Kau=Suka curi-curi pandang dia🙄.
Crush=Rasa menyampah bila kau pandang dia😒.
***
Kau=Rasa dia yang paling sempurna berbanding orang lain😍.Crush=Rasa dirinya lagi terhina😬.
***
Kau=Suka berada di samping nya kalau boleh kemana-mana Crush kau pergi kau akan ikut😅.Crush=Akan lebih menjauhi kan diri dari kau.(Bagi diorang kau adalah orang yang paling bahaya untuk diorang😨).
***
Kau=Over lebih bila terserempak dengan Crush😝.Crush=Cool je...😏
***
Kau=Tak tidur malam asyik teringat kan dia (Tidur tak tenteram😫).Crush:Nyenyak di buai mimpi😪.
***
Kau=Rasa something yang tak boleh di ungkap kerana ianya soal hati kau terhadap Crush kau💘.Crush=Angkat kaki bla...👣
***
Kau=Suka mencari sesiapa untuk di jadikan Fresh I👀.Crush=Bagi diorang tak perlu sesiapa pun dah cukup tetapi...kawan,WAJIB bagi diorang🖒.
#FriendForever.
***
Kau=Suka segalanya dekat Crush💋.Crush=Tak suka kau pun👅.
#Redhajelah😔.
***
Kau=Malu-malu kucing bila Crush berdekatan dengan kau😺.Crush=Buat-buat korang tak ujud pun kat situ langsung...👻
#FuckYou.
***
Kau=Anggap Crush kau vitamin yang paling MUJARAB bagi kau💁.Crush=Hari-hari rasa biasa je...😐
***
Kau=Curi gambar Crush diam-diam dan selalu bagi tanda ni👍bila Crush kau hantar gambar baru dia atau gambar lama dia.Masa kecik macam budak hingusan lah kan...tu pun kau nak 'LIKE'✔.Crush=Sibuk main game dalam phone sampai abaikan LIKE korang tu berbanding game diorang yang di anggap berpisah tiada🎮.
***
Kau=Tak puas hati dengan wajah sendiri(nak nampak cantik depan Crush😶).Crush:Simple je🙂.
***
Kau=Sentiasa rasa kekurangan pada diri sendiri😖.Crush=Dia nampak kau ok je,tak kurang pun😎.
#Chiachiachia.
Jadi...korang dah tahu kan beza korang ngan Crush korang😅.Ape lagi,dah lah!.Kalau korang rasa nak move one di minta move one beramai-ramai ye!.Tetapi...kepada yang still boleh terima Crush dia tu walau macam mana pun PERANGAI crush dia.Di minta BERSABAR je lah ye...kadang-kadang diorang bukan ape tau,cuma saja nak UJI kita boleh bertahan tak dengan perangai diorang ni.Tu je...jangan fikir bukan-bukan lak.
Ok bye,kalau ada ape-ape Author akan update kan lagi ye=).
YOU ARE READING
Crush❤
Romanceᴀκu suκᴀ ᴅιᴀ тᴀᴘι ᴅιᴀ... ᴀᴅᴀ ᴅιᴀ κᴇsᴀн ᴘᴀsᴀʟ ᴀκu? тᴀκ κᴀɴ☻ Sᴇκᴀᴅᴀʀ ʟuᴀнᴀɴ sᴇoʀᴀɴԍ ԍᴀᴅιs ʏᴀɴԍ мᴇмᴘuɴʏᴀι sᴇoʀᴀɴԍ cʀusн sᴇcᴀʀᴀ тιᴅᴀκ ʟᴀɴԍsuɴԍ ()==[:::::::::::::> ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ ☞╯κнᴀs ʙuᴀт ᴘᴀʀᴀ ԍᴀᴅιs ʏᴀɴԍ мᴀsιн sιɴԍʟᴇ ᴅᴀɴ мᴇмᴘuɴʏᴀι ᴘᴇʀᴀsᴀᴀɴ тᴇ...