"Hastayım ben, çok hastayım hemde...""Seviyorsun beni.."
Onların küçük dünyasından, sevdiğim en güzel anlardandı bu cümleler..
Masumiyetin en duru haliyle, minik kalpleri en güzel resmi bulmak için birbirine ihtiyaç duyan yapboz parçaları gibi bir aradaydı.
Bir pencere, bir ağaç, bir kurabiye kutusu, bir battaniye... en güzel sembolleri olmuştu penceredeki çocuk ve tavşan dişli çocuğun..Çok güldüm, çok ağladım, çok acıdım ve kanadım.. dünya böyle bir yer olmamalı, çocukların sadece yıldızları olmalı gökyüzünde, kan akmamalı kalplerinden, gözlerinden.. ve herneyse....
Binbir zorlukla büyümüş, birbirini büyütmüş iki aşık.. aşk böyle güzel mi dediğim anlar, aşk böyle ağlatmasa olmaz mı dediğim anları kovaladı. Dünya böyle bir kör kuyu dedim, ne kadar yerle bir olası.. dünya bazen bir çift gözde saklı sadece, o gözleri bulmak ne büyük şans, o gözleri öpmediğin her saniye ne büyük kayıp..Çok güzel bekledin penceredeki çocuk.. çiçekler baharı beklememiştir böyle, anneler bebeklerinin ilk ağlayışlarını, ölüm döşeğindeki can Azrail'ini...
Ve sen çok sadıktın tavşan dişli çocuk.. biliyorum onlarca canın daha olsa yine Jimin'ini bulup severdin ve tek bir canını onun canına katmak istercesine sarılırdın mümkün olsaydı..İnsanlara bu kitabı muhakkak okumaları gerektiğini söylemenin sıradan bir yolu yok. Sadece lütfen "böylesi nasıl olabilir?" diyeceğiniz bu aşkın şahidi olmadan ölmeyin.. lütfen içiniz sökülürcesine ağlamanın ve nefes alan insanlarmışçasına onlar için dua etmenin ne demek olduğunu deneyimleyin..
Belki bir kişi görür sadece, onu bu büyüye ortak ettiğim için mutlu olurum, belki kimse farketmez ve ben bu sırrın tek sahibi olarak yaşamaya devam ederim.. ne olursa olsun bunları yazmalıydım ve teşekkür etmeliydim yarattığı aşk için yazarımıza.. seilex bunun için senden izin almadım, bu işlerin prosedürü nedir onu da çok bilmiyorum ama.. var ol sen emi? Canım burnumda, gözyaşlarım genzimi yakarken beni fırtınana ortak ettiğin için.. teşekkür ederim..
Not: final bölümünü The Rose grubunun I.L.Y. şarkısı ile okursanız gözyaşlarınıza güzel bir arkadaşlık olacaktır 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Kitap Önerileri
FanficBunu yapmak için kendimde bir hak görüyor değilim, hangi sıfatla da insanların emeklerini değerlendirmeye cüret ettim bilmiyorum ama; bir hikaye okudum ve onu bir kişinin daha yaşamasına vesile olmayı bir yük bildim. İlk önerim de beni hüngür hüngür...