Bölüm 1

5.2K 297 119
                                    

Loki, açtığı solucan deliği ile New York'ta canavarları salarken, Tony Stark ise sadece kulesinde oturmuş, Loki ile konuşarak viski içiyordu.

Bar masasına doğru yöneldi. Bir bardak viski daha doldurdu ardından Loki'ye uzatarak "İster misin?"diye sordu. Daha sonra uzattığı viski bardağını dudaklarına götürüp kendisi içti ve "İstiyorsan kendine doldur ben senin kölen değilim."dedi.

Loki bu duruma bozulmuş bir şekilde "Öyle mi? Ozaman yeni can yakan büyümün tadını çıkaracaksın."dedi.

Loki asasını büyü yapmak için uzatarak bağırdı "Geber!". Tony kenara doğru kaçarak sarı ışıktan kaçtı. Ardından bu olay tekrarlandı.

Loki hırsla aynı büyüyü tekrar ederken yaptığı büyü açtığı geçidin kapısına değdi ve geçit kapandı.

Loki sinirle büyünün sözlerini karıştırdı. Bu Tony'ye demişti. Tony'ye çarpan ışıkla birlikte çıkan dumandan etraf gözükmüyordu. Loki hızla kaçarak oradan uzaklaştı.

O sırada endişeli bir biçimde intikamcılar geldi. Etraftaki yıkıntıları ve Tony'nin olmayışından "Tony!"diye bağırmaya başladılar. O sırada yerde duran kıyafet yığınını fark ettiler.

Kıyafet yığınını içinde 4 yaşlarında uyuyan bir erkek çocuğu vardı. Gözlerini ovalayarak yavaş yavaş uyandı.

Etrafındaki intikamcıları görünce gözlerini büyüttü ve Kaptan'a bakarak "Woaah! Kalkanın muhteşem!"diye bağırdı sevimli bir ses tonuyla.

Heyecanlanınca göğüsünün ortasındaki minik ark reaktörü parladı. O sırada Thor kaşlarını kaldırarak "Oh olmaz."dedi.

Loki, Tony'yi 5 yaşındaki haline çevirmişti...

Mini StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin