Üst kattaki komşumuzun tadilat sesleriyle uyandım kendimi üşümüş hissettim yorganım ve yastığım ayrı köşelerdeydi kafamı çevirdim pencerenin açık olduğunu gördüm evet farkına varmıştım gece odam sigara kokusundan arınsın diye pencereyi açmıştım çok uykum olduğu için dikkatsizce açık unutmuşum hay kafama sokayım dedim içimden...
Yatağımdan kalktım pencereye gittim ve bir sigara yaktım dumanı içime çekerken bir yandan da dışarıyı seyrediyordum ağaçlar yapraklarını dökmüş rüzgar hafiften esiyordu malum yaz ayı bitmiş ve sonbahar ayına girmiştik sokak sessizdi derken aniden bir ses işittim evet bu annemin sesiydi
'Özgür kahvaltıyı hazırladım çayın soğumasın çabuk gel'Annemin yanına mutfağa gittim kardeşlerim henüz uyanmamıştı acele ederek kahvaltımı yaptım benim için keyif verici şeylerden birisi de kahvaltıdan sonra yakılan sigaraydı,sigaramı yaktım annem biliyordu sigara kullandığımı öncesinde çok kızardı aslında ama ben annemi ikna etmiştim bu konuda.
Sigaramı yavaş yavaş çekiyordum annem bulaşıkları makineye koyarken kafasını çevirdi ve
'Kendine zarar verirsin Özgür bize birşey olmaz'dedi
Sessiz kaldım annemin söylediği şeyler bir kulağımdan giriyor diğerinden çıkıyordu herşeyime karışmasını sevmiyorum
'Anne yaşım on yedi oldu kendi kararlarımı kendim verebilirim değil mi?'
'Yaşın 80 de olsa sen benim yavrumsun'dedi.
Sigaramı bitirmiştim saat 11 e yaklaşıyordu hafta sonu olduğu için dışarıya çıkacaktım havaya baktım rüzgarlı aynı zamanda keyifsizdi sonbahar havası bana huzur vermiyordu sabahları ve öğlenleri de dışarıya çıkmayı sevmiyorum zaten...
Akşam olmasını beklemekten başka çarem yoktu odama tekrardan geçtim ve elime telefonu aldım instagramda dolaştım bir süre sonra kızlarla konuşmaya dalmışım yalan söylemeyeceğim birçok kız ile konuşuyordum birine mesaj verdikten sonra hemen diğerine geçiyordum bütün bunların sebebi yavşak erkek profilini gösterse de kendi düşüncelerim beni haklı çıkarıyordu.
Aslında bir türlü aşık olamıyorum olmak istiyorum ama karşıma bir türlü sevebileceğim bir kız çıkmıyordu sahte ve göstermelik aşklardan bıkmıştım etrafıma bakıyorum herkes kendi çıkarı için sevgi gösterisinde bulunuyordu kimse kimseyi gerçekten sevmiyordu aslında...
Ben kararımı vermiştim karşıma ciddi düşünebileceğim kızın çıkmasını bekliyordum o kişi çıkana kadar sözü edilen yavşak profilini sürdürecektim. Dışarıdan bakılınca egoist,kızların canını yakan,serseri tipte bir karakterdim beni tanımayan insanlar bile bu çıkarımlarda bulunuyordu onlar da haklı ne diyebilirim ki :)
Eceden mesaj gelmiştiEce;'Sen çok karaktersiz bir insansın hem bana hem de en yakın arkadaşım olan Aslı ya yürüyorsun aynı zamanda ikimizi de güzel ve hoş kız olarak görüyorsun biz o tanıdığın kızlardan değiliz'
Ehheehe hiç güleceğim yoktu bu kız harbiden gerizekalıydı kendisini kolayca elde edebileceğimi düşünmüyordu
Eceye yanıt olarak'Evet arkadaşına güzelsin hoşsun yazdım ama sebebi neydi biliyor musun?Ona yakınlaşarak seni yakından görebilmek onunla buluştuğumda seni de onun yanında görebilmekti ben seni çağırdığımda gelmeyecektin ama arkadaşını araya koydum sırf seni görebilmek için :('
dedim.Aslında benim gerçek amacım ikisine de aynı anda yürümek hangisini düşürürsem onunla vakit geçirip eğlenmekti ahh ciddi düşünebileceğim kız yok muydu benim :) Ne karaktersiz bir genç olmuştum...
Akşam saat 7 civarı dışarı çıkma kararı aldım arkadaşım Emreyi aradım nerde olduğunu sordum parkın birinde bira yudumluyorum cevabını verdi anneme söyleyip evden çıkacaktım annemin yanına gittim
-Dışarı çıkıyorum gelirim 3-4 saate haberin olsun
-Özgür geç kalma baban gelmeden evde ol ve başına bela açma
-Sanki kötü işler yapacağım tamam peki.