SELIN'DEN
Buz pateni provasından daha yeni çıktım ve şu an çok yorgunum. Acilen eve gitmem lazım yoksa beni bir bankta bayılmış olarak bulabilirler.
Pistin kapısından çıkarken kapı aniden açıldı. Ben de her zamanki gibi yeri boyladım tabi. Burnum çok acıyordu ve elimi burnuma götürmemle çığlık atışım bir oldu. Elim tamamen kan ile kaplıydı. Ne yapayım kana fobim var.
Karşımda bana eğilmiş birini gördüm. Bana endişeli bir şekilde bakıp cebinden bir mendil çıkardı ve konuşmaya başladı.
A(Adam): Çok pardon çok özür dilerim. Hemen gel seni revire götürelim.
S(Selin): Yok, merak etmeyin mendil için teşekkür ederim. Bundan sonra kapıdan geçerken daha dikkat edeceğim.
Adam gülmeye başladı.
A: Tamam bende artık kapıyı açarken dikkat edeceğim. Iyi günler.
S: Iyi günler.Harika. Bir adama omuz atmayaşım kalmıştı onuda tam 2 dakika önce yapmış bulunuyorum. Mendili burnumdan çektiğimde kanamanın durduğunu gördüm.
Mendili çöpe attığımda herkes bana bakıyordu. Tabi bu güzellik karşısında bakmamaları anormal olurdu yani. Bu burnumu vurmak bana yaramadı. Hemde hiç.
Arabanın anahtarını almak için elimi çantama götürdüğüm anda kıyafetimin kanla kaplı olduğunu gördüm. Benim. Gömleğim. Kan. Ile. Kaplı. Ben mendille neremi tutuyordum acaba? Sonra Usain Bolt'tan daha hızlı bir şekilde akademiye döndüm.
Tuvalete girdiğimde hemen bir kapıdan girip ıslak mendille gömleği silerken bir ses duydum. Sanki bir robot konuşuyordu. Kulağımı kapıya koyunca benimle konuştuğunu anladım.
K(Karia): Senin orada olduğunu biliyorum Selin Karakaya. Dışarı çıkta seninle konuşalım. Merak etme senin kanlı gömleğini görmek istemiyorum.
S: Sen de kimsin?
K: Dışarı çıktığında sana kim olduğumu söyleyeceğim. Ayrıca buradaki konuşulacak konu ben değilim sensin Selin.Adımı duyunca hemen kapının kilidini açtım. Karşımda gördüğüm bir kızdı. Ama derisinde siyah bilmediğim bir dille yazılmış yazılar vardı. Hemen konuşmaya başladım.
S: Benim hakkımda ne konuşacaksın?
Sırıtmaya başladı
K: Ilk önce kendimi tanıtayım. Benim adım Karia. Ben bir haberciyim. Bak Selin. Sen çok özel bir güce sahipsin. Su gücü. Bende seni bir akademiye davet ediyorum. Elementler akademisine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Akademisi
Ciencia Ficción"Hayatta her şey sırayla. Önce gözyaşını silersin sonra buna neden olanları" "Asla kendini küçümseme yoksa küçümsenecek duruma düşersin" Bunlar aklımdan geçenlerdi...