Simt cum apa fierbinte îmi îmbracă corpul. Gândurile si emoțiile mă cuprind usor , usor... Imi mângâi pielea cu gelul lui de duș. Hmmm ,cât de bine miroase. Termin cu dusul și mă infasor intr-un prosop alb si pufos si ies din baie indreptandu-mă spre scaunul unde imi atârna rochia neagră. Dar pe scaun este si o cămașă albă si decid sa o îmbrac doar pe ea . Se pare ca rusinea si jena a disparut.
Imi dau cu mâna putin prin parul ciufulit si ondulat si merg sa caut bucătăria.- Bună! spun eu stând rezemată de tocul usii si privindu-l cât este de sexy . Este îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni largi care atârna pe coapsele lui si un maieu alb decoltat care ii scoate la vedere frumosii pectorali bine conturati. Oare cand s-a schimbat ?
~ Zayn ~
Rămân blocat când aud un " Bună " pronunțat atât de incet si sexy, iar cand intorc privirea o văd imbracata in lenjeria acea care imi taie respirația si cămașa mea albă care ii vine atat de bine. Imi vine sa las dracului omleta si să sar pe ea, sa o mângâi, sa o mușc de pielea ei fină... Oh , cât oare ma pot abtine ?! Imi dreg vocea răgușită si spun ...
- Vin-o ! si întind mâna spre ea așteptând ca a ei sa o cuprindă pe a mea.
Când mi-a cuprins mana in palma ei , am simtit ceva,ceva ce nu am mai simtit. Stai ! Ce naiba fac ? Nu mai pot ! Gata !
Ma las dus de val si o cuprind in brate , ducand-o spre perete. Imi aproprii gura de a ei si incep sa ii savurez buzele si gustul , explorand cu limba gura ei umeda si dulce. Aud un geamăt de plăcere si simt cum penisul mi se intareste . O ridic in brate,punandu-si picioarele in jurul taliei mele si merg cu ea sarutand-o , in dormitor. O las in picioare lângă pat,si o privesc.- Ai niște ochi atat de frumosi , iubito! soptesc si o sarut in continuare. Las cămașa sa alunece de pe ea si ii desfac sutienul. Ma retrag usor in spate sa ii privesc sânii care sunt atât de fermi. Ii cuprind in mâini, ii masez ușor si ii sărut. Ea geme de plăcere.
- Așa, iubito! ii spun si o trântesc usor pe pat. Se uită la mine,excitată si rușinată ,iar eu mă aplec sa o sarut de la gât până la sâni , de la sâni spre buric și de la buric spre frumusețea ei feminină...
-Hmmm , cât de bine mirosi! exclam trăgând usor bikinii jos de pe ea. Incep sa o sărut pe picior in sus până îmi fac loc cu capul la ea intre picioare si incep sa imi rotesc limba deasupra clitorisului ei plin de dorinta . Își infinge mâinile in parul meu si geme tare de placere. Continui să îi sărut feminitatea si imi fac loc cu un deget in gura ei umedă.
- Suge-l ! si se supune ordinului meu ,apoi il scot din gurita ei umedă si imi fac loc cu el in vaginul care arde de dorință.
- Ah!
- Asa iubito! Te doresc atât de mult... spun si ma ridic ca sa imi dau pantalonii si chilotii jos. Mă priveste cu niste ochi plini de dorință. Este excitată maxim si cand o vad așa mă face sa mă pierd cu firea . Ma aplec sa o sărut și introduc penisul in vaginul ei fierbinte.
- Oh! Cât este de bine...
- Nu te opri, te rog, nu te opri!
- Cat imi place gustul tau, iubito...
-Te rog, nu te opri, ma faci sa ma simt atat de bine!
- Nu mă opresc, iubito. Te vreau! ... exclam si incep sa ma misc usor,apoi tare, apoi incet si tot așa până ajungem amandoi să simțim cum ajungem pe aripile vantului de placere .