Ce este asta?

249 35 15
                                    

Bună!

Majoritatea poate au realizat faptul că lucrarea aceasta nu este o carte propriu-zisă. M-am gândit că poate ar fi mai simplu să vă expun în față gândirea mea și lucrul care m-a îndemnat să o realizez.

Datorită încercărilor mele de a găsi ceva diferit să citesc, față de tot ce citisem până acum, am dat să răsfoiesc platforma aceasta plină de cărți. Am realizat după câteva ore de căutat că dacă adineauri găsisem o carte despre viața unei fete de liceu, după zece minute găsesc același lucru, dar cu câteva modificări și poate cu o formulare diferită. Schimbări care nu se observă, dar unui cititor îi rămâne în minte ideea principală.

Din dorința de a vedea lucruri noi, de a încerca ceva diferit mi-a venit în minte această lucrare. Această "carte" a fost gândită să nu aibă sub nici o formă descriere sau narațiune, să fie făcută doar pe baza unui dialog. Ideea principală mi-a ieșit, în schimb voiam să găsesc un subiect des întâlnit între oameni. Astfel m-a dus gândul să pun la bază subiectul de indiferență și să aibă doar dialog.

Mulți nu înțeleg de ce am toate detaliile posibile în descrierea ei. Simplu! Având la bază doar dialog, nu puteați să înțelegeți ce am vrut să exprim sau să fac. Dacă îi introduceam prolog, nu ar fi avut sens. Așa cum am mai zis, nu este o carte propriu-zisă.

Am vrut să creez ceva nou, neputând fi încadrat la o anume categorie, neavând ce să puteți spune, decât dacă înțelegeati ce am vrut să exprim. Tot ce contează la această lucrare este mesajul pe care l-am transmis prin convorbirea dintre cele două personaje și că vă îndemn să creați lucruri noi, dar de calitate. Si dacă unele idei vor fi la fel, dar ce este în conținut face diferența. Avem aceeași temă, dar nu și aceeași acțiune.

Sper că acum am putut pune la punct întrebările voastre, celor care mi-ați citit lucrarea și nu ați înțeles-o.

Ce mai contează?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum