1. Rèsz

60 6 0
                                    

Narrátor:

Jeremynek elèg fura gyermekkora volt. A nagymamája hát hogy mondjam elèg....öhm....fura volt.

J:Ez azèrt nem teljesen iga...

Narrátor(N):

Szóval a mamája fura volt. Az anyja kèt èves korában elhunyt a fiai miatt. Jeremynek volt egy testvère, Dan. Dan tipikus jó tesó-rossz tesó fèle èrzelmeket táplált Jer-rel szemben.

J:Ne nevezz így

N:

Az apja alkoholista lett felesège halála után. Èvekig bántalmazta Jer-t ès tesóját.

J:Folytatom mert egy bizonyos esetet felvett a bátyám.

Jeremy:

Szóval kint esett az eső. Anyukám akkor halt meg 8 ève. Felmentem a bátyám szobájába. Mikor benyitottam láttam ,hogy tele van nagy sebekkel. A párbeszèdünk.

J:Szia Dan. Mi törtènt? Tele vagy sebbekkel.
D:Kèpzeld apuci kedvence,apánk megvert. Amúgy mit keresel itt? Apa bántott? Sírsz.
J:Igen*felhúzom a pulóverem ujját* elnyomta rajtam a csikket.
D:*Odajön hozzám ès megölel.*

N:

Más is törtènt?

J:persze. Megöltünk egy embert.

*Visszaemlèkezès*

2015.02.13.

Volt egy csapat Roy,Tom ès Greg. A kèsőbbiekben èn. Volt egy strèber, Jack. Őt piszkáltuk ès engem meg teljesen elvakított az hogy nèpszerű vagyok. Egy nap Roy azt mondta szivassuk meg egy kicsit jobban. Akkor mèg nem tudtam mit akar.

2015.05.09.

Ezen a napon elmentünk Jackhez. Kint játszott a tesójával. Greg ès Roy oda- ment  ès azt mondták hogyha eljön velünk nem bántjuk többet. Vègülis így lett. Na szóval elmentünk egy erdőbe. Greg ès Tom lefogták Roy pedig ütni kezdte. Gyomron rúgta,az arcát ütötte,tèrden rúgta. Aztán talpra állította ès ellökte. Nem számolt a kövekkel ès Jack beverte a fejèt. Az utolsó mondata ez volt:

"Csak boldog akartam lenni".

Aztán meghalt.

2016.01.05.

A rendőrök bevittek minket. A tárgyaláson azt hittem minden veszve van,de jött egy Mike nevű ember aki követett minket ès látott mindent. Elmondta hogy èn leblokkoltam ès csak Royèk tettek olyan dolgokat.Megmenekültem.

2019.04.23.

A mai nap Roy ès Tom megkeresett ès bocsánatot kèrtek. Elmondták hogy Greg meghalt de az utolsó mondata az volt,hogy sajnálom Jeremy.

Ennyi lett volna ez a rövid rèsz.

N:

Köszönöm szèpen a beszámolót gyilkos.

J:
Szeretnèm Mikeot narrátornak. Biztonságiak!!

*bejön a security ès elviszik a narrátort. Behozzák Mikeot*

M:vállalom.

Vège.



Amennyiben szereti ezt a műsort jelezze kommenttel vagy vote-tal.
A megtekintèst köszönöm. További jó szórakozást kíván a Jeremy's Life.

Ha kèrdèsük van Jeremyhez vagy bármely szereplőhöz kommentben tegyèk fel.


Jeremy's LifeOnde histórias criam vida. Descubra agora