part"8"

2.5K 367 12
                                    

_________________________________ "گیانەکەم تــۆ وا ھــەڵسوکەوت بکە وەک ئەوەی ھەمــوو شتەکان ئاسایی بێت تا کاتی گرتنی دێت " کووکی وای بە ھیونا وت " باشە گیانەکەم بەڵام چی دەکەین دەتەوێت ڕوبەڕوی بیتەوە " ھیونا بە نیگەرانیەوە وای وت " نەخێر ................................ بەم شێوەیە دەست گیری دەکەین " کووکی پلانەکەی بە ھیونا وت "ئااااھ ھەوسەرە زۆر زانەکەم ئەی خوایە من چۆن بەم زیرەکییەی تۆم نەزانیوە " ھیونا بە بیرۆکەکەی سەرسام بوو ھەوڵی دەدات بە قسەکانی خۆی شیرین بکات "گیانەکەم تۆ ھێشتا ھیچ ت نەدیوە" کووکی بەشانازیە وە وای وت |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||"ھەموو شتێک وا دەڕوات کە وتت ئێستا چی بکەم"ھیونا وای بەکەسە نەناسراوە وە وت (ئەوکەسە نەناسراوە دەیەوێت یۆنگ و کووکی بکوژێت چونکە باپیری کووکی باوکی ئەو کەسەنەناسراوە کەی کوژتوە وە ئەمیش وا تۆڵە دەکاتەوە کە ھەر کەسێک لەو خێزانە بێت دەکوژێت بۆ تۆڵە بەڵام ھەرگیز ئاسوودە نەبووە بۆ یە بەردەوام خەڵک دەکوژێت وا دەزانی بە وە ئاسوودە دەبێت) "ئەم شەو لە ھۆتێل.... یەکتر دەبینین دەمەوێت لە وێ کەسێکت نیشان بدەم " کەسە نەناسراوەکە وتی :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ھیونا چوو بۆ ھۆتێلەکە بینی ئەو کەسە لەسەر مێزێک دانیشتووە چووە لای" سڵاو " ھیونا وتی "سڵاو خانمی بچووک " کەسەکە وای وت "یەکەم پرسیار پێم بڵێ ناوت چییە دووەم بۆ دەتەوێت کێ ببینم" ھیونا وای وت دەیەوێت زوو پلانەکەی جێبەجێ بکات @@@@@@من و ھیونا بێزار بووین بەم کەسە بڵێین "کەسی نە ناسراو"@@@@@@@@ "یەکەم من جاک م دووەم وەرە ئێستا پیشانت دەدەم ' کاتێک ھیونا و جاک بەرەو سەرەوە دەڕۆشتن کووکی ئەوانی بینی بۆیە دوایان کەوت " ئێرە کێی لێیە " "بڕۆ ژوورە وە دەزانی " "ســــۆیــــۆن" ھیونا ھاواری کرد سۆیۆن دەست و قاچی بەسرا بۆ یەوە " ھاوار مەکە وادەزانی من گەمژەم دەزانم ھەموو شتێکت بە ھاوسەرەکەت وتوە ئەم جارە تۆڵەی ئەو بە مردن نیە بەڵکو بە تۆ یە"

bad  gameWhere stories live. Discover now