1. Bölüm (Her Şeyin Başladıgı Yer)

51 2 0
                                    

İçim içime sığmıyor, gözüme bi türlü uyku girmiyo. Düsünüyorum ama hiçbir çözüm bulamıyorum. Bi taraftan sewiniyo bi taraftan üzülüyorum. Çünkü yarın hem üniversite sınavım var ham de babamın ölüm yıldönümü :( Kapı çaldı yes bee biri geldi. Biliyorum kapı çaldı diye neden bu kadar sevindiimi anlamadınız ve deli olduumu düşünüyosunuz ama anneniz baska biri ile ewlendiyse ve babanızı öldürdüyse ayriyetten hayatta kalma nedeniniz sadece abinizi yalnız bırakmamak ise her kapı çaldıında biri geldi diye sevinirsiniz. Neyse fazla konuştum galiba. Abim aşağıdan seslendi ve "Bu sefer maraton koşmadıına sevindim. Sadece postacı bu saatte bize bi mektup bıraktı, gel okuyalım." dedi ve bn de koşarak aşağı indim. "Mektubu kim, nerede, ne zaman, niçin, nasıl ve neden yazdı¿" diyerek her zamanki gibi abimin başının etini yedim. Abim yanağıma bi öpücük kondurdu ve "Hadi prenses gel de mutfakta hem mektubu okuyalım hem de bn biraz acıktım bi şeyler hazırlayalım." dedi ama bn malımı biliyorum yine pizza söylicek  hayvan gibi yicek ve üç bardak kola içicek her zamanki gibi mide fesadı geçiricek ve hastaneye gitmeye uğraşcaz :) Neyse mutfağa gittik ve abim ilk defa pizza söylemedi, iki nescafe yaptı ve mektubu açtık. Mektup annemden yani şu ana kadar tanıdıım en bencil insandan gelmişti. Bu devirde hiç üşenmemiş ve mektup yazmıştı. Mektup aynen şöyleydi "Biliuorum bana kızgınsınız ve bu devirde neden mektup yazdı die düşünüyosunuz ama sadece bi şey söylicektim. Berfu yarın sınavın var biliyorum ama bnm kızımında yarın sınavı var ve aynı sınıfta yan yana oturuyosunuz. Biliyorum şu anda bembeyaz oldunuz ve bu kadın ne diyo diye düşünüyosunuz... Pardon mektubu böldüm ama gerçekten yüzlerimiz bembeyaz oldu ve abimle uzun süre birbirimize baktık. Devam ediyorum... ama bn sizi çox seviyorum yarın da orda olucam ve sizi görücem bide mektubun içindeki dier zarfı açarsanız sevinirim. Sevgilerle..." Oha yhaa kadındaki zihniyete gel mektubun ıcıne zarf koymuş tövbestation. Abime döndüm ve " Abi bn bu kadından korkuyom ama çok merak ettim zarfı açalım." dedim ve abim kesinlikle zarfı açmamız gerektiğini söyledi. Maazallah bu deli kadın içine çip falan koymuştur bizi dinler ve zarfı açıyorummm...açıyorummm...açççtımmm...

Devamı 2. bölümde nolur vote ihtiyacım var... yorum atarsanız da sevinirim... olaylar kızışıcak kesinlikle okuyun...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖN SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin