3."Przypadek".

1.6K 42 37
                                    

Gdy spotakcie się przypadkiem.

Wodnik - Gdy powie ci cześć zarumienisz się jak burak i potkniesz, a on się uśmiechnie się i pomoże ci wstać.  :-)

Ryby - Nagle przypadkowo na niego wpadłaś i powiedziałaś  mu cześć, po czym z bananem na ustach, szybko pognałaś w strone domu.

Baran - Byłaś z koleżanką w galerii i właśnie poszłyście na lody, gdy zasiadłyście do stołu w cafeice. Koleżanka zaczęła się z ciebie śmiać, ponieważ ubrudziłaś sobie twarz w polewie czekoladowej. Poczułaś zażenowanie całą sytuacją, ponieważ właśnie dosiadł się do was Crash ze swojim przyjacielem śmiejącym się  z czekoladowego wąsa na twojej twarzy.

Byk - (Teraz się spotkacie). Znajdowałaś się u weterynarza ze swojim pupilem, gdy nagle jakiś pies czekający  na swoją kolej zaczoł się łasić do twojej suni. Poczułaś się zmieszana, bo okazało się że właścicielem tego amanta jest twój Crash. Który przeprosił za tą sytuacje i zaczoł dalszą rozmowe,ta piękna chwila trwała aż do momentu, w którym weterynarz wezwał Cię do gabinetu z twoim zwierzakiem.

Bliźnięta - Poszłaś na zakupy i stałaś już przy kasie, gdy nagle zorientowałaś się że nie masz portfela. Bardzo się zestresowałaś gdy kasjerka powiedziała "80 złotych i 49 groszy." Niespodziewanie  zza twoich pleców dobiegł męski głos - Ja zapłacę- powiedział  .  Początkowo się opierałaś i zastanawiałaś jak zauważył że nie masz pieniędzy, ale w końcu się zgodziłaś nie mając innego wyjścia. Obiecałaś chłopakowi że oddasz mu całą kwotę, jak tylko się spotkacie.

Rak - Kiedy jeździłaś na wrotkach/rolkach niespodziewanie straciłaś równowagę, byłaś gotowa na najgorsze jednak to się nie stało. Gdy otworzyłaś oczy zdałaś sobie w czyjch ramionach się znajdujesz. (Cringee<3)

Lew - Niestety nie spotkacie się przypadkiem. :'(

Panna - Od kilku godzin znajdowałaś się w bibliotece w celu wypożyczenia poleconej przez znajomą książki. Poszłaś na odpowiedni dział i gdy znalazłaś publikację która cię interesowała, chciałaś po nią sięgnąć jednak coś Cię zatrzymało. Mianowicie była to męska dłoń, która zabrała ci powieść z przed nosa. Patrzyłaś się zakłopotana  na twarz chłopaka, po chwili niezrecznej ciszy  odezwał się - Gdy już przeczytasz przynieś mi ją dam ci swój numer w razie czego zadzwoń- powiedział po czym wręczył ci książkę i wyciągnął smartphone by wymienić się numerami.

Waga - (Teraz się  spotkacie).
Jechałaś autobusem do szkoły gdy, nieoczekiwanie przysiadł się jakiś mężczyzna. Po chwili rozpoznałaś w nim swojego Crasha, przez całą drogę jechaliście w niezręcznej ciszy.

Skorpion - Będąc  w sklepie od piętnastu  minut usiłowałaś sięgnąć po produkt na najwyszej półce, niestety było to nie wykonalne. Podszedł do ciebie  młody mężczyzna początkowo go nie rozpoznałaś  -Może pomóc?- zapytał. Na co zdezorientowana tym że to twój Crash  burknełaś nieśmiało -Tak-. Chłopak pomóg ci po czym powiedział że się spieszy i odszedł żegnając się.

Strzelec - Szłaś parkiem gdy nieoczekiwanie jakiś koleś potrącił Cię swojim ogromnym cielskiem, -Może byś patrzył idioto jak leziesz- powiedziałaś głosem  pełnym gniewu tonem. Po kilku sekundach zdałaś sobie sprawę na kogo nakrzyczałaś, -Tobie też by nie zaszkodziło gdybyś uważała- powiedział równie  poirytowany.
Burknełaś ciche przepraszam i odeszłaś bijąc się w głowie za to co właśnie zrobiłaś.

koziorożec - Nie spotkacie się przypadkiem, ale celowo zaprosi Cię do kina na horror.
(͡° ͜ʖ ͡°)

-----------------

Zostawcie coś po sobie gwiazdkę, komentarz bo jakoś pusto.  :-)
Możecie napisać czy wam się podoba, czy powinnam coś zmieniać albo czy są jakieś błędy.

------------------------

♡ Zodiaki z Crushem ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz