ခ်စ္မိတာအမွားလား Part 5

56 4 0
                                    

တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ဟင္းမ်ိဳးစံုနဲ႔စားၾကတာေပါ့....... ေဇယ်ာရဲ႕ဟင္းေတြကေတာ့ အျပန္းစား စားဗိုလိမႉးႀကီးရဲ႕လက္ရာေတြေပါ့...... ႐ွားထက္ကေဇယ်ာ့ရဲ႕ဟင္းေတြကိုၾကည့္ၿပီး..... ေဇယ်ာ မင္းဟင္းေတြက ၾကည့္ရံုနဲ႔ကို စားခ်င္စိတ္ျဖစ္လာတယ္ကြာ ငါTvေတြမွာပျမင္ဖူးတာ လက္ေတြ႔မျမင္ဖူးဘူး ခုေတာ့မင္းေက်းဇူးေၾကာင့္ျမင္ဖူးၿပီ...... ေဇယ်ာကလည္း မင္းစားခ်င္စားေလ ငါကအျမဲတမ္းစားေနရေတာ့အီေနၿပီ မင္းတို႔စားၾကပါ..... ႐ွားထက္လည္း ေဇယ်ာ တကယ္ေျပာေနတာလား ငါတကယ္အားမနာေတာ့ဘူးေနာ္ စားၿပီ....... စားပါ ငါေကြၽးပါတယ္...... ဟာမင္းကေတာ့သူငယ္ခ်င္းေကာင္းပဲ...... ႐ွားထက္ကေတာ့ အားရပါးရႏိႈက္စားေတာ့တာပဲ...... ေဘးကေန ႐ိႈင္းထက္ဦးက ေဇယ်ာ မင္းဒီေကာင္နဲ႔ေပါင္းရင္ကေတာ့ အစားဖိုးနဲ႔မြဲလိမ့္မယ္ မင္းၾကည့္ၾကပ္သာေပါင္းေတာ့ ဟားဟား ဆိုၿပီး ေဇယ်ာ့ကိုေျပာလိုက္တယ္...... အဲ့မွာ ႐ွားထက္က ႐ိႈင္းထက္ဦးအသာေနစမ္းပါ ငါအဲ့ေလာက္မစားပါဘူးဟ အစားစားရတာႀကိဳက္တာေတာ့ဝန္ခံတယ္ ဒါေပမယ့္အဲ့ေလာက္မေသာင္းၾကမ္းပါဘူး မင္းကလည္း ခ်ဲ့ေျပာေနတယ္....... ေဇယ်ာ ငါအားမနာဘူးေနာ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းမို႔ ဟီးဟီး ဆိုၿပီး ပါးစပ္နဲ႔ ပန္းဂံနဲ႔ကိုမခြာပဲ အတင္းသြတ္ေတာ့တာပဲ...... ဒါနဲ႔ထမင္းစားၿပီးေတာ့ ႐ွားထက္ရဲ႕ပါးစပ္မွာ ထမင္းလံုးေပေနတယ္.... ေဇယ်ာအဲ့ဒါကိုျမင္သြားတယ္..... ႐ွားထက္ မင္းပါးစပ္မွာ ထမင္းလံုးကပ္ေနတယ္.... ဟင္ဘယ္နားလဲ..... ဒီဘက္ဒီဘက္..... ဒီဘက္လား.... မဟုတ္ဘူး ေအာက္နည္းနည္းခ်..... ဒီေနရာလား.... မဟုတ္ဘူး အေပၚနည္းနည္းျပန္တိုးဦး...... ဒီရာလား.... မဟုတ္ဘူး..... ေဇယ်ာလည္း စိတ္မ႐ွည္ေတာ့ပဲ ႐ွားထက္ရဲ႕ပါးေဘးကိုကိုင္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ လက္မေလးနဲ႔ ထမင္းစိေလးကို အသာအယာ ဖယ္ေပးလိုက္တယ္....... ႐ွားထက္လည္း စိတ္ထဲမွာ ထူးထူးျခားျခားခံစားလိုက္ရတယ္ မွင္သက္ေနတာေပါ့...... ထမင္းလံုးလည္းဖယ္ၿပီးေတာ့ ေဇယ်ာက ဒီမယ္ ထမင္းလံုး..... ေအာ္ ေဇယ်ာ ေက်းဇူးပဲေနာ္ ဆိုၿပီး ႐ွက္သံေလးနဲ႔ေျပာလိုက္တယ္..... ႐ိႈင္းထက္ဦးလည္း ထမင္းခ်ိဳင့္သြားထားရာကေနျပန္လာခဲ့တယ္...... မင္းတို႔ေတြဘာေတြေျပာေနတာလည္းဟ ငါ့ကိုမေစာင့္ပဲ..... ႐ွားထက္က ဟာ ဘာမွမေျပာပါဘူး ဒီလိုပဲထိုင္ေနၾကတာ..... ေအာ္ေအးေအး ေက်ာင္းတက္ေတာ့မယ္ စာအုပ္ေတြထုတ္ထားၾကေတာ့..... ေအးပါ..... ဒီလိုနဲ႔ ေက်ာင္းတက္ေခါင္းေလာင္းသံထိုးခဲ့တယ္...... ညေနေစာင္းေရာက္ေတာ့ ေက်ာင္းဆင္းပါေလေရာ...... ႐ွားထက္စာအုပ္ေတြေသခ်ာသိမ္းၿပီး ေဇယ်ာ့ကိုေစာင့္ေနတယ္.... ေဇယ်ာ ငါတို႔အတူတူျပန္မယ္ေလ........ ဟင္ရပါ့မလား ငါကတစ္ေယာက္တည္းပဲေအးေအးေဆးေဆးျပန္တတ္လို႔.... ရပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲ လိုက္ခဲ့ပါ ဆိုၿပီး ႐ွားထက္ကအတင္းဆြဲေခၚတယ္.... ေအးေအး ငါလိုက္ခဲ့မယ္.... သူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္ အတူတူျပန္ၾကတာေပါ့ ေက်ာင္းေပါက္ဝေရာက္မွ ကိုယ္စီကိုယ္ဆီ သက္ဆိုင္ရာလမ္းေတြကို ခြဲခြာသြားရတယ္.... ညေနေစာင္းေနဝင္တေယာအခ်ိန္ေလးမွာေပါ့ ႐ွားထက္လည္းေပ်ာ္ေပ်ာ္နဲ႔ အိမ္ျပန္ခဲ့တယ္...... ေဇယ်ာလည္း ေက်ာင္းကအျဖစ္အပ်င္ေလးေတြကိုျပန္ေတြးၿပီး ခိုးရယ္ေနမိတာေပါ့...... ဒီလိုနဲ႔႐ွားထက္အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ သားျပန္လာၿပီလား ေမေမေစာင့္ေနတာ ဒီေန႔ေရာအဆင္ေျပလား..... ေျပပါတယ္ေမေမ.... ဟုတ္လား သားေလးအဆင္ေျပရင္ၿပီးတာပဲ..... ဒါနဲ႔ေမေမ့ကိုေျပာရဦးမယ္ ဟိုတစ္ေန႔ကေျပာဖူးတယ္ေလ ေဇယ်ာဆိုတာ...... ေအးသိတယ္..... သူနဲ႔ခုသားနဲ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားၿပီ.... ေဟဟုတ္လား ဘယ္လိုျဖဖစ္သြားတာလည္း...... ဒီလိုပါ သားကသူ႔ကိုသားတို႔အျပင္အျခားသူငယ္ခ်င္းမ႐ွိဘူးလားလို႔ေမးေတာ့ မ႐ွိဘူးတဲ့ သူကဘယ္သူနဲ႔မွအေပါင္းအသင္းလုပ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူးတဲ့ သူပါသူေအးေအးေဆးေဆးေနတာတဲ့ အဲ့လိုေျပာေတာ့ သူကသူ႔ကို မင္းအထီးက်န္မွာေပါ့ဘို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ သူက မင္းငါ့ကိုသနားေနတာလားတဲ့ ငါကသနားစရာလူျဖစ္ေနတာလားတဲ့ သားကအဲ့လိုသေဘာမ်ိဳးနဲ႔ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး သူကအဲ့လိုထင္သြားတယ္ သားလည္းျပန္႐ွင္းျပတာေပါ့ သူသားကိုစိတ္ဆိုးၿပီး အတန္းထဲကထြက္သြားတယ္ ေက်ာင္းတက္တဲ့အထိျပန္မလာဘူး သားလည္းအရမ္းစိတ္ပူသြားၿပီး ေနာက္တစ္ခ်ိန္ၾကခိုးထြက္ၿပီး သူ႔ကိုသြား႐ွာတယ္ ေနာက္ဆံုးၾကသူ႔ကိုေတြ႔ၿပီး ေတာင္ပန္ရတာေပါ့ အဲ့လိုနဲ႔ေျပလည္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားၾကတာ...... ေအာ္ ေမေမသိၿပီ နားလည္ပါတယ္ ေမေမတို႔လည္းီဘဝေတြကိုျဖတ္သန္းလာရတာ သူ႔မွာသူငယ္ခ်င္းေတာ့႐ွိရမွာပါ မ႐ွိဘူးဆိုတာေတာ့မျဖစ္ႏိုင္ဘူး သူမွာကိစၥတစ္ခုခု႐ွိလို႔ေနမွာပါ ကဲပါ သူနဲ႔သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သြားေတာ့လည္းေကာင္းပါတယ္ သူ႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္းျဖစ္ေအာင္ေနေနာ္..... ဟုတ္ေမေမ သားနားလည္ပါတယ္..... ငါ့သားေလးကလိမၼာလိုက္တာ ဆိုၿပီး ႐ွားထက္အေမက ႐ွားထက္ကိုေခါင္းေလးပြတ္လိုက္တယ္..... သားလာထမင္းစားေတာ့ ဟင္းေတြေအးကုန္လိမ့္မယ္..... ဟုတ္ေမေမ.... ႐ွားထက္တို႔ထမင္းစားၿပီး ညအိပ္ရာဝင္ေတာ့တာေပါ့...... ေဇယ်ာက္အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ပါပဲ သူအေဖကအိမ္ေရာက္ေနတယ္ေလ ဆိုဖာေပၚမွာထိုင္ၿပီး Ipad ပြတ္ေနတယ္ ေဇယ်ာက သူ႔အေဖေ႐ွ႕ကေနျဖတ္သြားတယ္..... ေဟ်ာင့္ မင္းအေဖျပန္ေရာက္ေနတာကို မင္း ႏႈတ္မဆက္ဘူးလား.... ေဇယ်ာလည္း မခ်ိမငန္အျပံဳးနဲ႔ အေဖဒီလာတာဘာဆန္းလဲ ဒီကိုလာဂ႐ုစိုက္စရာလည္းမလိုဘူး ကိုယ့္ပါသူကိုယ္ေအးေအးေဆးေဆးေနပါ...... ဘာမင္းမင္းအေဖကိုဘယ္လိုေျပာလိုက္တာလဲ...... ေဇယ်ာ့အေဖေဒါသထြက္သြားတယ္.... ကြၽန္ေတာ္ဘာမွားလို႔လဲ အေဖ့ကိုမပင္ပန္းေအာင္လို႔ေျပာေနတာေလ အေဖလက္မခံခ်င္လည္းေနပါ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔မဆိုင္ဘူးေလ....... မင္းငါ့ကိုအျမျပန္ျပန္ေျပာတယ္ မင္းလိုသားမိုက္ငါ့မွာမ႐ွိဘူး...... ဟုတ္လား သားမွာလည္း အေမ့ကိုသစၥာေဖာက္တဲ့အေဖမ်ိဳးမ႐ွိဘူး...... မင္းမင္း..... ေဇယ်ာ့အေဖဘာမွမေျပာႏိုင္ေတာ့ဘူး ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူက မယားငယ္႐ွိတာကို...... ေအးမင္းေျပာထားဦးေပါ့ ငါမနက္ျဖန္ အင္ကလန္မွာမင္းအေမကိုသြားေတြ႔မလို႔ လာေျပာတာ....... ဟုတ္လား ေသခ်ာေလးဂ႐ုစိုက္ေပးလိုက္ပါဦး.....ဆိုၿပီး အေပၚကို ေဇယ်ာခ်က္ခ်င္းတက္သြားလိုက္တယ္..... သူ႔အေဖကေတာ့ ေဒါသနက်န္ခဲ့တာေပါ့...... ေဇယ်ာ ကကိုယ္လက္သပ္ၿပီး အိပ္ရာေပၚ ဒုန္းကနဲ လွဲခ်လိုက္တယ္...... သူေတြးေနတာေပါ့ ေန႔လည္ကုဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့အေၾကာင္းေလး ႐ွားထက္ သူ႔လက္ကိုကိုင္လိုက္ေတာ့ျဖစ္လာတဲ့ခံစားခ်က္ကိုသူျပန္စဥ္းစားေနတယ္......."ငါဘာလို႔ အဲ့လိုခံစားရပါလိမ့္ သူ႔လက္ကေလးကလည္းႏူးည့ံေနတာပဲ တကယ့္ကိုမိန္းကေလးလက္ေလးၾကလို႔ သူရဲ႕အထိအေတြ႔မွာ ငါၾကည္ႏူးေနတယ္ ဘယ္လိုျဖစ္တာပါလိမ့္....'' ေဇယ်ာနားမလည္ခဲ့ဘူး ဒီလိုနဲ႔ပဲေတြးရင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္.......

ခ်စ္မိတာအမွားလား Where stories live. Discover now