Trandafirul

312 15 5
                                    

In primul razboi mondial un barbat trecu pe la o librarie de unde cumpara o frumoasa carte pe care sa o citeasca cat timp se afla la datorie.

Dupa o luna ajuns pe campul de lupta statea ascuns in santul de aparare.Pe langa el se aflau multi raniti si oameni cazuti la dadorie.Pentru a nu isi pierde cumpatul incepu sa citeasca cartea "Soul Quiet" de scriitoarea Rose Garcia.Si asa a ajuns sa citeasca tot mai mult din carte.La un moment dat a lut legatura cu Rose Garcia prin intermediul scrisorilor.

Pe zice trece barbatul a inceput sa o indrageasca pe Rose.Intr-o zi acesta nu reusi sa isi mai stapaneasca sentimentele pentru ea sa ca ii scrise o scrise o minunata declaratie de dragoste unde si-a pus toate gandurile lui despre ea.Acesta promise ca o va iubi indiferent de aspectul fizic.

Cand a primit raspuns la scrisoare inima lui deveni puternica si arzatoare deoarece aflase ca dragostea si sentimentele lui sunt impartasite.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Un an mai tarziu ii trimise o srisoare in care ii spunea ca se intoarce acasa.Iar pentru ca nu stie cum arata va trebui sa aiba un trandafir in mana iar el va avea in mana cartea "Soul Quiet".

In final barbatul ajunse acasa dupa un timp indelungat petrecut pe campul de lupta.Acesta ajuns in gara se uita in jur si zari o femeie invarsta , ridata si imbracata intr-o rochie inchisa la culoare care tinea in mana un trandafir.Brusc zari o femeie frumoasa,inalta cu o rochie eleganta si viu colorata.Aceasta se apropie de el dupa care ii spuse:

- Vino cu mine!

Barbatul deveni derutat.Se gandea sa mearga dupa femeia frumoasa dar inima lui nu il lasa.In final acesta alese cu inima si se indrepta putin dezamagit spre batrana femeie care tinea trandafirul.Aceata cu o voce subtirica si calda ii spuse.

- Dragul meu ai facut o aleger intelepta.Ia acest trandafir si acest plic si dute dupa acea fata.Nu eu sunt Rose ci acea minunta fata de mai devreme.

Barbatul cand auzi fata lui pur si simplu i se lumina de fericire.

- Multumesc frumos!spuse cesta luand trandafirul si plicul.

Acesta fugi dupa Rose dar nu o mai gasi.Putin abatut isi aduse aminte de plic.Cu atentie dar cu mult graba il deschise inauntru era o scrisore, pe ea era scris locul unde aveau sa se vada si ora.Barbatul nu mai ramase mult pe ganduri si fugi acasa , casuta pe care o parasise acum un an in urma.Locul era putin prafuit dar el nu era foarte deranjat de acest lucru asa ca isi lasa lucrurile langa biroul sau dupa care se imbraca intr-un frumos costum asortat cu o pereche de pantofi de piele, isi aranja parul sau saten dupa care iesi in fuga din casa.In drum spre parc , locul unde trebuia sa isi intalneasca aleasa, cumpara un frumos buchet de trandafiri rosii si o frumoasa cutie cu un inel.

Ajuns in parc zari pe o banca luminata de un felinar o frumoasa doamna care il astepta.Acesta se apropie de ea pe la spate, odata ajuns langa ea ii scoase frumosul buchet in fata.Tanara doamna tresari usor intorcand capul si uitandu-se cu blandete.

Cei doi au vorbit multe astfel cunoscandu-se tot mai mult chiar intr-un timp foarte scurt.Barbatul nerabdator ingenunchiase in fata ei si ii intinse in fata frumoasa cutie care ascundea un inel de aur.

- Vrei sa fii sotia mea?intreba acesta hotarat.

Femeia se uita cu atentie la el dupa care vocea gingasa ii tresalta in clinchete de clopotei.

- Da vreau!ii raspunse aceasta incepand sa roseasca.

Barbatul ii puse inelul dupa care o saruta si o lua in brate invartind-o.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Ce final induiosator T-T.... nu-i asa?!Bun acum sa va spun un mic ,mic detaliu.In aceasta carte voi posta mai multe pvesti unele cu final fericit si altele cu final trist.Ce as putea sa va mai spun decat lectura placuta.Ahh da si ma gandeam ca la fiecare capitol sa las cate o intrebare pe astfel de teme.

Prima intrebare:

Cum va imaginati prima voastra intalnire?:)

Raspunsul meu :

Cred ca am merge intr-un parc si ne-am plimba dupa care am gusta o prajitura undeva la o patiserie.

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum