ရၿပီ မ႐ွိေတာ့ဘူး.... ႐ွားထက္ သတိျပန္လည္လာတယ္.... ေအာ္ ေက်းဇူးပဲ....႐ွားထက္႐ွက္ေသြးေလးေတြျဖာေနတယ္..... ႏွစ္ေယာက္သားေရခဲမုန္႔စားေနရင္း ဘာစကားမွမေျပာျဖစ္ၾကဘူး ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ႔.... ေရခဲမုန္႔လဲစားၿပီးေတာ့.... ေဇယ်ာက ႐ွားထက္ ငါတို႔ တျခားသြားရေအာင္.... ဘယ္သြားမလို႔လဲေဇယ်ာ..... လာ လိုက္သာလိုက္ခဲ့ဆိုၿပီး ႐ွားထက္လက္ကိုအတင္းဆြဲေခၚသြားတယ္..... ႐ွားထက္ကို ေရကန္ႀကီးနံေဘးကိုေခၚသြားတယ္..... ေရာက္လဲေရာက္ေတာ့ ေဇယ်ာက ေလကို ပင့္ၿပီး႐ွဴလိုက္တယ္ ဟား.... အရမ္းသာယာၿပီးေလေကာင္းေလသန္႔ရတယ္ပဲ ဆိုၿပီး ေဇယ်ာ ပါးစပ္ကေနေျပာလိုက္တယ္..... ေခၚခံလာရတဲ့ ႐ွားထက္ကလည္း ဟုတ္ပါ့ ေတာ္ေတာ္ေအးျမတာပဲေနာ္.... ႐ွားထက္လည္းေရကန္ႀကီးရဲ႕အလွအပေတြကိုၾကည့္ၿပီး အံ့အားသင့္ေနတာေပါ့.... ေအးဟုတ္တယ္ ဒါငါအျမဲလာေနၾကေနရာပဲေလ ဘယ္အခ်ိန္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အရမ္းကိုေအးခ်မ္းၿပီးသာယာေနတာ ငါအတြက္ အေအးခ်မ္းဆံုးေနရာပဲ..... ဟုတ္လားေဇယ်ာ ငါတစ္ခါမွာမေရာက္ဖူးဘူး မင္းေခၚလာမွပဲ မင္းက်ဳေက်းဇူးတင္ပါတယ္ကြာ...... ေဇယ်ာ ႐ွားထက္ဘက္ကိုလွည့္ၿပီးျပံဳးျပလိုက္တယ္..... ရပါတယ္ မင္းကငါ့ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းပဲ..... ႏွစ္ေယာက္သားတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္အျပံဳးေလးေတြနဲ႔စိုက္ၾကည့္ေနၾကတာေပါ့..... တစ္ခဏၾကာေတာ့.... ကဲငါတို႔လည္းျပန္သင့္ၿပီ ႐ွားထက္...... ေအးေကာင္းသားပဲ..... ငါလည္းျပန္ေတာ့မယ္..... သြားၿပီ.... ေနဦး႐ွားထက္..... ႐ွားထက္ေဇယ်ာေခၚလိုက္ေတာ့ ျပန္လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္..... ဘာလဲေဇယ်ာ...... ငါကားပါတယ္ ငါမင္းကိုလိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ..... ဟမ္ မင္းကားစီးတတ္တယ္လား..... ေအး ငါ ၉တန္းေလာက္ကတည္းကစီးတာ..... ဟမ္ ဟုတ္လား လိုင္စင္ကေရာ..... လိုင္စင္ေတာ့မ႐ွိဘူး... ႐ွားထက္ အံ့ဩသြားတယ္.... မင္းရဲဖမ္းခံရရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ..... ဟာငါကအျပင္အျမဲသြားေနတာမွမဟုတ္တာ..... တစ္ခါတစ္ေလပါပဲ ဘယ္သူမွလာမဖမ္းဘူးရယ္..... မင္းမိုက္လွခ်ည္လား ငါတို႔ကေတာ့ကားဝယ္မစီးႏိုင္ေသးဘူး...... ေအးပါကြာ ငါလိုက္ပို႔ေပးမယ္ လိုက္ခဲ့..... ငါတို႔အိမ္ကဒီပန္းျခံနဲ႔နီးနီးေလးပါကြာ ေနပါေစ.... အာ မဟုတ္တာ လိုက္ခဲ့ပါ..... အဲ့လိုနဲ႔႐ွားထက္လည္း လိုက္ခဲ့ရတာေပါ့...... ကားေပၚေရာက္ေတာ့.... ႐ွားထက္မင္းအိမ္ကဘယ္နားေလးလည္း..... ဒီကေနတန္းတန္းသြား ၿပီးရင္ဟိုဘက္ေကြ႔လိုက္ အဲ့ဒါဆိုေရာက္ၿပီ.... ေဇယ်ာလည္း႐ွားထက္ေျပာတဲ့အတိုင္းေမာင္းၿပီး ႐ွားထက္အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္သြားေတာ့တာေပါ့..... ႐ွားထက္အေမက သူ႔အိမ္ေ႐ွ႕ကားရပ္သံၾကားေတာ့ ဘယ္သူလဲဆိုၿပီး အိမ္ေ႐ွ႕ထြက္ၾကည့္ေတာ့ ကားေပၚကဆင္းလာတဲ့ သူ႔သား႐ွားထက္ရယ္ သူ႔ေဘးက ခပ္ေခ်ာေခ်ာအရပ္႐ွည္႐ွည္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရယ္ကိုေတြ႔တာေပါ့...... ေမေမဆိုၿပီး႐ွားထက္ကသူအေမဆီသြားတယ္.... ေအးသားျပန္လာၿပီလား.... ဟုတ္ေမေမ..... ဒါနဲ႔သူက.... ႐ွားထက္ေဘးမွရပ္ေနတဲ့ ေဇယ်ာ့ကိုလက္ညႇိဳးထိုးျပတယ္.... ေအာ္ သူက ေဇယ်ာပါေမေမ.... ေအာ္ သားသူငယ္ခ်င္းလား..... ဟုတ္ေမေမ.... မဂၤလာပါ အန္တီ.... ေအး မဂၤလာပါ.... မင္းကလူေခ်ာေလးပဲ...... ေဇယ်ာ႐ွက္ျပံဳးေလးျပံဳးသြားတယ္.... သူနဲ႔ပန္းျခံမွာေတြ႔လို႔ သားကိုျပန္လိုက္ပို႔ေပးတာ..... ဟုတ္လား သားေရ ေက်းဇူးပဲေနာ္ အန္တီ့သားကိုျပန္လိုက္ပို႔ေပးလို႔..... ရပါတယ္ အန္တီ အပန္းမႀကီးပါဘူး ကြၽန္ေတာ္တို႔က သူငယ္ခ်င္းေတြပဲမလား ဒါကကိစၥမ႐ွိပါဘူး..... ေအးကြယ္ အန္တီ့သားကိုမင္းလည္းအပ္ပါတယ္ သူ႔ကိုေက်ာင္းမွာဂ႐ုစိုက္ေပးဦးေနာ္...... ႐ွားထက္ကၾကားထဲကေနၿပီး ဟာေမေမကလည္း ငါပါသူသားဂ႐ုစိုက္ႏိုင္ပါတယ္..... ဂ႐ုစိုက္ပါ့မယ္အန္တီ ဆိုၿပီး ေဇယ်ာခပ္သြက္သြက္ေျပာလိုက္တယ္...... ႐ွားထက္ကေတာ့ ေဇယ်ာ့ကိုေမာ့ၾကည့္ေနတာေပါ့..... အန္တီဒါဆိုရင္သားျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္..... ေအး ေအး..... ႐ွားထက္ငါသြားၿပီး..... Bye Bye...... ေဇယ်ာကားေပၚတက္ၿပီး ျပန္ထြက္သြားတယ္.... ႐ွားထက္အေမကလည္း သားအထဲဝင္ေတာ့ေလ..... ဟုတ္ေမေမ...... ဒါနဲ႔ေမေမ ဘာလို႔သူ႔ကိုသားဂ႐ုစိုက္ခိုင္းတာလဲ...... မဟုတ္ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္းဂ႐ုစိုက္တာဘာမွားလို႔လဲ အကူအညီလည္းရတာေပါ့.... ေအာ္..... သူကသေဘာေကာင္းမယ့္ပံုေလးပါ အေမၾကည့္ရသေလာက္ သားအေပၚေကာင္းပါတယ္ ခုေတာင္ကားနဲ႔တကူးတကလိုက္ပို႔ေပးေသးတာပဲ..... မဟုတ္ပါဘူး လမ္းၾကံဳလို႔ေနမွာပါ..... ဟုတ္လား အဲ့ဒါေတာ့မေျပာတတ္ဘူး ဟုတ္ခ်င္လည္းဟုတ္မွာေပါ့ ဒါေပမယ့္ သားအေပၚေကာင္းတယ္လို႔အေမထင္တယ္..... အဲ့လိုသူငယ္ခ်င္းကိုလက္မလႊတ္သင္ဘူးေနာ္...... ဟုတ္ေမေမ..... လာေနလည္စာစားေတာ့....... ႐ွားထက္အေတြးေတြမ်ားေနတယ္ ''ငါ့ကိုဂ႐ုစိုက္တယ္တဲ့လား..... ငါလည္းေႏြးေထြးတယ္လို႔ခံစားမိတယ္....... ဒါဘာလဲမသိဘူး....'' ႐ွားထက္အေတြးမ်ားနဲ႔ အိမ္ထဲဝင္သြားခဲ့တယ္......