#İri Adam#

45 1 0
                                    


Pelinin ağzından
Artık ne içtiğim suyun ne yediğim yemeğin tadı var her şey boş benim için bu kadar kısa zamanda nasıl aşık olunur hiç bilmiyorum ama bildiğim tek şey artık hiçbir şeyin anlamı yok...

Pazar günü offfff yine geldi hayatındaki en küçük üzüntülerimden biri Pazar... Kafamı yastığımdan hafifçe kaldırdım . gözümü araladım gözümdeki çapak ordusunu hissedebiliyordum. Her tarafım ağrıyor... Gözümü açmadan oturma pozisyonuna geçtim çıplak ayaklarımla terliklerimi aradım. Tekini buldum diğerini arıyıcak gücüm yoktu. Öylece ayağa kalktım . Gözümü açar açmaz çapak ordusu birden gözüme hücum etti. Gözüm yaş yaş lavoboya gidip yüzümü yıkadım.

Sonra karnımın bana açlıktan yalvardığını fark ettim. Mutfağa doğru sallana sallana giderken irkildim.

Birkaç adım geriye gittim ve Seda nın iri yapılı takım elbiseli bi adamla konuştunu gördüm. Beni fark etmemişlerdi. Hemen odama geri döndüm. Ayağımda duran tek terliğide ses çıkarmasını diye elime aldım ki ki ki ve ki işte rezil olduğum an... Seda ,"Pelin" diye seslendi. Arkamı yavaşça döndüm (elimdeki terlikle) .

Benim rezil oluşumdan memnun bi sırıtışla"Pelin bak Barış bey bizim evi satın alıp yerine alış veriş merkezi inşa etmek istiyor. Sana söyliyicektim ama uyundırmayım dedim." dedi. Dişlerimi sıkarak "İyi halt ettin " diye mırıldandım.

Gözlerimi iri adama çevirdim ve inanmıyorum evet kesinlikle rezil oldum. İri adam ufak bi sırışla beni baştan aşağı süzüyor. Benim konuşmama izin vermeden "Biz Seda hanımla anlaştık . Eğer sizde uygun görürseniz bu iş hallolur." dedi .Ben tam gerek yok istemiyoruz diyicekken.
Seda dişlerini sıkarak "Uygun bi fiyata tabi Pelin bunu da göz ardı etmeyelim"dedi .Seda çoktan ikna olmuş gibi gözüküyordu ama ben istemiyordum bu ev benim için anılarla doluydu Burak la ... Nereden geldi şimdi aklıma kendimi üzmekten başka hiçbirşey yapmıyorum.

Yüzüm birden asıldı.Cevap vermedim. Veremedim.

" Küçük hanım neden suratınız asıldı " diye bi ses geldi kulaklarıma. Oraya doğru baktım iri adam bana sert bi şekilde bakıyordu .Çok şaşırmıştım sesle görüntü hiç uymuyordu. Neyse hem niye merak etti ki şimdi... Ona ne ... Yoksa evi sattırmak için bi taktik mi bu. Her neyse "Yok size öyle gelmiş yüzüm asık falan değil benim . Hem biz biraz düşünelim böyle konular şıp diyen karar verilmez . Hadi biz sizin zamanınızı çalmıyalım daha birçok kişiyi ikna etmeniz gerekir" dedim sert bi tonla...

Kaşlarını hafif kaldırdı şimdi gözlerinin rengi daha iyi gözüyordu.Kızılımsı bi kahverengiyi bu."Bakıyorum çok kızdınız küçük hanım" dedi alaycı bi tonla ve devam etti" Ayrıca ben kimsenin evine gitmem adamlarım gider sadece buraya gelmek istedim o kadar umarım bi sakıncası yoktur küçük hanım" kim ki bu adam bana küçük hanım diyip duruyor. Sinirden elimde ki terliği sıkmaya başladım ve Seda ya baktım oda olanları içinde sakladığı kahkahalı bakışlarla izliyordu.

Kapının kolunu aşağı indirdi ve "En kısa zamanda görüşmek üzere Seda hanım ve küçük hanım" dedi yine alaycı bi tonla .Kapı kapandı. Ve beklediğim an Seda yla yalnız kaldık . Sert bakışlarım Seda bin üstünde gezinirken Seda hafif bi yutkunmayla oturma odasına koşmaya başladı. Ben sıkmaktan elimde ayak numaramın şeklini oluşturan terliği Seda ya fırlattım...

"Ah Seda seni kim elimden kurtarır " diye bağırdım" Yha Pelin bi dur bak dinle adamın bize sunduğu teklifi bi duy" dedi." Umrumda mı sence" deyip koltuğa yatırıp üstüne çıktım "600 bin" dedi durdum kafamdan hiç bir şey geçmiyordu o an bizim bu eve ödediğimizin iki katı.Bu nasıl bi adam böyle. Kim ki...

Ertesi gün sabah kahvaltı yapıp evden çıktık ... Evi satmamama bi sebep daha okula yakın minübüs derdi yok ... Ohhh. İlk kantin klasiğimiz olan simit ayran aldık. Sınıfa doğru ilerledik ki offf hoca girmiş son senem olmasına rağmen hiç kaybetmediğini bi huyumdur geç kalmak. Sanırım Seda yı da ben alıştırdım ... "Ders ne?" diye sordum kesik bi nefesle "Matematik" dedi.Bir oh çektim bizim tatlı matematik hocamız bizi alır içeri...

Öğle teneffüsün de arkadaşlarla bahçede gezinirken siyah ceketli iki adam okul bahçesinden içeri girdi .Tüm bahçe pür dikkat kapıya bakmaya başladı. Ben kapıya bakan insanlara bakarken Seda kişisi tarafından karnıma bi dirsek yedim.Tam "Manyak kız, ne yapıyosun?" diyecekken .

Gözlerine inanamadım iri adam ... Bu gıcık adamın ne işi var burada ? Allah ım nolur beni tanımasın nolur diye içimden geçirir geçirmez bana bakıp gülümsedi.Ve okulun içine girdi. Herkes bana bakıyordu Allah ım yer yarılsada içine girsem. Yüzümün kızardığını hissedebiliyordum...

Umarım benim yazarken eğlendiğim kadar sizde okurken eğlenirsiniz. Watpad de birçok kitap okudum ... Ve okuduğum hikayelere benzememesine özen gösteriyorum. Yeni karakterler özellikler falan filan... ;-) Umarım beğenirsiniz. ;-)

Sevenler Sevmeyenleri SevdirsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin