Orașul New York este cel mai populat oraș din Statele Unite ale Americii, zona sa metropolitană fiind una dintre cele mai mari zone urbane din lume.
În acest oraș se află una dintre cele mai mari mafii din oraș și cea mai periculoasă. Mike Miller fiul șefului acestei mafii este în aceași clasă cu Kate Stone o elevă care încearcă să îl ignore pe Mike. Nciunul dintre ei nu se înțeleg.Din perspectiva lui Kate
Mă aflam în clasă împreună cu prierena mea Kira și enervantul de Mike. Noi trei fusesem chemați la liceu sâmbătă pentru că cu o zi în urmă eu cu Mike începusem să ne certăm în timpul orei de română, iar Kira a vrut doar să îmi ia apărarea și de asta noi trei suntem la liceu făcând curat în toate clasele.
- Kate după ce terminăm de făcut curar vrei să îmi faci și mie în camera mea?
Îmi spune Mike râzând.
- Nu!
Îi spun eu în timp ce ștergeam geamurile și încercam să rămân calmă.
- Nu vă mai certați! Nu vedeți că mereu când vă certați suntem chemați sâmbăta la liceu să facem curat?
Ne spune Kira pe un ton nervos.
- Da Kira mi-am dat seama doar că prietenei tale îi place să facă curat observ.
Îi spune Mike râzând și ștergând cu mopul podeaua.
În timp ce eu ștergeam geamurile, Mike ștergea cu mopul podeaua și Kira ștergea tabla apare doamna directoare.
- Puteți pleca acasă!
- Mulțumim!
Îi spunem toți trei zâmbind și luândune lucrurile și plecând în drum spre casă.
Din perspectiva lui Mike
Eram în stația de autobuz împreună cu Kate și Kira. Voiam să le cer scuze în special lui Kate că iar am ajuns să facem curat sâmbăta dar știam că dacă îmi vor cere scuze nu mă va crede. Kate avea o impresie greșită despre mine și voiam să îi demonstrez că nu sunt cum crede ea.
- Fetelor îmi pare rău că ația ajuns și sâmbăta asta la liceu să faceți curat.
- Mike nu îți mai cere scuze oricum nu te cred.
Îmi spune Kate pe un ton nervos și urcă în autobuz fără să își ia la revedere de la mine și Kira.
- Nu îți face griji Mike te-a iertat.
- Nu cred...Kate este mai complicată.
- Bine...pa!
Îmi spune Kira în timp ce urcă și ea în autobuz și pleacă lăsându-mă în stație singur.
Din perspectiva lui Kate
Ajung acasă și mă pun pe canapea fiind obosită și gândindu-mă la enervantul de Mike. Nu înțelegeam dacă țineam la el sau îl uram. Mereu mă dezamăgea dar în același timp mă îndrăgosteam de el și mai mult. Mă ridic de pe canapea și ies afară și merg câțiva metri și dau de Mike care se ducea în drum spre casă.
- Bună.....
Îi spun eu înroșindu-mă la față.
- Bună Kate! Ce faci la ora asta afară?
- Voiam să mă plimb și apropo nu este o oră târzie este 19:30.
- Nu ar trebui să stai la ora asta prin oraș.
- De ce?
- Nu contează...
Îmi spune în timp ce pleacă în drum spre casă.
Din perspectiva lui Mike
Nu puteam să îi spun lui Kate că acest oraș nu este așa cum crede ea. Am ajuns acasă și am găsit doi oamenii morți pe podea. M-am dus la tatăl meu să îl întreb ce se întâmplase dar nu am dat de el dar găsisem scris pe peretele camerei unde tata avea biroul ceva cu sângele unuia dintre victime. Pe acel perete scria "Următoarea victimă începe cu litera K."
- Este imposibil....Kate nu a făcut nimic.
CITEȘTI
New York| Viață De Mafiot
AcciónOrașul New York este cel mai populat oraș din Statele Unite ale Americii, zona sa metropolitană fiind una dintre cele mai mari zone urbane din lume. În acest oraș se află una dintre cele mai mari mafii din oraș și cea mai periculoasă. Mike Miller f...