7

2 0 0
                                    

Kringgggggggg! kringgggggggg!

Bunyi loceng menandakan waktu rehat.

Fabulous jalan bersama sama untuk pergi ke kantin.
Sedang mereka berjalan,seseorang memanggil Nama Eliesha.

Orang tersebut ialah Amirul.

"Apa Yang kau nak?"Tanya Eliesha kepada Amirul Yang semakin menghampirinya.

"Aq cuma nak ajak kau,elmy and abil rehat sekali dengan the kingz."terang Amirul.

"Jom, kiteorg pon dh lapar ni."kata abil dengan pantas.

Eliesha hanya melepaskan keluhan Yang kuat semasa mengikuti mereka.

S
K
I
P

Sedang the kingz dan fabulous makan,tetiba ada tangan Yang menolak kepala Eliesha, elmy dan abil serentak sehingga tersembam Dalam pinggan.

Tangan2 tersebut adalah kepunyaan the queens.

Semua Yang berada di situ ketawa melihat fabulous termasuklah the kingz Yang Cuba menahan ketawa kecuali Haziq.

"Sayang,kenapa you makan dengan 3 nerda kampung ni.."kata Shahira dengan suara yang digedikkan sehabis mungkin.

Amirul dan Zaqwan yang menahan ketawa tadi,terus melepaskan tawa mereka apabila melihat muka cemberut the queens.

"Stop call me sayang!jijik tau tak...aku nak makan ngan sapa pon,ikut suka hati aku la"balas haziq dengan sinis.

"Why say that to you girlfriend?sampai hati you buat I macam ni"Shahira sengaja menyedihkan mukanya agar Haziq dan the kingz  simpati dengannya.

"Hahahaha....English pon berterabur ada hati nk speaking bagai.Cakap melayu je dah la"seisi kantin ketawa terbahak-bahak apabila mendengar ayat dari Zaqwan.

"Baby,kenapa you malukan kawan I?Shahira ni dah la hot stuff,jatuh la imej dia"kata Laila dengan berang.

"Babi awak la..ada aku kesah..hmmm..btw aku ni bukan ada hubungan dengan kau ,so,stop acah2 macam aku ni boyfriend kau..same goes with your friends.Jangan sibuk nak kacau kawan-kawan aku."Balas Zaqwan.

Nadia yang berasa marah apabila rakan-rakannya diperlakukan sebegitu terus menampar abil dan diikuti oleh Laila dan Shahira yang menampar Eliesha dan elmy.

The kingz tercengang apabila fabulous ditampar.

"Sebab korang la boyfie kiteorg biadap ngan kiteorg!Aku akan pastikan korang terseksa sepanjang sekolah kat sini!"kata Nadia dengan nada yang tinggi.

Shahira dan Laila hanya tersenyum sinis mendengar Kata-kata Nadia itu.

Abil terus menggenggam tangan Eliesha apabila Eliesha mengepalkan tangannya.

"Korang dah kenapa? sekarang Aku nak korang jumpa cikgu disiplin,now!"marah Haziq.

Habis sahaja Haziq mengucapkan ayatnya, fabulous terus beredar dari situ menuju ke tandas untuk membersihkan wajah mereka.

Elisha pov

"Eeee...bodoh betul la beruk2 tu...ikutkan hati aku tadi nak je bantai minah minah tu"marah elmy

"Sabar boleh tak?Kita tgh undercover Kan?so,janganlah cpt sgt mrh mrh."abil berkata dengan tenang.

Aq yang mendengar hanya mendiamkan diri.

Setelah selesai membersihkan diri,kami pulang ke kelas.

Sampai sahaja di kelas,kami menerima khabar bahawa the queens telah digantung sekolah selama 2 minggu.Aman la hidup kami buat seketika.

End Elisha pov




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WIS: Undercover(Hiatus)Where stories live. Discover now