ÜÇ NOKTA
1.SAHNE/GÜN/DIŞ/MAHALLE
Yusufların kapısının önünde duran, siyah şahin (araba) incelenir. Hızlı gösterimle herhangi bir evden kız kaçırılır. Evin ışıkları yanar ve kızın babası pompalıyla arabanın peşinden bakar. Herhangi bir mahallede askere gidecek delikanlı havaya fırlatılır. Şahinlerle konvoy yapılıp otobüs terminaline götürülür. Herhangi bir ormanda mangal yapılır. Şahin'in kapıları açıktır. Mangal yapanlar aniden oynamaya başlarlar.
DIŞ SES
Zaman geçtikçe herkes gibi onlar da büyür. Bisiklet sürdükleri yollarda artık araba sürerler. Nokta. Üretilmedi için sayısı giderek azalan ve her delikanlının bir kere de olsa bindiği... kimden mi bahsediyorum?
Sokaktan Şahin'e bakılarak, evin açık camından içeri girilir. Yusuf ile Ayşe tartışıyordur. Ayşe çok sinirli Yusuf ise alttan almaya çalışıyordur. Ayşe bir yandan dağınık olan salonu toplamaya çalışıyordur. Yusuf'un ellerinde bir kutu gazoz kapağı, taso, misket ve eski bir vites kolu vardır. Yusuf ellerindekileri Ayşe'nin topladığı masaya bırakır.
YUSUF
Ayşe, hayatım. Her şeyi yanlış anlıyorsun. Benim o kadınla hiçbir ilgim yok. Vallahi.
2.SAHNE/GÜN/DIŞ/VİLLA
Yusuf lüks bir evin bahçesinde, evin genç kızına direksiyon dersi veriyordur. O sırada Ayşe elindeki saklama kaplarıyla bahçenin önüne gelir. Ayşe'nin geldiğini gören genç kız Yusuf'u aniden öper. Hem de dudaktan. Ayşe'nin elindeki saklama kapları yere düşer. İçinde ne varsa her yere saçılır. Yusuf genç kıza engel olmaya çalışır ama iş işten geçmiştir. Bir an Ayşe ile Yusuf göz göze gelir. Yusuf mahcup bir şekilde of çeker.
3.SAHNE/GÜN/İÇ/EV
Yusuf ile Ayşe'nin tartışması evde devam eder.
AYŞE
Yusuf, sus bi kerede yediğin haltı kabul et. Gözlerimle gördüm. Kabahat bende zaten annemi dinleyecektim. Bu salaktan koca moca olmaz dedi. Helal süt emmiş biriyle evlendirelim dedi ama ben dinlemedim.
YUSUF
Kırıcı oluyorsun ama hayatım. Hem biz haram süt mü emdik.
AYŞE
Bana hayatım mayatım deme. Git o şıllığa. Tabi bastı kıçına tekmeyi kaldın mal gibi ortada.
YUSUF
Ee yetti ama kızım niye anlamıyorsun. Her şey çok büyük bir yanlış anlaşılmadan ibaret. Burda Cennet Mahallesini mi çekiyoruz. Ne sen Sultansın ne de ben Ferhat. Beni geçtim yavrumuzu düşün. Kötü etkilenecek yavrucak sonra. Evde kalıyım bari.
AYŞE
Sen yavrunu başta düşünecektin. Kim bilir kaç kadınla aldattın beni. Arıyorum alo nerdesin aşkım, geliyorum. Nerde kaldın Yusuf 10 dakkaya geliyorum. Bayi toplantısındayım de tam olsun ki ben yalan söylediğini anlıyım.
Yusuf, Ayşe konuşurken vites kolu hariç her şeyi yanına almıştır. Kapıyı fark ettirmeden çekip merdivenlerden aşağı ağır ağır iner. Dış kapıya geldiğinde vites kolunu almadığını fark eder. Zile basar. Ayşe bağırarak.
AYŞE
Gene ne var?
YUSUF
Dede yadigârı.
Ayşe vites kolunu masadan alır. Bütün öfkesiyle camdan dışarı fırlatır.
YUSUF
Ne yapıyorsun kızım sen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Nokta
General FictionHep mahalle abisi olmak istemiştim ama artık mahalle kalmadı.