Sensiz dördüncüncü senem nasıl alıştım bilemezsin.
Hala dün gibi aklımda gidişin. Aman neyse bahane yhaa niye hala kendime acı çektiriyorum ki. Keşke senelerin gittiği gibi aklımdan sende gitsen o yeşil gözlüm hala aklımda ....
DÖRT SENE ÖNCE.............
Seda :Pelin yeter ama ya o benim gömleğin ver artıkkkkkk
Pelin : Seda yaaaaaa nolurrrr nolurrrr biliyorsun Burak la bugün buluşucam...
Seda içten bir iç geçirir ve kabullenir . Aslında bu kavga yı hep yaşarlar çünkü pelin burağın gözünde dikkat çekmeye çalışır oysa Burak hiç ilişkilere gelemez .Tek gecelik onun işi ama pelin gerçek aşk ı bulmuşcasına burağı sahiplenmiştir .
Pelin deli dolu bi kızdır... Yani kabaca tam bir manyak....
Zaman geçtikçe Burak Pelin den gerçekten hoşlan maya başlar ama bunu bir türlü Pelin e diyemez...
Burağın arkadaşı Tolga ona bi tavsiyede bulunur . Burağın aklına yatmıştır bu fikirrr. Hemen planı uygulamaya başlar .
Burak: Tolga emin misin ben hiç bi kızın ayağına gitmedim gitmem diye düşünüyodum ama bu nasıl bişi anlamadım garip bişi... abi yha sanırım gebericem ewet ewt sanırım şu an öldüm..
Tolga : Oğlum sen manyaksın hani tek gece likler hani nerde sen bu hale düşücek adammıydın lannn
Burak: bi sus bana yardımcı olucakmısın olmıyıcakmısın onu söyle sen ..
Tolga: offf tmmm ya aynen dediğim gibi yapıcaksınnn bu kadar.
Burak: tmmm ya şey ben ne yapçaktım????
Tolga: Salaksın oğlum valla şapşal aşık ...... Gerizekalı gideceksin Pelin e yüzük alıcaksın ve benimle evlenirmisin diyiceksin ama ilk önce sen Seda ya sor bi nelerden hoşlanır falan...
Burak: Tamam tamam tamam tamam...
Tolga: Bu kadar heyecanlanma ya haftaya cumartesi söyle Seda yla anca konuşursunuz.
Burak : Tamam
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Tam evet tam bi hafta sonra Pelin hiç üzülmediği kadar çok üzülücek.. Hayatında ilk kez aşık olduğu Burak bir trafik kazasında ölücek..
Pelin kendinden geçmiş ve yere yığılmıştı artık yaşamak için hiç bir gereği yok. Etrafında Seda ve Tolga dan başka hiç kimse yoktu..
Haberi alan herkes geldi.
Seda bu olayın şokunu patlatmasıyla Pelini yerde gördü birden bağırdı "Peliiiiiiiiin "herkes Seda ya baktı .Artık Pelin nefes alamıyor garip sesler çıkarmaya başlamıştı
Bir kaç gün geçti....
Seda : iyimisin canım nasıl oldun.
Pelin : nasıl olabilirim seda
Seda: cnm üzülmeni anlıyorum ama bak ölenle ölünmez.
Pelin: seda beni yanlız bırak artık lütfen
Seda: tamam bir ihtiyacın olursa söyle
Pelin kapı kapandıktan sonra burakla ilk tanıştığı günü hatırlar . Okulun bahçesinde Tolga peşinden notları almaya uğraşırken Peli nin elinden notlar düşer etrafa saçılır. Burakta tam gelirken yüzüne notlardan biri gelir ve alır bakar.. Ama o not ders notu değildi..
Burak okudukları karşısında çok şaşırmış ve kızmıştı.Bu notun ,bu bilginin Pelin de ne işi vardı.