Really alone tonight
Do I really miss you
I'm crying staring at the moon
Can they think that they miss me
In heart I asked do you miss me in there??Hidup ini kita tak pernah jangka seperti apa akan kejadiannya. Setiap detik kita kadang tertanya-tanya selepas ni nak jadi apa? Kita selalu merancang-rancang apa yang kita nak dan perlukan dalam hidup. Baik hal yang penting mahupun hal-hal yang sekadar kebutuhan hidup sahaja. Satu hal yang setiap kita inginkan sebesar kita untuk menjadi kaya, terkenal, bijak pandai, cantik kacak dan lain-lain keinginan manusia adalah.....CINTA!
Ya siapa yang tidak menginginkan cinta kan? Pembohong dan pendusta la pada manusia yang mengatakan tidak memerlukan cinta di dalam kehidupannya. Aku mengutuk sungguh-sungguh! Dan berdoa semoga Tuhan mengabulkan ucapannya untuk tidak menemukan cinta sepanjang usianya. Matilah kau dalam kesendirian...wahahhaaa 🤣 (e'herm..clear throt) so, let us together read and contemplate the story of my life in this story! 😊Sebelum itu, perkenalkan.. Nama ku Aurora white Archer! Archer nama keluarga ku. Ya aku tau orang akan ketawa mendengarkannya. Pemanah?? Lucu sekali! Whatever... Mungkin moyang-moyang ku terdahulu juara memanah. I dont know.. Ayah ku bernama Athes wilson Archer berasal dari Indonesia. Dia anak kacukan German/Indonesia(Bali). Ibu ku bernama Natasha Lora Archer, wanita yang berasal dari Rusia. Ibu juga peranakan. Ibunya asli Rusia sedangkan Ayahnya asli Turki. Jadi ya dengan kombinasi itu, aku bersyukur punya wajah dan badan yang akan bagus 😁 Thanks to my granddad and grandmom yang menghasilkan Ayah dan Ibu ku yang tampan dan rupawan.. Umurku 21 tahun. Dan aku berada di dalam tahun akhir di universiti ku. Universiti montreal.. salah satu universiti terbaik di Kanada. Ya keluarga ku menetap di kanada semenjak aku berusia 9 tahun. Sebelumnya kami menetap di malaysia/Indonesia kerana pekerjaan kedua orang tua ku.
This is me! Aurora white Archer.. 😊
Aku juga punya kembaran tak identik. Namanya Ary william Archer.. And this is my twin Ary yang menjengkalkan, yang sentiasa membuatkan aku sakit jiwa dan jantungan setiap masa. Tetapi dia baik dont worry.. Posesif dan protektif layaknya seorang abang yang menyayangi adiknya 🙄🙄🙄 whatever!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bisikan hati (Love for someone who is in there)
RandomIni bukan kisah percintaan yang biasanya.. Ini kisah cinta tulus buat seseorang yang entah berada di mana.. yang tidak diketahui siapa namanya dan bagaimanakah rupanya.. gila bukan?! tapi ini lah yang terjadi kepada pemilik cinta itu.. Di dalam pe...