Taehyung:Ama böyle bir şey imkansız biz kardeş olamayız!
Elena:O vampir ve ben bir..BENDE BİR VAMPİRİM.
Seline:Ha ha ha sonunda öğrenebildin.
Elena:Ama annem bana sen-
Jungkook:Sen bir büyücüsün al bu kolyeyi tak dedi..
Elena:Evet..Ama sen nerden biliyorsun yoksa..SEN BİZİ Mİ DİNLİYORDUN?
Jungkook:Ah ben sizin her zaman yanınızdayım..Ama siz beni fark etmiyorsunuz.
Elena:Hey yanımızda olduğunu niye söylemedin?
Jungkook:Çünkü annen-
Sybil:Seline seni geberticem!
Seline:Hey ne oluyor?🌼Taehyung Anlatımı🌼
Seline'nin dediği şeye çok şaşırmıştım.
Ben ve Elena ile kardeş olmak aklımdan geçireceğim en son şey olurdu heralde..Ama nedense bunu Elena ile tanıştığımız ilk günden beri hissetmiştim.Ben bu düşüncelerle meşgulken içeriye bir anda Sybil girdi.Aslında girdi mi yoksa daldı mı orası muamma..Sybil:Sen nasıl söylersin ha Cade bizi şimdi cehennemine alacak!
Seline:Hey bunu sen istemedin mi?
Sybil:Ben cehennemden kurtulalım derken sen gidip daha da karıştıyorsun işleri bunu nasıl yaparsın?
Seline:Bak umrumda bile değil tamam mı?Ben istediğimi aldıktan sonra istersem cehenneme gideyim ordan da kurtulurum anladın mı?
Taehyung:Peki istediğin şey ne?
Seline:Sen ve Elena..
Jungkook:Hey senin bu pis işlerinle Elena'nın ne alakası var?
Seline:Bakıyorum da birileri çok mu kıskanmış ne?
Jungkook:Ne alakası var?
Elena:Çok alakası var sen bir karındeşen olduktan sonra günlerce içime kapandım,tedavi gördüm ama hepsi nafile..Peki sen beni bir kez bile aradın mı?
Bonnie:Ahh!
Taehyung:Ne oldu?
Sybil:Tamadır.
Seline:Hey ne yaptın ona?
Sybil:Bende ondan istediğimi aldım..
Bonnie:Taehyung elveda..
Bonnie birden yere yığıldı ve bir toz parçası gibi yok oldu.Neler olduğunu anlayamamıştım.Her şey bir anda gelişmişi.Yapabildigim tek şey yanağımdan süzülen yaş damlasını hissetmekti.
Elena:Taehyung bunu dedi ve Bonnie'nin cansız bedenini izlemeye devam etti..
Öğrenci:Hocam peki bu anlattığınız sizin gerçek hikâyeniz mi?Tabii vampir diye bir şey yok ama.
Elena:Gerçek hayat masallardaki gibi olmuyor maalesef..Neyse zil çaldı çıkabilirsiniz.Yarın görüşürüz.İnsanların hayatı bir bulut gibidir aslında..Kafamızda hayal ettiğimiz düşünceler gerçek olmak için dağılır..