Heyo!
Dugo ništa nisam pisala, a malo mi dosadno pa sam se odlučila javiti.
Kako ste vi? Muči li vas neko/nešto?
Mene možda malo da, ali vjerujem da mi je samo dan tako počeo.
Joj, kako sam se razočarala u sebe... Bilo je neko natjecanje u cijeloj BiH, nešto kao 'najljepše pismo'.
Ja sam mislila da imam dara, pa sam se prijavila.😂 Nagrade su bile odlične, a moje nade još veće.
Sad kad gledam iz svih kutova samo shvaćam da sam se osramotila i da nisam ni trebala poslat to pismo. Fulala sam temu i eto...
Bilo je naravno 10 mjesta i 530 pisama. Deset od tih pesto trideset pisama je dobilo nagradu, a ja ne. 😊 I šta se dogodi?
Jedan vamo iz žiria odabere narednih 10 najboljih, pa i njima pošalje neke nagrade. A ja? Mene nije bilo ni tu. Dakle ja sam tako loša u sastavima pa da nisam bila ni u prvih 20.
Jbg, više sreće drugi put...Što je najgore, ja skoro svima rekla za to pismo, da se pohvalim. I koliko sam se nadala, samo razočarala sebe i ostale.
Prošlo je možda tjedan dana od kad su izbacili pobjednike, a ja nikom nisam rekla da nisam ništa osvojila, jedino tek sad o tom pričam.
Tehnički nisam ni vama rekla, jer ovo niko ne čita, pa ne znam šta više radim na wattpadu...
Hajde dobro. Zbogom👋
Volim vas💕🌺