Bölüm 9

2.7K 259 92
                                    

Gökkuşağı köprüsü üzerinde koşan Tony etrafı heyecanla seyrediyordu. Asgard'a ilk geldiğinde Bifrost'ta Heimdall'ı gördü ve ilk söylediği şey "Gözlerinin rengi ne kadar garip...bunu sevdim."oldu.

Thor ile birlikte Sarayı gezerken, Sif'i gördüler. Sif şaşkın bir şekilde Tony'ye bakıyordu. Tony ise büyülenmiş bir şekilde. Sif dehşetle "Thor yoksa o...senin çocuğun mu?"dedi. Thor kahkaha atarak "Hayır hani şu bahsettiğim Avengers varya, hani egoist birisi vardı Stark. Bu o. Loki yüzünden çocuk haline döndü."dedi. Sif rahatlamış bir şekilde gülümseyince. Tony Sif'e "Kılıcın gerçek mi?"diye sordu.

Sif şefkatle "Evet. Dokunmak ister misin?"diye sordu. Tony kafasını sallayınca Sif kılıcını kınından çıkarıp Tony'ye verdi. Tony kendinden büyük kılıcı zorlukla kaldırdı fakat popo üstü yere düştü. Thor ve Sif ise kahkahalarla izlediler.

~~~~~~~~~~~~

Tony Asgard'tan geri döndüğünde heyecanla Natasha'ya olanları anlatmaya başladı. Önce koltuklara çıkıyor sonra etrafta koşuşturuyordu. Anlatma biçimi herkesi güldürüyordu. Fakat vakti gelmişti. İksiri Tony'nin sütüne koydular.

Tony önce süt içmek istemedi. Bu yüzden kulede kaçmaya başladı. Bedeni küçük ve hareketli olduğundan balık gibi ellerinden kaçıyordu.

Bir kapı arkasına saklandı ve sessizce bekledi. Bruce içeri girdiğinde hafif kıkırdadı fakat elini hemen ağzıyla kapatarak kendini tuttu. Bruce onun kapının arkasında olduğunu tabi biliyordu.

Kıkırdayarak "Küçük Tony nerdeymiş?"dedi ardından kapıyı kapatıp Tony'yi tuttu. Natasha içeri elinde sütle girdi. Diğerleri de arkasından geldi. Tony dudaklarını büzerek "İçmem!"dedi. Bruce muzip ama tehditkar bir sesle "İçmezsen gıdıklama canavarı gelir."dedi ve gıdıklamaya başladı. Tony kahkahalarla "T-tamam içicem."dedi. Bruce onu bıraktı.

Natasha sütü eliyle içirdi ve küçük Tony'ye elveda bakışları attı. Clint ise içinden "Küçük daha iyiydi büyüğü her dakika laf sokuyor."dedi.

Mini StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin