Türkiye

Sabah uyandım içimde tarif edilemez bir mutluluk vardı.Bu gün turkiyeye gidecektik 4 yıldır türkiyeyi gitmiyordum ve ülkemi gerçekten çok özlemiştim.Önce jungkook'u uyandırdım o da benim gibi çok heyecanlıydı daha sonra ben mutfağa gidip kahvaltı hazırladım jungkook ise üyeleri kaldırmakla meşguldü bu sırada benim unnielerim de uyanmıştı.
Bong cha:Ooo maknea sen kahvaltı mı hazırlıyorsun gözlerim yaşardı
-Sanki daha önce hiç hazırlamadık unnie
Neyse bugün çok mutluyum o yüzden beni üzemezsiniz
Min soo:Neden mutluymuşsun
-Unuttunuz mu bugün turkiyeye gidecektik.
Cho hee:Aaa doğru ben onu unuttum uçak 2 saat sonra kalkacak ve biz daha kahvaltıyı bekliyoruz bırakın havaalanın da yaparız hemen hazırlanmaya koşun
-Aaa siz benden daha sterli çıktınız sakin olun
Min soo:Maknea ben gerçekten çok heyecanlıyım çok merak ediyorum nasıl geçecek
-Merak etme benim tatlı unnie'm çok güzel geçecek
Jungkook:Hadi ama kızlar geç kalacaz hazırlanin artık
-Peki aşkım dedim ve yanağına öpücük kondurdum.
-Aşkım şöyle ani şeyler yapma kalp krizinden ölücem
-Hayır daha hayallerimizi gerçekleştircez  bu yüzden ölemezsin.
Dedim ve unnielerim'le odalarımıza çıktık.Ben yolculuklar da spor şeyler giymeyi sevdigim için eşofman göbeği açık bluz birde belime çanta taktım ve aşağı indim.

Bunu giydim.Jungkook yanıma geldi ve öptü kulağıma eğildi
-Çok güzel olmuşsun sevgilim
-Teşekkür ederim bebeğim.
Min soo:Hadi çocuklar araba bekliyor geç kalacaz
-Geliyoruz unnie
Hep beraber arabaya bindik ve havaalanına geldik önce kahvaltı yaptık daha sonra kahve içtik.Uçak kalkacağı anons edildi bizde uçağa doğru ilerledik jungkook'la yan yana oturduk uçak kalkmıştı 13 saatlik yolculuk bizi bekliyordu ve bu arada türkiye de bir konser vermeyi planliyorduk önce klip çekimlerimiz olucak daha sonra black love olarak çok güzel bir konser vericez daha sonra süpriz olarak bts bizi konsere izlemeye gelecekler maskeleri takılı olucak tabiki daha sonra güzel bir süpriz yapıp onları sahneye davet edicez ve 1 şarkı söyleyecekler.Ben jungkook.un kollarının arasında uyuyakalmışım ve ona baktığımda çok tatlı uyuduğunu gördüm ve gülümsedim daha sonra biraz telefonumla oynanmaya karar verdim biraz instagram'a baktım her bir üyenin ayrı hesapları vardı bende kendi hesabıma girdim bundan da sıkıldım,ve oflamaya başladım jungkook gülerek beni izliyordu
-Noldu sevgilim sıkıldın mı
-Evet aşkım
-Hadi fotoğraf çekinelim o zaman
-Evett hadi sevgilim
-Tamam önce senin telefonunla sonrada benimkiyle çekinelim.
-Peki kookiem.Bende telefonumun kamerasını açtım ve çok tatlı fotoğraflar çekindik aynı şekilde jungkook'un telefonuyla da çekindik.
13 saat'in ardından türkiyeye vardık evet ülkemi çok özlemiştim jungkook elimden tuttu ve uçaktan indik bu arada hepimizin yüzünde maske vardı ve yanımızda yüzlerce koruma bazı fanlar bizi tanımalarına rağmen bizi rahatsız etmediler ve bizimle fotoğraf çekindiler jungkook bir an olsun elimden bırakmıyordu önce bir restaurant'a girdik ve yemek yedik
-Evet canlarım ne yemek istersiniz
Herkes:Kebap diye bağırdı
-Bu kadar çok mu merak ediyorsunuz
-Evet dediler.
Kebap sarma mantı börek içli köfte tatlı olarak ise baklava istedim türkçe konuşarak jungkook gülümseyerek bana bakıyordu.
-Noldu sevgilim
-Çok tatlı konuşuyorsun
-Teşekkür ederim ama uzun yıllardır korede kaldığım için biraz aksanım bozulmuş.ama sevgilin olarak sanada türkçe öğretmek isterim tabi istersen
-Tabiki de isterim sevgilim o nasıl soru teşekkür ederim ne demek diye sordu
Öğrettim ve diğer üyelerde tekrar ediyorlardı
Jimin:Bize de öğretirsin artık maknea türkçeyi
Diğer üyelerde onayladı ve
-Tabiki de zevkle öğretirim
Bu sırada yemekler geldi ve üyeler garsona türkçe teşekkür ettiler ve çok mutlu oldum ve nedense duygulandım Bütün üyeler yemekleri çok beğenmişler di en sonda türk çayı içtikten sonra artık kalkmamiz lazimdi bizde arabalara bindik ve otel'e doğru ilerledik bu arada bütün üyeler camdan istanbul'un mükemmel manzarasını izliyorlardı.
Suga:Gerçekten çok güzel
Jimin:Manzara mükemmel
Jungkook:Sevgilim çok güzel evlendigimiz zaman balayına türkiyeye gelelim olur mu
-Sen balayın da türkiye yi gezmek mi istiyorsun
-Evet resmen büyülendim deniz kuşlar insanlar mağazalar çok güzel
-Sen istersen neden olmasın
Min soo:Maknea burda çok güzel manzaralar ve mağazalar var yarın bu mağazaları gezelim olur mu
-Tabi unniem ama korede de mağazalar var
-Var ama ben burdakileride çok merak ediyorum
-Sen istersin ben seni götürmez miyim
Sonunda kalacağımız otele geldik gerçekten çok güzeldi bang pd herşeyi çok güzel ayarlamış.Biz kızlarla aynı odada kalıyorduk jimin jungkook suga ve tae ise ayrı odada diger üyeler ise ayrı odalarda kalıyorlardı.
-Unnielerim ben kahve.almaya gidiyorum birşey istiyor musunuz
Bong cha:Bana pasta ve çikolatalı süt alırmısın
Cho hee:Bana da sütlü kahve
Min soo:Bende meyve suyu istiyorum
Peki dedim ve odadan çıktım.Jungkook da odadan çıkıyordu onu gördüm ve yanına gittim.
Jungkook:Bende senin yanına geliyordum sevgilim.Demek sende bana geliyordun kalp kalbe karşı
-Hayir aşkım ben asagiya kahve almaya iniyordum
-Hm tamam hadi inelim.
Kafeye indik ve ben unnielerimin istediklerini aldim ve odaya çıktık jungkook da benimle odaya geldi biraz sohbet ettik ve akşam olunca diger üyelerle birlikte jungkook gilin odasına film izlemeye gittik çünkü en büyük oda onlarındi biraz film izledik ve ben jungkook'un bacagina kafamı koyduğum için uyuyakalmışım jungkook beni kucağına aldi ve bizim odamıza getirdi. Sabah uyandim ve üstümü giyindim

Bunları giydim ve bts ve bizim grup hep birlikte asagiya kahvaltı yapmak için indik.Bugün türk kahvaltısı yapıcaktık ve ben çok mutluydum.Yemeklerimizi yedik ve tatli olarak kazandibi yedik ben
-Bugün sizi taksim'e ve eminònüne götürecegim ordanda unnielerim çok istediği icin avm'ye gidecegiz.
Min soo:Yaşasın hadi hazırlanalım o zaman
-Aynen hadi yukarı çıkalım.
Biz odalarımıza bts ise kendi odalarına hazırlanmak için çıktık.
Cho hee:Ne giyeceksin maknea
-Bilmem
Bong cha:Çok güzel olman lazım istanbul sayesinde jungkook ile daha çok yakın olursunuz yani evlilik aşaması gibi.
-Unnie bunun için daha erken ve ben çirkin mi giyiniyorum
:Hayır aşkım hatta bu grupta hatta kpop kadın idoller arasında en güzel en havalı giyinen idolsun bunda birinci olmustun unuttun mu sadece ben sizin evlenmenizi istiyorum
-O zaman sende jimini sevdiğini itiraf et
Evet bong cha jiminden hoşlanıyordu ama bunu söylemiyordu bence jimin de ondan hoşlanıyor bana bong cha yanımda olmadığı zaman hemen onu soruyor.
-Bilmiyorum maknea ya nasıl söylicem ya reddederse
-Benim şirin unniem jimin de seni seviyordur.Yaa hadi geç kaldık jungkook mesaj atmış.
-Bebeğim nerde kaldınız biz sizi lobide bekliyoruz.
-Tamam sevgilim hemen geliyoruz.

Bunları giydim ve unnielerimle birlikte aşağıya indik üyeler bizi bekliyorlardı
Suga:Biraz daha gelmeseydiniz kök salacaktık artık.
Jungkook belimden tutup beni kendine çekti ve hafif öptü.Her zamanki gibi çok güzelsin ama bu çok kısa degilmi
-Hayır sevgilim birakta 2 haftanın tadını çıkarayım.
-Peki öyle olsun korede görüşcez.
Arabaya bindik bu arada şoförümüz türkdü önce avm'ye gittik ve unniler bir sürü kıyafetler ayakkabilar ve daha neler neler aldılar 5 bavulla geldik sanirim 10 bavulla dönücez sonra eminönünde tarihi yerleri gezdik üyeler birsürü fotoğraf çektiler.
Min soo:Benim tatlı maknea'm benim karnım açıktı hadi yemek yemeğe gidelim ve biraz.dinlenmiş oluruz.
-Bende unnie yoruldum ve acıktım o zaman hadi lahmacun yemeğe gidelim
Herkes onayladı ve bende yıllardır yemedigim lahmacunu yemek için çok mutluydum korede de çok fazla türk lokantası vardı fakat bizim gitmeye fırsatımız yoktu.Lokantaya geldik ve siparişleri verdik acı olmamasını istedim ve yanında ise ayran tatlı olarak kadayıf istedik ve siparişlerimiz geldi bütün üyeler çok çok beğendi hatta jimin suga jin ve jungkook paket yaptırabilir miyiz diye sordular bende.tabiki fe dedim bunu duyan bütün üyeler de paket yaptırmak istediler.Bizde yanımıza da aldık ve koreye döneceğimiz 1 gün öncesi alıp koreye de götürmek istediklerini söylediler özellikede jungkook kadayıfı çok beğenmişti.Akşam olmuştu taksimi en sona bıraktım çünkü orası akşamları ayrı güzel oluyor.Taksime geldik ve dondurma yedik biraz daha gezdik ve çok yoruldugumuz için 1 saat gezip otele geldik hemen kendimi yatağa attım yarin konserimiz vardı.Çok yoğun geçeceği için erken yatıp iyi bir performans sergilemek istiyordum.Tam gözlerimi kapatacakken.