Întind mâna către a lui și când se ating simt un fior cum trece din stomac până in varful degetelor de la picioare. Mă uit in ochii lui și vad cum mă privește cu o pasiune care arde in el. Deodată simt cum ma ia in brațe, mă lipeste de peretele rece și ma sărută cu atât de multă dorință. Ce fac ?! Încerc să îmi inlatur gândurile din cap si mă las dusă de val, valul care ma face sa zbor de fericire.
Hmmm ... cât de bine sărută, nu mai vreau sa se oprească niciodată. Ma ridică in brațe si imi infasor picioarele in jurul taliei lui. Ajunsi in dormitor mă lasă langa pat si imi dă jos cămașa , apoi sutienul,iar cand pune mâna pe sani si ii strânge usor , iese fără sa vreau un geamăt de placere printre buzele mele care sunt atât de umflate de la sarutul aprins.
- Așa, iubito ! spune si ma lasă usor pe pat. Incepe sa ma sarute peste tot . Imi dă chiloți jos si incepe sa își plimbe limba umedă peste clotorisul meu, imi infing mainile in parul lui si simt cum o placere imensă imi cuprinde tot corpul.
Vaii cât este de bine! Nu vreau să se termine ziua de azi. Îl vreau din nou si din nou...
- Suge-l ! aud si ma supun dorintei lui ,apoi simt cum introduce degetul in mine si il rotește, il scoate, il bagă....
- Ah!- Asa iubito! Te doresc atât de mult! când ii aud vorbele simt că nu mai am mult si... simt cum intră penisul tare în mine.
-Oh! Cât este de bine...
- Nu te opri, te rog, nu te opri! șoptesc in timp ce ard de dorință si placere.
- Cat imi place gustul tau, iubito...
-Te rog, nu te opri, ma faci sa ma simt atat de bine!
Si așa continuăm până explodam amândoi de plăcere...
Se ridică de pe mine și se pune pe spate lângă mine , apoi mă prinde cu o mână si mă trage aproape de el,iar eu ma cuibaresc la pieptul lui ascultandu-i inima care bătea puternic.- Mulțumesc pentru această frumoasă dimineața! spune si ma sărută pe frunte.
Nu zic nimic si inchid ochii...
____________
~ după un timp ~
Îmi simt ochii atât de obosiți, corpul îmi este amorțit, abia îmi ridic capul de pe pernă. Pernă??? Unde a plecat ?? Sar din pat repede și îmi iau telefonul din poșetă să văd cât este ceasul.
Este ora 5 si telefonul meu este plin de apeluri si mesaje de la buna mea prietena Debby... las telefonul pe noptieră si încerc sa ma imbrac cat de repede pot. Imi iau lenjeria, apoi trag rochia pe mine, imi pun pantofii in picioare ,ies din dormitor si ma indrept spre ușa de la intrare.
- Unde crezi că pleci , domnișoară?
Inghit in sec si mă intorc rușinată spre el.
-Îîî, plec acasă ?! răspund cu o voce parcă ștearsă neștiind ce sa ii raspund. Nu vreau sa creadă ca fug de el, dar chiar ma simt foarte jenată după razboiul ce l-am dus amandoi in pat... Si acum când ma gandesc simt furnicaturi in zona intimă.
- Draga mea, nu trebuie sa pleci așa, lasă-mă te rog să te conduc până acasă.
- Bine.
Este îmbrăcat in blugi negrii mulati pe el si un tricou alb. Isi ia jacheta neagra de piele si o pune deasupra umerilor mei dezgoliti si iesim afară din apartament. Ne îndreptăm spre ieșirea din cladire ,apoi spre bolidul sau de lux. Un Range Rover negru cu geamurile fumurii. I se potriveste de minune.
Urcăm in mașină si ne îndreptăm spre casa mea.