Mike:M (az elbűvölő újságíró ès narrátor)
Jeremy:J(a főszereplő ès Mike újabb áldozata)Ès a hihetetlen,a csodálatos ès bájos Mrs. Flaming: Mrs. F (Jer doktora)
M:Szóval Jeremy mesèlnèl egy kicsit a mostani èletedről?
J:Ilyenkor nem az èletkort vagy ilyesmit kène kèrdezned?
M:Hagyjuk az alapokat. Mindenki a magánèletedre kiváncsi.
J:Tudod mi a magánèlet jelentèse?
M:Igen. Na de most! Nem válaszoltál a kèrdèsemre.
J:Hát jó. A mostani èletem jó.
M:Ennyi? Semmi oroszlán? Vagy semmi izgalmas? Az enyèmről lenne mit mesèlni.
J:Igen de ez a műsor rólam szól. Nem hiába az a neve hogy Jeremy's Life ès nem Mike's Life. Amúgy meg milyen oroszlán?
M:Vannak ismerőseim.*sejtelmesen a kamerába nèz*
J:Ja te meg az ismerőseid. Chh...
M:Hè ők jó fejek. Amúgy meg hallottam hogy volt egy orvosod.
J:Igen Mrs. Flaming. Teljes nevèn Flaming Eva. Csak a szülők hivhatták Dr.-nak. Ő kezelte a mentális gondjaim.
M:Sok mindent köszönhetsz neki. Ès mi ide hívtuk neked. Szóval jöhet Mrs. Flaming.
Mrs. F: Szia Mikey ès Jeremy. Nem hittem volna hogy újra látlak titeket.
M:Basszus azt hittem ez egy másik Flaming.
J:Mi? Honnan ismered?
Mrs. F:Èn kezeltem mikor azt hitte hogy egy szuperhős.
M:Nem tetszik a párosotok.
J:Mesèljen mèg.
Mrs. F: Hát egyszer úgy jött be hogy csak egy kisgatya volt rajta. A szülei azt mondták ő a meztelen hős. Pedig nesztelen akart lenni csak fèlre èrtette.
*Mike vörös arcát próbálja takarni a kamerák elől.*
Mrs. F:Ès volt olyan hogy kacsa jelmezben jött. Hápogott ès azt állította ő a kacsák Istene. Hápi.
*Jeremy fuldoklik a röhögèstől*
*Mike a fejèt veri a billentyűzetbe*Mrs. F: A legjobb az volt mikor meglátogattam őket ès Mikey harisnyába,maszkban ès kisgatyában rohangált. Bejött a konyhába,èpp ott beszèlgettünk,kèrt innivalót ami kóla volt. Kiment de 15-20 perc múlva visszajött. Befutott,az anya elè állt ès azt mondta:"Anya beszartam". Az apja hangosan felnevetett èn meg csak nèztem. Az anyja megkèrdezte mi törtènt,Mike azt mondta hogy biciklizett aztán beszart.
J:Huh Mikey ezt öröm hallgatni.*döglött fóka módjára röhög*
*Mike a fejèt fogva már-már szinte sír ès azt mondogatja:"Öljetek meg".
Itt a vège fuss el vèle. Amúgy ne mer megtalálunk ütni
YOU ARE READING
Jeremy's Life
RandomFőszerepben Jeremy Fitzgerald. Az èletèt bemutató story. Csak itt csak most a Jeremy's Life-on. Köszönjük a csodálatos narrátornak, aki jelen esetben Mike Smith,hogy ily csodás módon felvezette ezt. Köszönet mèg a stáb tagjainak is akik felvettèk ez...