Co wydarzy się podczas kolacji?
Wodnik - Gdy będziecie siadać do stołu, walniesz kolanem w stól w wyniku czego cała zawartość kieliszka po prawo znajdzie się na twojej bluzce.
Ryby - Gdy w toalecie po skończonej czynności z związanej z tym miejscem, zechcesz spuścić wodę niespodzewanie się ona podniesie. A to oznaczało jedno, zapchałaś kibel u swojego Crasha/Crashi. Byłaś/łeś tak bardzo zażenowana, że miałaś ochotę uciec.
Baran - Nie zaprosił/a cię.
Byk - Po skończonej kolacji zaproponowałaś/łeś jego/jej mamie że pomożesz pozmywać, gdy został ci jeden talerzyk, który wyglądał na kolekcjonerski. Nagle wyślizgnoł ci się z rąk i rozsypał na tysiące małych kwałeczków, było ci przykro że stłukłaś/łeś talerzyk kobiecie. Która może być w przyszłości twoją teściową, było po niej widać że jest zdenerwowana.
Bliźnięta - Nie zaprosił/a cię.
Rak - W trakcie kolacji rozbrzmiał dzwonek, mama chłopaka/ dziewczyny popędziła otworzyć drzwi przez które weszła para staruszków. Gdy niespodziewani goście rozebrali się z odzienia wierzchnego, podeszli do stołu gdzie znajdowaliście się wy.
- I/T/C to twoja dziewczyna/chłopak jejku już się bałam że nikt nigdy cię nie zechcę i nici z prawnuków- powiedziała z przejęciem na jednym tchu staruszka.
Po chwili wyjaśniliśmy całą sytuacje, a staruszka powiedziała zawiedziona -Mam nadzeję że będziecie razem urocza była by z was para-. Po tych słowach poczułaś/łeś zawatydzenie i zaczerwieniłaś/łaś się.Lew - Nie zaprosił/a cię.
Panna - Nic ciekawego się nie wydarzyło, po za tym że matka twojego crasha złowrogo się na ciebie patrzyła.
Waga - Po skończonym posiłku tata I/T/C zaproponował lampkę czerwonego wina, zgodziłaś/łeś się. Po chwili sączyłaś/łeś czerwoną ciecz ze szklanego naczynia, po godzinie opróżniliście całą butelkę wina, rozmowa gładko szła jak gdybyś rozmawiał/a z przyjacielem. Dzięki czemu dowiedziałaś/łeś się kilku naprawdę ciekawych tajemnic swojego crasha.
Skorpion - Nic ciekawego się nie wydarzyło, zjadłaś/łeś dobry posiłek w miłej atmosferze.
Strzelec - Gdy wszyscy byli przy stolę rodzicielka I/C/T zaczeła podawać spaghetti. Uwielbiałaś/łeś je, gdy kobieta kładła twoją porcje na stół, niechcący zrzuciła zawartość talerza na twoje białe spodnie.
Byłaś/łeś zdenerwowana, gdyż kobieta nawet cię nie przeprosiła tylko podała ci ręcznik i odeszła bez słowa.Koziorożec - Nie zaprosił/a cię.
________________
♡
Przepraszam za opóźnienie z tymi rozdziałami, ale ten jest bardzej obszerny przez co dłużej się go pisało.
Przepraszam za tą akcje z toaletą, ale no musiałam. :)________