Uraraka yine yakın arkadaşları ile görevdeydi ve görevlerinde tabiki Katsuki de vardı. Yol boyunca mızmızlanan ve herşeyden şikayetçi olan yakut renkli gözleriyle Urarakayı etkiliyordu ve resmen Uraraka yol boyunca onun gözlerine bakmak için canını verircesine uğraşmıştı çünkü o parlayan yakutlar onu hiç olmadığı kadar etkiliyodu ve Katsuki ne dediyse hiç birini duymadı bu sebeple.
Aradan 2 saat geçti ve japonyanın tehlikeli bir bölgesine ulaşmışlardı. Yol boyunca herkes Uraraka ya seslenip dikkatini çekmeye çalışmıştı, hatta bir ara Izuku ona bıçak çekip öldüreceğim seni demişti, tabi sadece dikkat çekmek için ama Uraraka da tın yok! Katsuki nereye gitse Uraraka onun gözlerine bakmak için gizlice hareket eder yine bakardı; bu durum o bölgeye varınca da değişmediği için Katsuki bir süre saklandı ve ekip Uraraka yı göreve yönlendirip uzaklaşmasını sağladı; tabi öyle sanıyorlardı. Uraraka nın hala Katsuki ye hislerini söylemesi için onu bulup konuşması gerekiyodu ve öylede yaptı. İlk önce gizlice onun içinde bulunduğu kamp çadırına girmek için alçak bir sesle seslendi:
*- Katsuki orda mısın?
#- Bana bak yine bana mal mal muhabbet açmaya çalışıp gözlerime anormalmiş gibi bakmaya geldiysen bombaları o gözlerinin içinde patlatır saçını yolup kezzapla karıştırıp zorla mercimek çorbası diye içiririm ona göre!!!!
*- Abartma ya, bu önemli...
#- Neymiş o önemli?!?! (çadırdan fırlayıp kızgın bir surat ifadesiyle ona dik dik bakar)
*- Bak belki bilmiyosun ama (gözlerini kaçırır ve utanır) ben kanser hastasıyım ve bu yüzden ne zaman öleceğimi bilmediğimden sana bazı şeyler itiraf etmeliyim... *benim ne ara bu kadar özgüvenim oldu ya? herneyse hadi uraraka söyle gitsin çünkü bunu yapabilirsin... mi? EVET!!*
#- Sen benimle dalgamı geçiyosun? Bak gerçekten kanser hastası olmayıp sadece kendini affettirmek istiyosan hiç yalan söyliyemiyosun, gerçi itiraf dedin ne dicen?
*- Bak şey benn... şey... öhö öhölskdjdld (ağzından çok az kan gelir ve gerisinde kan olmicak şekilde kusar)
Katsuki artık kanserden şüphe etmez ve Uraraka ya yardım ederken:
#- Baka! Niye daha önce söylemedin bunu!
*- Özür dile-
#- Tamam sus yoksa kendimi kesicem suçluluktan itirafı zor bişey bu...
*-Sen bu kadar empati kurmazsın?...
#- Sen gebermeden ne itiraf etçeksen et yoksa sonsuz merak beni kanser edecek!
*- Ben şey... seni ben... şey... SEVİYORUM İŞTE!!!
#- ...sen ne dedin? Umarım yalan söylemiyosundur ve umarım yaklaşan 1 nisanı kaçıracağını düşünmüyorsundur!! *yakasına yapışıp;yalvaran ve kızmaya çalışan ama kızamayan gözlerle bakar*
*-Hayır bu bir doğru ve şaka yapacak halim mecalim falan yok benim... hemde KANSER beni ÖLdürürken.
#- Ben de hayatımın geri kalanını kanser olan insanı ve dünyayı korumakla geçirmek istiyorum... ve şey... zaten anladın sen... söylememe gerek yok! *domatese döner*
*- Teşekkür ederi-
Katsuki o sözünü tamamlamadan kanser hastası olan ve hayatı boyunca çok az hayrı dokunduğu için soğuk gibi göründüğü ama aslında uzun süredir aşık olduğu o kıza, Uraraka nın dudaklarına kapanır ama asla sert davranmaz ve belini bile çok yumuşak tutar çünkü kız hassastır... onu dinlenmesi için çadıra götürür ve üstünü örter, sonra Uraraka yı yarım saattir arayan ekibin ona doğru koşup Uraraka nın kayıp olduğunu bağıra bağıra söylediklerini duyan Katsuki romantik sahne hariç herşeyi anlatır ve Uraraka yı , etrafta sendeleyerek yürürken bulduğunu söyler. Ekip kanser olayını duyduğu an zaten yıkılmıştır üzüntüden. Herkes teker teker Urarakayı sıkmadan yanına gidip ilgilenir ve bir mucize gerçekleşir! Izuku one for all dışında quirk sahibi olmayan birisi olarak birden elinden ışıl ışıl ve berrak bir sıvı akmaya başlar, resmen sağlık kokan bu sıvının atalarından gelen ve nadir quirk türüne giren bir quirkinin çıktığını anlar, bu quirk hertürlü şeyi iyileştirebilme yetisindedir, mesela kopuk bir ayağı tekrar birleştirme ve kanseri giderme vs....
Bunu idrak eden ekip acilen sıvıyı Uraraka ya içirir ve kızın anında neyi var neyi yoksa iyileşir. Bu quirkin ortaya çıkışının partisi daha sonraya ertelenir ve Uraraka nın sıhati kutlanır. Ardından hemen göreve dönen ekip işe koyulur...Ve böylece 1. bölüm sonlanır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss story oldu evlenmeden önceki maceralar strory si 💓Kacchako💓
FanficSert Katsuki nin aşkı Uraraka ile birbirine besledikleri aşkları içeriklidir.