1.Bölüm

1.3K 11 52
                                    

Benim adım Bahar, 17 yaşındayım yani Reşit Değilim!

Babam ben doğduktan sonra ölmüş (heyecandan, kalp yetmezliği varmış garibanın)

Annemde yıllarca beni tek başına büyüttü.

Ama şimdi üvey babam Bilal amca ile evlendi.

Bilal amcanın bir oğlu var, adı Mehmet, Üvey Abim.

Herneyse koşarak aşağı indim.

"Günaydın anne! Günaydın Mehmet abi! Günaydın Bilal amca!"

Annem gülümsemişti. "Kızım, hadi Mehmet abi neyse de Bilal amca değil, baba de."

Bende istemeden gülümsedim baba... bu kelimeyi kullanmaya alışık değildim.

"Üzgünüm... günaydın babacım."

Bilal Amc- aman yani babamın gözleri parladı.

"Günaydın kızım, hadi gel yemek hazır."

Hemen masaya oturdum. Önümdeki yemeği sömürmeye başlamışken Babam ve Annemin sevgi dolu bakışlarını gördüm ve gülümsedim. Bir birlerini çok seviyorlardı gerçekten de, umarım bende bir gün ruh eşimi bulabilirim.
Abime de baktığımda onun da gülümsediğini gördüm. Ama o, benim ona baktığımı anlayınca telefonuna geri baktı.

Ay acaba bana aşık mı ayol! Fenada değil aslında!

Tabiki de bu işin gırgırıydı, kim abisine cinsel bir istek duyucak kadar mal olabilirdi ki?

Kurgu yetmezliği dolayısıyla bitmiştir.

Pekalaağğ... işte +18 kitaplara tepki olarak yazdığım bir kitap dhtdhgc

Düşünsenize çok tutuyormuş, basılıyormuş fln. Hgcgj

Ne gülerim ama var ya.

Herneyse...umarım beğenmişsinizdir. Devamı gelsin mi? Şahsen aklıma banyo yaparken bi anda 3 bölümlük kurgu geldi gufhgfhgc

Herneyse şu yıldızı sarartın, hikayeyi paylaşın ve tepkimiz geniş çaplara yayılsın!

Nede olsa biz birlikte güçlüyüz 💪 💪 💪


-umarım son dediklerimi ciddiye almamışsınızdır fhfjfh

-FlowerDream146

30/07/2019

İlk Göz Ağrım -18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin