Malam sudah pun tiba...seperti biasa pak rahim pulang kerumah pada lewat malam mak odah sudah tidur dan bella melakukan tugasannya sebagai seorang pelajar.
Bella tidak mengunci pintu rumah kerana bella yakin dia akan tidur sebelum pak rahin pulang...jadi dengan cara itu pak rahim boleh membuka pintu tanpa bantuan bella....
Jam sudah menunjukkan pukul 12.53 malam....bella masih belum menyiapkan tugasannya....sedang bella leka dengan tugasannya tiba ii seseorang mengetuk pintu biliknya...
Bella terus membuka pintu bilik dan alangkah terkejutnya pak rahim terus meluru masuk ke dalam bilik bella....mulut bella ditutup dengan tangan pak rahim....pak rahim membisik sesuatu di telinga bella
"Kalau kau bising....aku rogol kau sampai kau mengandung" Ugut pak rahim membuatkan bella takut padanya...pak rahim menolak bella ke atas katil lalu pak rahim mengunci pintu bilik bella sebelum pak rahim meng'on'top bella...
Pak rahim mengunci kedua dua tangan bella dengan sebelah tangan pak rahim manakala sebelah tangan pak rahim lagi meramas buah dada bella...ada masa meramas ada masa pak rahim mengenggam buah dada bella dengan kuat menyebabkan bella kesakitan....
Sampai disitu saja buat pengubat nafsu pak rahim....pak rahim melepaskan bella lalu pak rahim keluar dari bilik....bella menangis sambil memegang lembut buah dadanya...bella terasa sakit di bahagian buah dadanya akibat kekasaran pak rahim terhadap dirinya...
Skip
Hari itu merupakan hari sabtu...bella Bangun dari tidur dan terus mandi,solat dan melakukan perkara yang harus dia lakukan...dia masih teringat apa yang pak rahim sudah buat padanya....tiba ii air matanya mengalir apabila teringat kejadian itu...bagi bella dirinya sudah kotor walaupun baru disentuh sikit....bella berasa takut mahu bertembung dengan pak rahim...dia rela dipukul atau dimarah dengan mak odah daripada dicabul oleh pak rahim.
Gila tak pak rahim ni? Dah tua tapi still mengatai...
Btw macam mana kali ni?ok?
YOU ARE READING
Derita Bella
Actionkenapa hidup aku ditentukan seperti ini? Apa salah aku sehingga cabaran hidup aku begitu berat untuk aku hadapi? Kenapa aku rasa tuhan tidak adil pada hidup aku? Aku rela mati daripada diseksa sebegini...