MIMPI😍.
Korang melihat CRUSH korang yang kebetulan lalu di depan kelas korang.KEBETULAN,cikgu tak masuk lak kat kelas korang DAN korang apa lagi terus lari lah tak tentu arah dan terus mendepa kan kedua-dua tangan korang di hadapannya(Cuba halang jalan dia).
"Eh?".*Crush buat muka terkejut😲 tetapi lepas tu dia buat muka tenang semula🙂.
"Jangan pergi🙃!,sebenarnya....😤saya dah lama suka kat awak😅,saya suka kat awak😶,saya suka kat awak...😳".*Berkata sebanyak tiga kali.
"Huh,Hmm😊".*Tersenyum menampakkan lesung pipit nya.
(Aah...kenapa kau senyum wahai CRUSH,cair aku lah!.Dah lah kau tu COMEL~Kiupta ahh...😳).
"Erk,itu je saya nak kata bye...👋jalan hati-hati nya😜".*Melambai Crush korang lalu terus masuk dalam kelas.
Di dalam kelas:-
"DIA TERIMA AKU KE🤔?.DIA SUKA AKU KE😖?.AHH...BEST NYA😆!!".*Menjerit macam orang gila.
"Erk-_-#".*Satu kelas buat muka pelik dekat korang.
REALITY😧.
Korang dan CRUSH korang terserempak secara kebetulan.Masa tu korang TER-pandang antara satu sama lain.Dan korang pun rasa nak TEGUR dia.
"Ha--".*Tiba-tiba di potong oleh seseorang.
"Weh,bro...jom cepat balik kelas!".*Tarik tangan CRUSH korang.
(YAH!,TEMBOK...JANGAN LAH HALANG AKU UNTUK MENATAP WAJAH DIA!!).
Crush korang hanya mengangguk tetapi CRUSH korang sempat lagi melihat korang dan nak tahu dia buat apa?.Dia buat macam ni(?).
😒😒😒
(DIA JELING KORANG WEH!.LEPAS TU DIA BLA DARI SITU😅!!).
Reaksi korang cam mana?.
Pilih reaksi korang cam mana di bawah ni.
⤵1:😑Apakah?.
2:😭Tidak!!.Huhuhu....
3:😅Hahaha... (ketawa tak ikhlas).
4:😏Ceh,tak apa aku akan tetap STALKER kau wahai CRUSH.
5:😠TAK GUNA PUNYA JANTAN!.
6:😵Alamak,mati lah aku lepas ni...
~(-○-)~ (>~<)/ -_-#
Hahaha...padan muka korang👅 BERTEPUK SEBELAH TANGAN LAH WEH👏.
Perhatian📣:-
Korang fikir mimpi indah tu BAIK?,MENYENANGKAN?,BOLEH BUAT KORANG GEMBIRA?.
Sebenarnya...mimpi indah itu sangat MENYAKITKAN sebab...di REALITY nya,perkara yang kita MIMPI itu tidak PERNAH pun terjadi kat kita kan...
Tetapi MIMPI INDAH itu,hanya boleh buat KENANGAN untuk seseorang.Simpan lah di ingatan korang.Kalau nak HARAPKAN si Dia(Crush)memang tak lah akan terjadi di dunia reality.
YOU ARE READING
Crush❤
Romanceᴀκu suκᴀ ᴅιᴀ тᴀᴘι ᴅιᴀ... ᴀᴅᴀ ᴅιᴀ κᴇsᴀн ᴘᴀsᴀʟ ᴀκu? тᴀκ κᴀɴ☻ Sᴇκᴀᴅᴀʀ ʟuᴀнᴀɴ sᴇoʀᴀɴԍ ԍᴀᴅιs ʏᴀɴԍ мᴇмᴘuɴʏᴀι sᴇoʀᴀɴԍ cʀusн sᴇcᴀʀᴀ тιᴅᴀκ ʟᴀɴԍsuɴԍ ()==[:::::::::::::> ﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏ ☞╯κнᴀs ʙuᴀт ᴘᴀʀᴀ ԍᴀᴅιs ʏᴀɴԍ мᴀsιн sιɴԍʟᴇ ᴅᴀɴ мᴇмᴘuɴʏᴀι ᴘᴇʀᴀsᴀᴀɴ тᴇ...