Merhaba.
Şimdi bu bölümde gömeceğim kısım kesinlikle bütün fandom olmamakla beraber sadece fandomun çürük ve kanser kısmıdır. Uyarını yapmış olayım.
——————İvit arkadaşlar ben jankut obbamla evlenicem hatta bizim 62836282728382928 tane çocuğumuz var ve obbam bana aşıq. Jankut o🅱️🅱️a siq beni mwahh.
Ne yaşıyosunuz amk.
HAYIR oppanız pedofili bi ergen değil.
HAYIR oppanız o kadar koreli idol ve manken falan varken sizinle evlenmeyecek.
HAYIR oppanız sizin tapulu malınız değil geri zekâlılar.
Sonra sorunca "Fandomu shipperlar batırdı."
NAH.
"Bönöm o🅱️🅱️am göy döğöl bökörö"
"O🅱️🅱️anın" gey olmadığını biz de biliyoruz ama yine de:
Evet tamam içim rahatladı devam edebiliriz.
ULAN DAHA ANA KARNINDA BEYNİ OLUŞAMAMIŞ ZİGOT. Obbam gey değil eğwle eğwle diye geziyosun tamam da. Senin oppan pedofili de değil ve seni sikmeyecek onu yüzüne vurunca niye olay çıkıyo oç.
Ha shipperların kanser tarafı yok mu? Tabiiki var ama oppacılar daha çok göze batıyor. Hadi biraz da shipperlar hakkında konuşalım.
Ehem şimdi. Size iki tepki göstericem biri doğru diğeri de yanlış tepkidir.
Biri size shiplediğiniz çiftn gay olmadığını söylediğinde ne demelisiniz?
❌ Gay olsalar da olmasalar da eğlence için ve yakıştırdığımız için shipliyoruz.
✅ O Bİ QERE GEY TAAM MI OROZBU JOCUĞU SENİ AMINA KODUNHN OBBACISI
Naysu, naysu...
Tamam bunu ben de yapıyorum. Ama kesinlikle ciddi olarak değil. Bir de şey tabii.
Başka bir shipi seven birine nasıl cevap vermelisiniz?
+Kanka jikook da güzel ama ben yoonmin shipliyorum.
- Ben yoonmin sevmem bence Jk ve Jm daha çok yakışıyor ama o ship de iyi. ❌
- NASI YAOARSIN AMINI SKTMİN URIZBU JOJUĞI JİKOOK SHİPLİCRKSİN AMK PİÇİ ✅
(Jikookçular lütfen üstüne alınmasın bunu diğer shipleri shipleyenler de yapabiliyor ama benim bir arkadaşım Jikook konusunda yaptığından bu örneği verdim.)
Anladık shipini seviyosun. Ama sal da insanlar istediğini shiplesin moron.
Diğerlerine saygın yoksa da siktir git bu fandomdan. Fandomu içten bitiriyorsunuz resmen. Kanser kitle yüzümden batıyor bu fandom milletin sevmemesi ya da dışardan hakaret yediğiniz için değil. Aptallar.
Sonra "keypap fandomu geberiyor eğwle eğwle" evet sen siktin çünkü. Sinirlendim bak. Neyse.
Cya örmceklerim~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ciyak Ciyak Uruzbu Çocuğ
ParanormalKitabı ciddiye almayın öyle bir boş yapacağım ki bune amk diyceksiniz ve beyin hücreleriniz ölecek.