Korede Hayat

Odadan çıktım ve babamla konuşmak için merdivenlerden iniyordum fakat babam yoktu.bende tekrar odama çıktım ve kenarda duran siyah küçük valizimi aldim ve elime gelen bütün kıyafetlerimi yerleştirdim.Şort ve bluz giyip gözlüğümü de başıma taktim ve valizi alip aşağı indim annem beni bekliyordu.Son bir kez evimize baktim ve kapıda bekleyen taksiye dogru ilerledim annem beni bekliyordu.ona gülümsedim ve taksiye bindik.Gercekten sevinsem mi üzülsem mi bilmiyordum ama babam yanimda yoktu beni cok yaraliyordu fakat yapacak birsey yoktu.Yarım saat yolculuğun ardından havaalanına varmıştık.1 saat sonra uçağımız kalkacaktı bizde annemle bir kafeye girdik ve birseyler yedik.saatimiz dolduğunda uçağa dogru ilerledik cam kenarina oturdugum icin cok mutluydum kulakligimi taktım ve bts save me sarkisini actim ve gözlerim yavasca kapanmaya basladi 12 saat yolculuğun ardından uçaktan indik ve etrafima baktim evet sonunda hayallerimin ülkesindeydim cok guzel hayallerim vardi ve bu hayallerime bir adim daha yaklaşmıştım.taksiye bindik ve annemin tuttuğu o çok güzel eve geldik gercekten süperdi bahçeli 2 katli bir evdi.hemen odama gectim ev esyali oldugu için kiyafetlerimi dolabima yerleştirdim.ve annemin yanina indim. Annem"kızım gel seninle konuşalım"dedi ve beni yanina çağırdı. Merakla yanina oturdum ve konusmaya başladı.
-Kızım yarın ben lisede işe başlıyorum.Sen bu olaylar nedeniyle cok sarsıldın bir kac hafta dinlen ondan sonra senin okul işlemlerini hallederiz dedi.
Bende onayladım çünkü bu olaylar gercekten beni çok yıprattı.Mutfaga ilerleyip biraz birseyler atıştırdım ve odama ilerledim biraz bts videoları izledim ve uyuya kaldım sabah kalktıgımda annem yoktu ve bana bir not bırakmıştı."Günaydın benim güzel kızım üzgünüm işe geç kaldım kahvaltın masada hazır ben öğleden sonra gelicem biraz gezeriz"yaziyordu.Bende gülümsedim ve mutfaga dogru ilerledim.Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım ve telefonu elime alıp instagramda gezindim.O sırada kapı açıldı ve annem gelmişti biraz oturduktan sonra avm'ye dogru yol aldik çok güzel şeyler aldık.Bu arada yıllardır hayalim olan bi konuyu eve gidince annem ile konuşacaktım.Eve varmıştık aksam yemegimizi yedikten sonra salona gectik ve anneme anlatmaya başladım.
-Annecim seninle bir konu hakkinda konusmak istiyorum umarım izin verirsin.Annem merakla bana döndü ve tabi kızım dedi.
-Annecim benim katilmak istedigim bir sirket var aslında 2 tane fakat birisi kiz almiyor bunun için diger sirkete katilmak istiyorum adi jyp bu sirkete başvuruyorsun ve onlar senin dansına ve sesine bakıyorlar eğer begenirlerse iki üç yil o sirkette stajer oluyorsun yani sesini ve dansini gelistiriyorlar ayni zamanda dil egitimi veriyorlar ve idol olarak çıkış yapiyorsun yani ünlü oluyorsun dedim.Annem bana o guzel gülüşünü gösterdi ve kabul etti ama bu cok kolay olmuştu neyse.