^Łukasz^
Wstałem dzisiaj rano tradycyjnie o 6. Zrobiłem Markowi i mi śniadanie. Zrobiłem tosty. Przystąpiłem to robienia młodszemu kąpieli. Tym razem pamiętałem że w wodzie z lodowca. Potem postanowiłem się przejść obok domu młodszego jest las. Poszedłem w jego głąb. Po 10 minutach spaceru dojrzałem małego kotka. Słodki.Wyglądał na zaniedbanego. Wezmę go do domu. Marek pewnie będzie zły ale nie mogę go tu tak zostawić. Wziąłem kotka na ręce i poszedłem do rezydencji blondyna. Wszedłem do domu i zawołałem Marka.
- Mareeeek!!!!
-Co????
-Chodź tu na dół!!
Zobaczyłem jak chłopak zachodzi po schodach.^Marek^
Co? O co chodzi? Czemu Łukasz ma na rękach jakiegoś kota??
-Skąd ty masz tego kota? - zapytałem.
-No w lesie znalazłem.
- Co?? Jak to w lesie??
- No w lesie - mówił starszy.
- Masz go natychmiast odnieść. - kazałem.
- No ale Marku zobacz jaki on jest słodki.
Prawda. Jest słodki. No dobra nie będę już taki chamski. Nich zostawi tego kota.
- No dobra. Niech zostanie... - mruknąłem.
- Super!!!! - ucieszył się Łukasz.
Postawił kota na ziemi. Dobra jak coś to pojedziemy po jakąś karmę albo coś.
- To chłopiec czy dziewczynka? - spytałem.
- Nie wiem trzeba sprawdzić. - powiedział brunet.
Wziąłem kota na ręce i popatrzyłem mu... no tam....
-Dziewczynka - stwierdziłem.
- To jak ją nazwiemy?? - spytał starszy.
Zacząłem się zastanawiać. Po chwili wymyśliłem jakieś imię z dupy.
- Może Grzymisława? - zaproponowałem.
- Grzymisława?? No dobrze może być. - odparł Łukasz.
- Super.
Pojechaliśmy później do jakiegoś zoologicznego. Kupiliśmy jakąś obrożę, miski, karmę, legowisko do spania i różne inne potrzebne rzeczy. Wróciliśmy do domu i zajęliśmy się Grzymisławą.
————————————————————
Hejkaaaaa!!!!!❤️❤️ Ładna pogoda co nie?? ☀️🌷 Dalej mam tą zasraną alergie... ☹️😣😖 Zobaczcie mojego Instagrama tylko_kxk ❤️❤️ Dobra do następnego!!!!💗💗
PAPAPPAPAPAPAPA 🌷😘😍
CZYTASZ
Do Końca Świata... I jeszcze Dłużej
FanfictionFan Fiction o KxK 💗 Jak się pewnie domyślacie 🤗🤗 Zapraszam do przeczytania 💕 Rozdziały staram się dodawać regularnie 🌷 Zapraszam na mojego Instagrama -> tylko_kxk 💗💗