He-Ran'ın hayatındaki en muhteşem
günü anlattığı o kâğıt.🌸
Günlükkk,
Bugün yaşadığım mutluluğu, o an tattığım sevinç duygusunu buraya aktarabilecek miyim bilmiyorum açıkçası.
Çünkü bugün o kadar güzeldi ki...
O an içimde hissettiğim o güzel hisleri bu sayfaya sığdıramam günlük, o hissi kelimelere dökemem ben.
Ama yine de yazmak istiyorum günlük.
Okuldan çıktığımızda, elim hala Jungkook'un eli üzerindeydi.
Bana "Sana bir sır vereceğim Kurabiye'm. Ama aramızda kalacak" dedi ve elimden çekiştirerek okuldan hatta oturduğumuz mahalleden bayağı bir dışarı götürdü.
Ağaçların sık olduğu bir alana girdiğimizde Jungkook bir yandan etrafa bakınıyor bir yandan da bana bakarak gülümsemeye devam ediyordu.
Daha sonra biraz daha ilerledik ve ağaçlık alanın sonuna doğru geldik.
Geldiğimiz yolun sonunda evler vardı günlük. Çok eskimiş, dokunsan yıkılacak durumda olan evler.
Jungkook elimi hala bırakmazken biraz daha ilerledik ve önümüze birkaç basamaklı bir merdiven çıktı.
Orada gördüğüm şeyle şoke oldum günlük. O kadar güzeldi ki...
Her bir basamak ayrı bir renkteydi. Ayrı ve birbirine uyumlu renkte. Gören insanların içini mutluluk duygusuyla kaplayacak şekilde güzel bir renkte.
Ben bakakalmıştım günlük, hiçbir tepki vermiyor yalnızca hayranlık duyuyordum.
Gözleri bayram ettiren merdivenlere bakmaya devam ettiğim sırada Jungkook bir anda tuttuğu elimi sıkılaştırdı ve bana gülümseyerek "Hadi yukarı çıkalım" dedi.
Başımı olumlu anlamda salladım ve basamakları tek tek tırmanarak tepeye vardık.
Günlük en üst basamağa çıkıp merdivenlere baktığımda uyumlu renklerden oluşan merdivenin üzerinde bir bulut gördüm. Tebessüm eden bir bulut.
Aşağıdan gözükmemişti çünkü bulut yalnızca üst basamaklara çizilmişti.
O kadar güzeldi ki, duyduğum hayranlıkla istemsizce ağzımdan birkaç kelime firar etti.
Jungkook'sa bunu duyup gülmeye başladı.
Bense bana gülmesine sinirlenerek kızgın bir şekilde tepki verdim. Daha sonra ise böyle yaptığım için pişmanlık duydum.
Tamam, hemen konuşmamızı aktarıyorum günlük.
"Hey! Şaka yapmıyorum Jungkook, burası gerçekten çok güzel. Bu merdivenler belki de hayatımda gördüğüm en güzel manzara."
"En güzel manzara? Sen hayatın boyunca hiç aynaya bakmadın mı He-Ran? Sen varken burayı en güzel manzara diye nitelendirmek çok saçma."
Evet günlük evet! Aynen böyle dedi! Ne kadar utandım haberin var mı?
Ama o benim utandığımı anlamadı sanırım.
Çünkü bunları dedikten sonra bir de yanağıma bir buse konurdu.
Günlük, havanın soğuk olduğuna adım gibi emindim. Ama onun öptüğü yer cayır cayır yanıyordu.
Onunla saatlerce oturduk, sohbet ettik, müzik dinledik.
Ben onun yanında çok mutluydum günlük.
Sanırım tavşan çocuk benim hayatım boyunca sınırlarıma yaklaşabilen ilk kişiydi.
Sen de biliyorsun günlük,
Ben uzun zamandır kayan yıldızımı bekliyordum, dileğim kabul olsun, hayallerim gerçekleşsin diye...
Sanırım ben o yıldıza çoktan rastlamışım '🌸
♡
♡
J♡
Fic bittikten sonra moodu böyle olanlar? KDJEKFJSK
Evet, He-Ran'ın yazdığı sayfayı da okuduktan sonra az da olsa bir üzülmüşsünüzdür bence DHWKHFKWNF
Anlamayanlar için kısa bir şekilde açıklayayım.
He-Ran öldü. Son olan olaylardan sonra daha fazla dayanamadı ve intihar etti. Tabii Jungkook bu olaydan sonra onun günlüğünü buldu ve okudu. He-Ran'ın yazdığı sayfa hariç son iki bölüm Jungkook'un ağzından yazılmıştı.
Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Sonu pek keyifli bitmese de...
Oylarınız, yorumlarınız ve eğer düşünüyorsanız güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim💚
Kendinizi iyi bakın💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remedy // Jeon Jungkook
أدب المراهقينGünlük, Ben uzun zamandır kayan yıldızımı bekliyordum, dileğim kabul olsun, hayallerim gerçekleşsin diye... Sanırım o yıldıza çoktan rastlamışım '🌸 •Jeon Jungkook ∩ ∩ . . °