Korpus Omni
Wielce szlachetni i bezstronni wojownicy, znani ze swojego heroizmu i bezinteresowności, deklarują swoją pomoc bezbronnym i potrzebującym.
Odziani w obsydianowe pancerze wojownicy Korpusu szkolą się we władaniu do mistrzostwa jednym rodzajem broni. Każdemu z członków jest przydzielany wybrany przez niego oręż. Jednakże, jeżeli osiągnie miano Korpusu Omnus, czyli najważniejszej pozycji w Klasztorze, która jest zarazem ostateczną inicjacją członka Omni, zyskuje możliwość wykucia unikalnej i niepowtarzalnej broni, która staje się nierozłączną częścią swojego właściciela. Jest to stan największego zaszczytu, o którym marzy każdy członek Korpusu od momentu dołączenia do wspólnoty.Klasztor Zaćmienia
Nieuchwytni i bezlitośni zabójcy Klasztoru Zaćmienia są uczeni pod nadzorem Mistrza Shi najwybitniejszych sztuk skrytobójstwa. Potrafią poruszać się bezszelestnie po każdej powierzchni, co czyni ich wielce trudnymi do wykrycia. Ninje Zaćmienia w połączeniu ze swoimi umiejętnościami, najefektowniej działają w ciemności. Ponieważ najbardziej cenią sobie przebiegłość i zwinność, ich wyposażenie składa się z lekkiej i niezwykle poręcznej broni. W ich arsenale znalazła miejsce również broń rzucana, taka jak Shuriken czy Kama.
Do największych atrybutów zakonników Klasztoru zalicza się oddanie i zemstę. Ten kto podupadnie Klasztorowi Zaćmienia, zazna okrucieństwa i gniewu jego wspólnoty.Shenglin
Poszukujący odkupienia i spokoju ducha, niezwykle opanowani i honorowi samurajowie Shenglin, stale szlifują swój charakter poprzez medytację. Nigdy nie kierują się gniewem czy nienawiścią, gdyż postrzegają te cechy za atrybuty słabych i niegodziwych. Pokorni członkowe Shenglin nigdy nie podlegają na sławie czy bogactwie, lecz pokoju i harmonii.
Legendy głoszą, iż Klasztor samurajów jest w posiadaniu niezwykłych artefaktów, pozwalających na opanowanie sztuk czterech żywiołów, które to spoczywają w rękach najwybitniejszych mnichów klasztoru. Jednak tylko najbardziej wtajemniczeni członkowie bractwa Shenglin wiedzą więcej na ten temat.Nexus
Pełni determinacji i woli zwycięstwa członkowie Nexus, dzięki swojej finezji i dewastacyjnej technice władania długim, ciężkim orężem, budzą strach i przerażenie w oczach wroga. Ich pancerz składa się głównie z modułów Nexus, dzięki którym oddani nexiańczycy zyskują nie tylko wyjątkową potęgę, ale swego rodzaju nieśmiertelność.
Śmiałek chcący dołączyć do wspólnoty, zostaje poddany Próbie Wytrwałości. Hartuje ona zarówno jego ciało, jak i charakter, czyniąc go nieokrzesanym i nieokazującym słabości wojownikiem, który sieje istne spustoszenie na polu bitwy.
Po przejściu inicjacji członek Nexus zobowiązuje się do ochrony odpowiadającego za moc wojowników Źródła Mocy przed niepowołanymi rękoma.Liga Krwi
Okryta niesławą Liga Krwi jest najpotężniejszym i liczącym najwięcej braci bractwem ze wszystkich. Bezwzględni szermierze Krwi uznają tylko potęgę mistrza T-Sabes i nie są tolerancyjni wobec innych kultur. Zatraceni wojownicy nigdy nie okazują skruchy czy litości w drodze do władzy i zniszczenia. Zrobią wszystko w imieniu swojego bractwa i nie ulegną przed nikim, kto ośmieli się sprzeciwstawić woli ich mistrza.
Najwybitniejsi weterani wywodzący się z klasztoru posiedli Technikę Ducha, której nauki udziela im
T-Sabes. Technika ta otwiera przed wtajemniczonym udoskonalone i sprawniejsze ruchy, wspomagające jego mobilność podczas pojedynków.Rebelia
"Ludzie niezależni i wolni" - tak lubią mówić o sobie rebelianci, którzy, delikatnie mówiąc, nie lubią rozkazów ani narzucanych im zasad. Rebelia słynie z doskonałej inżynierii, która często obejmuje również wyposażenie rebelianta. W przekonaniu wielu są oni tylko szumowinami i oprychami, od których należy trzymać się z daleka. Trudno jest się dziwić tym stwierdzeniom, bowiem Rebelia słynie z hołoty i bandziorów. Trafiają do niej niekiedy wygnańcy i nie majacy się gdzie podziać ludzie, którzy pomimo panującego nieporządku, odnajdują tam swobodę. Rebelianci to groźni, doświadczeni przez życie wojownicy, którzy najbardziej cenią swoją niezależność, której nie pozwolą sobie odebrać. W ostateczności Rebelianci są więc w stanie się pojednać i stawić czoła wspólnemu wrogowi.
CZYTASZ
Bratnie Ogniwo
FantasyHistoria sześciu bractw: Korpus Omni, Klasztor Zaćmienia, Shenglin, Nexus, Liga Krwi i Rebelia. Poznaj bohaterów podążających inną ścieżką, różniących się charakterem i kulturą. Ich drogi zaczynają się jednak krzyżować, tworząc zupełnie nowe i nieoc...