Un suflet- doua inimi

81 10 8
                                    

Erau un cuplu frumos proaspat casatorit.Ea era o femeie frumoasa, desteapta, harnica si iubitoare , mai pe scurt tot ce si-ar putea dori un barbat.Acestia se iubeau mult , relatia lor era asa de frumoasa incat te facea sa crezi ca e un film de la Hollywood.Dar totul decurse asa pana dupa 6 luni.

Intr-o zi sotia cazu in fata lui la pamant fara suflate.Barbatul speriat cumplit suna la salvare.Aceasta a transportat-o rapid la cel mai apropiat spital.Acolo au conectat-o rapid la aparate.Doctorul dezamagit de situatie se duce la sotul acesteia si ii spune subtil.

- Imi pare rau...

- Ce .. ce .. tot spuneti? Sotia mea e bine... nu ?! Doar a lesinat.Nimic mai mult ... va fi bine!spune acesta uitandu-se derutat in toate partile incepand sa gesticuleze haotic.

- Imi pare extrem de rau dar sotia dumneavoastra sufera de o boala cumplita.Mai bine de jumatate de inima nu mai functioneaza.

- Si nu puteti face nimic??Adica trebuie sa puteti face ceva...nu puteti sa o lasa-ti asa pur si simplu sa se stinga incet dar sigur.Ea e tot ce am!! NU se poate ca Dumnezeu sa o ia asa usor de langa mine!

- Ar avea doar o singura sansa.Acesta ar fi un transplat de inima.Dar din pacate acest lucru ar dura destul de mult pana ce se gaseste o inima compatibila pentru ea si tot odata sansa de supravietuire e foarte mica.Acum e alegerea dumneavoastra.

Doctorul pleca si ii lasa pe cei doi soti singuri.Barbatul plin de tristete lovi peretele cu pumnul.

- De ce.. de ce.. de ce ea?Cu ce a gresit ... se intreba continuu barbatul in soapta incepand sa planga.

Femeia incepu sa deschida incet ochii strigandul cu o voce stinsa.Barbatul se indrepta direct spre ea si o imbratisa sarutand-o pe frunte.

- De ce plangi?intreba aceasta stergandu-i usor lacrimile.

- Nu mai conteaza.Ma bucur ca esti bine.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Dupa cateva zile femeie a fost externata din propria dorinta.Se indreptara spre casa impreuna incepand sa glumeasca si sa rada incercand sa ingroape chiar si pentru cateva minute amaraciunea din sufletele lor.

Au inceput sa isi petreaca din ce in ce mai mult timp impreuna incercand sa indulceasca fiecare clipa petrecuta impreuna deoarece amandoi stiau ca acele frumoase clipe puteau fi spulberate oricand.

Intr-o seara barbatul nu reusi sa doarma asa ca iesi pe terasa uitandu-se la stele.Brusc simti doua brate fine si calduroase care il inconjurara.Acesta isi intoarse capul si ii zambi calduros sarutand-o pe obraz.Acesta lua loc pe balansuar , femeia urmarindu-l se ghemui usor in bratele lui spunandu-i :

- Stii e posibil ca sa mor dar am o singura dorinta inainte sa se intample asta.

- Care este? intreba barbatul subtil.

- Vreau sa ma uiti. Sa uiti totul despre mine si sa iti traiesti fericit viata in continuare.

- Nu pot sa fac asta! spuse barbatul cu vocea tremurand.

- Te rog ! ii spuse femeia ridicandu-si privirea spre el cu lacrimi in ochi zambindui.Uita-ma! Vreau sa avem o despartire frumoasa.

Barbatul pastra tacerea pentru cateva clipe dupa care isi intoarse privirea intr-o parte spunandu-i:

- Bine , dar nu promit ca voi uita asa rapid.Va dura ceva timp.

- Nu conteaza,ii spuse femeia dupa care isi ingropa fata in pieptul lui.

♥♡♥♡♥♡♥ Dupa cateva zile ♥♡♥♡♥♡♥

Soarele apunea incet iar cei doi se uitau la albumele cu poze aducandusi aminte de fiecare clipa.La un moment dat au inceput sa rada iar femeia se prabusi la pamant cu zambetul pe buze.Acesta chema salvarea si plecara rapid spre spital.Doctorul o conecta la aparate si ii spuse barbatului.

- Imi pare rau dar va mai rezista doar 24 de ore maxim.

- Domnule doctor va fi o problema daca mi-ati face cateva analize.

- Nu-i spuse doctorul anticipand ce gandea el.

Barbatul o imbratisa pe sotia lui puternic , atunci ea deschise ochii si il mangaie incet pe cap.

- Iar ai uitat sa zambesti.ii spuse femeia cu o voce tot mai stinsa dar totusi zambindu-i cald.

Barbatul se uita continuu la ea cum pielea ei frumoasa devenea tot mai alba ca zapada iar buzele spre un mov deschis.Aceasta il prinse de mana usor cu ultimele forte spunandu-i:

- Sa nu uiti de promisiune.

- De parca as uita. ii spuse barbatul sarutand-o pentru ultima oara.

Acesta parasi salonul si pleca impreuna cu doctorul.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Inima femeiei se opri acesta intra rapid le masa de operatie.Timp de 2 ore doctorii s-au chinuit sa ii salveze viata.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Femeia deschise incet ochii , soarele deranjandui ochii.

- Am ajuns in rai?

Aceasta dezmeticindu-se realiza ca era in spital.Se uita disperata dupa iubitul ei sot dar nu putea sa il zareasca.Pe masa de langa pat zari un buchet de flori si o scrisoare.Aceasta o deschise incet si incepu sa citeasca rapid.

" Bine ai revenit acasa !! " scria elegant.

Femeia se ridica rapid din pat si se schimba.Fara sa spuna ceva cuiva fugi rapid spre casa.Simtea cum inima ei pulsa tot mai puternic.Simtea ca si cum i s-ar rupe sufletul.Ajunsa in fata usii isi trase sufletul dupa care intra rapid strigand puternic.

- Am ajuns inapoi acasa !! striga cu putere descaltanduse.

Aceasta asculta dar nu auzi nimic.Astepta sa il vada pe dragul ei sot dar nu venea.

- Deaga ! Unde esti?Am ajuns acasa!

Femeia il cauta in toata casa dar nu il gasi.Intra in dormitorul lor si gasi patul plin de petale de trandafir rosu in mijloc un alt plic.Il desfacu si incepu sa citeasca.

" Draga mea , te iubesc prea mult ca sa te pierd.Fara tine nu pot sa mai traiesc.Totusi vreau sa pot sa iti zic BINE AI REVENIT ACASA! Stiu , m-ai cautat si te-ai intrebat unde sunt. Astazi scumpa mea e Valentine's Day , si cum nu am avut nimic potrivit pentru tine ti-am oferit viata mea , sufletul meu si inima mea! Te iubesc si voi fi alaturi de tine pana ce vei muri.Chair si cand vei muri tot impreuna vom fi.Vreau sa traiesti fericita si sa te distrezi si pentru mine.Un ultim lucru as avea sa iti mai spun.

TRAIESTE PENTRU MINE! Si te rog sa nu ma urasti.Poti sa ma certi ,sa te superi pe mine , sa nu imi vorbesti dar te rog sa nu ma urasti.Sper sa fii fericita ingerul meu!

Cu drag , iubitul tau sot Gordon."

Femeia incepe sa planga soptind :

- Prostutule , TE IUBESC ! Cum as putea sa te urasc?!

Aceasta isi ridica capul cu ochii plini de lacrimi si simti o imbratisare calda.Se uita in jur dar nu vazu pe nimeni.Isi ridica din nou privirea si zambind spuse:

- Stiu ca ai fost tu!

Atunci zareste fata lui care radia de fericire indreptandu-se spre o lumina alba.

°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●

Salutare dragi cititori ! Va multumesc mult pentru ca imi cititi cartea si o votati.Astazi m-am gandit sa va aduc un nou capitol trist dar frumos.M-am gandit la acest lucru deoarece este putin surprinzator ca astazi sa sarbatorim Valentine's Day dar si sambata mortilor ( mosii de iarna).Va pup si ne mai vedem!! ^^ :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

True LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum