Dao Bog da osoba koja čita ovo bude zdrava i radosna, da joj se ispune želje i da cijela njena/njegova obitelj bude sretna, da je ništa ne muči, da se oslobodi svjih strahova, pomakne granice, vjeruje u sebe i da joj dan bude super. Da bude hrabra, da izdrži život,školu, posao, ima zdravu i pametnu dijecu i da nađe ljubav svog života. Amen. ❤
Pa pozzzzdrav! Kako ste?? :)
Kod mene vam ima samo kiše. Uvijek puno razmišljam kad pada kiša...budem ili emotivna ili tužna ili sretna ili zbunjena.
Trenutno čitam lektiru i mislim kako da ja opišem svoj život? Hoće li ikad bit dovoljno zanimljiv da i ja budem jednog dana pisac i napišem knjigu na osnovu ovog mog života.
Mada želim spomenuti svoj rođendan koji je bio u nedjelju. Ono meni je 15 godina. Možda sam već pola života proživila. Je li vrijeme da krenem zapisivat svoj život? Šta me sve čeka u budućnosti?
Bože, što volim ova retorička pitanja...
Ja stvarno volim pisanje. Volim iznosit svoje emocije, smišljat nove poredbe, kontraste, događaje i bavit se raznim stilskim izražajnim sredstvima.
Imam želju postat pisac. Naravno garant ću pisat većinom sramotne trenutke o svom životu jer sam šeprtljava osoba 😁
Uglavnom...ja sam za kojih 10 dana gotova sa osnovnom...znam da će me neki ubit zbog ovog što ću napisat al žalim što je već gotovo.
Vi nemate pojma kako sam se ja prepala kad sam se iz 5 razreda premjestila u 6. Dobila sam nove nastavnike, prijatelje, novu klupu i okruženje. Sve je bilo novo i sve sam morala sagradit iz početka.
I tako je bilo 3/4 godine...I sad je gotovo. Sa svime se opraštam. Sa svime što sam zavoljela. I čekaju me još 4 godine u nekom novijem okrużenju.
Srednja škola. Zašto 4 godine? Pa eto jer ne želim upisat trogodišnju.
Nije mi velik izbor:ili neka strukovna ili gimanzija. Moja starija sestra je završila ekonomsku i tamo blista u svakom pogledu. Moji starci žele da ja upišem ili jezičnu ili ko ona ekonomsku.
Mene nešto (a.k.a. pola razreda) vuče u gimanziju. Sad ne znam di ću?
I tako...žalim što je osnovna gotova i što se razdvajam od svog razreda koji sam mrzila pa sad preko zavoljela...
Kako je kod vas stanje? 🙃
Nije mi se dalo obrezivat😂