MOONLIGHT

848 14 0
                                    

‘’ Daheul su-aaa ‘’ Baek şarkısını söylerken birden arkasından ona sarılan adam sarılan adam sayesinde çığlık attı. Chanyeol kıkır kıkır gülmeye başladı.

‘’ Beni korkuttun dev! ‘’ Sevimlice somurttu Baek. Biliyordu ki sevgilisi ona bu şekilde karşı koyamazdı , aslında uzun olan ona hiçbir şekilde karşı koyamazdı.

‘’ Şarkı söylerken o kadar berbattın ki seni susturma gereği duydum meleğim’’ uzun olan diğerinin burnunun ucuna bir öpücük kondurdu. 

Aslında kısa sevgilisinin şarkı söylemesine bayılıyordu , o ses dünya da duyduğu en güzel sesti , diğer seslerden daha güzeldi sadece konuşması bile onun için kulağa dünyanın en güzel şarkısı gibi geliyordu.

Baekhyun şakayla küçük beyaz ellerini yumruk yaptı , arkasını döndü şimdi ikisi yüz yüzeydi.. şey.. aslında Baek –biraz- kısa kalıyordu. Baek ellerini sevgilisinin göğsüne koyup onu hafifçe ittirdi.

‘’ Hayal gücün çok geniş Yeollie , neden gidip bir kitap falan yazmıyorsun ? ‘’ 

Baekhyun parmak uçlarında yükseldi ve biricik sevgilisini dudaklarına kısa ama sevgi dolu bir öpücük bıraktı. Sanki ilkmiş gibi hala kızarıyordu.

‘’ Seni düşünmekten kitap yazamam ki ben..’’ 

Chanyeol sevgilisini kucağına aldı. Baek’ın bacakları Chanyeol’un iki yanındaydı.

‘’ İsteyince romantik olabiliyorsun ‘’ Güldü Baek.

‘’ O zaman bu romantikliğimi odamızda kutlayalım meleğim.’’ Chanyeol sırttı ve kucağında ki koala ile birlikte yatak odalarına ilerledi , tam kapıdan geçecekken Baek ayaklarını iki yana açtı böylece kapıdan geçemiyorlardı.

‘’ Yah ! Baekkie ~ ayaklarını çek.. ‘’ Chanyeol umutsuzca konuştu.

‘’ Yemezler Yeollie ~ söz vermiştin bugün alışverişe çıkacaktık’’ Baek somurttu ve uzun sevgilisinin yanağından öptü sonra kendini sevgilisinin kucağından attı, böylece aşağıya indi.

Kısa olan odalarına girdi, arkasından da ağlayacak gibi duran Chanyeol geldi.

Baek uzun olana baktı ve sevimlice güldü, sonra dolabın karşısına geçti.

‘’ Ne giysem acaba ? ‘’ Baek sordu.

‘’ Ne giysen yakışıyor zaten… ama eve geldiğimize kolay çıkarabileceğim bir şey olursa fena olmaz hani.. ‘’

‘’ Ah.. aklın hep orada aptal dev.’’ 

‘’ Başka nerede olacak ki ? ‘’ sırıttı uzun olan. Yatağa oturdu ve sevgilisin kıyafet seçmesini izledi. Baek kıyafetleri seçtikten sonra giyinmeye başladı, tabii ki Yeolliesi onu izliyordu.

Giyinme işlemi bittikten sonra el ele odadan çıktılar.

Birkaç dakika sonra sokağa çıktıklarında markete doğru ilerlediler. Sokağın yanlarında rengârenk çiçekler vardı ve oldukça güzel kokuyordu. 

Yürürken annesinin elinden dondurma yiyen bir çocuk gördüler. Baek tabi ki hemen çocuğun yanına gitti onu sevdi hatta kucağına bile aldı , çocukta kısa kollarını Baek’ın boynuna sardı. İkisi o kadar sevimli gözüküyordu ki çikolata sosuna bandırıp yiyebilirdiniz. 

Baek çocukla sarılıp biraz sevdikten sonra annesine verdi ve altına biz olan küçük çocuğu yanağından tekrar öptü. Sonra yollarına devam ettiler.

‘’ Yeollie ~ çok tatlıydı değil mii ? ‘’ Chanyeol’un koluna girip sordu Baek.

‘’ Senden daha tatlı olamaz bebeğim.’’ Uzun olan kolunu kaldırıp elini onun omzuna koydu. Dışarıdan bakanlar onlara çok özeniyordu bu bakışlardan belliydi.

EXO- One ShotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin