyordu.Bende ona 'nereye baķıyorsun?' dedim.
Oda eliyle bankta oturan ve bize sırıtarak bakan Tae'yi gösterdi.Donmuştum..Bide yetmezmiş gibi yanında Jungkook'da vardı.Sanırım bunlar bize sayıyla geliyor.Bu da ne böyle şimdi. Jungkook bana bakarak el salladı.
Tabi yüzünde hep takındığı o pis sırıtışı vardı.Kısa bir zaman diliminde yanımıza geldiler.

Taehyung:Merhaba eski sevgilim ve eski sevgilimin arkadaşı...


Oy verin lütfen sizleri seviyorum.🌸

THE VAMPİRE DİARİES #KANLI CANLI BİR SİREN#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin