"ئازیزەکـــەم تۆ باشی " کووکی وای بە ھیونا وت دیسان بێ دەنگی "سێرکە من شتێکت پێ دەڵێم دڵنیام دڵ خۆشت دەکات" کاتێک کووکی وای وت ھیونا بە نیگایەکی بێھەستانە سەیری دەکرد "تــۆ دووگیانی " کاتێک کووکی وای وت ھیونا بە دەنگێکی کزە وە وتی"ئەو چــەند مانگە" کووکی بەو وشانەی زۆر دڵ خۆش بوو بۆ یە بە زەردەخەنەوە وتی" ٣مانگ" "چۆن من پێم نەزانیووە من چ جۆرە دایکێکم" ھیونا وادەوت بە دڵتە نگیەوە "گیانەکەم وا مەڵێ ھەموو شتێک باش دەبێت ھەموو شتێک تێدەپەڕێت"کووکی وای وت بە ھیونا ——————————————————————————— ٣مانگ تێپەڕی ھیونا ئێستا باشتر بووە زۆر بە باشی ئاگای لە منداڵەکەیەتی خواردنە کان بە باشی دەخوات •بۆ ئەو ئاسان نە بوو مردنی باوکی چونکە ئەو بۆ ھیونا ھەموو کەسێک بوو•"گیانەکەم من ھاتمەوە "کووکی ھاواری کرد کاتێک ھاتەوە لە کارەکەی بێگومان دوای خوێندنە کەیان ھەردووکیان لە کۆمپانیایەکەی خۆیان وەکو کارمەندێکی ئاسای کاریان دەکرد چونکە ویژدانیان ڕێگەیان پێ نادات بەو زوییە پلە یان بەرز بێت"ئھ ھاتیتەوە وەرە خواردنم ئامادە کردوە " لەسەر نان خواردنەکە بوون ھیونا شتێکی بە کووکی وت "کووکیەکەم " "بەڵێ" "تکایە دەکرێ ڕەگەزی منداڵەکەم بزانم" "نەخێر" "تکایە من دەمەوێت شتی بۆ بکڕم" " دەتوانی لە ھەردوو جۆرەکە بکڕیت من حەز دەکەم لە کاتی لە دایک بوو بونەکەی بزانم" "باش😪" —————————————————— دوو ڕۆژ دوای ئەوە ھیونا دەڕۆشت بۆ بازاڕ بە دزی کووکیەوە چونکە دڵنیا بوو ئەو ڕێگەی پێنادات بەڵام لەکاتی گەڕانە وەی دا توشی ڕووداوی ھاتوو چۆ بو ئێستا ھیونا لە نەخۆشخانەیە ھیوا یەک نیە تەنھا (کات) شتەکان چارەسەر دەکات بە پێی قسەی پزیشکەکە بێت منداڵەکە لە دایک دەبێت و بەڵام دایکی لە خەوە درێژەکەیدا دەبێت واتە (غەیبوبە) تەنھا دڵی لێ دەدات بەڵام کاردانەوەی نیە ++++++++++++++++++++++++++++++ ئەم ڕۆ چاوەکانم کردەوە بەڵام من لە ماڵەکەی خۆم نە بووم م..من لە نەخۆشخانە بووم سەیری دەورو پشتم کرد کووکی م بینی لەسەر قەنەفەکە خەوی لێ کەوتبوو ...................................................................................
YOU ARE READING
bad game
Action" من تەنھا بەشێکی بچووکم لە یاری ژیان ........جۆنگ کووک من بیرت دەکەم "