Bir gün bir kız yaşardı. Bu kız bir köyde,küçük bir evde yaşıyordu. Kızın adı Ashley'di. Ashley 15 yaşında bir kızdı. Fakat anne ve babası yoktu. Ona anne ve babasının trafik kazasında öldüğünü söylüyorlardı, ama o inanmıyordu.
Ashley tek başına yaşıyordu ve okula gitmiyordu. Bir işte çalışıyordu. Patronu onun çok garip bir kız olduğunu söylüyordu. Aslında herkes onun çok garip olduğunu söylüyordu.
Ashley bir gün, anne ve babasını aramak için İyalya'ya gitti. Tabi ki köyünden ayrıldığı için işinden de aytılmak zorunda kaldı. Orada kendine yeni bir mağaza açtı ve bir de çalışan buldu. Adı Jake'di.
Ashley'nin mağazasında gizli bir yeri vardı. Oraya kimsenin girmesine izin vermiyordu. Jake'nin bile. Jake bir gün gizli odayı çok merak etti ve Ashley'ye o odada ne olduğunu sordu fakat Ashley o odayla ilgili konuşmak istemiyordu. Orada sadece özel eşyalar olduğunu söylüyordu.
Hafta sonları çalışmadığı için ailesini arıyordu. Annesi ve babası eskiden İtalya'da bir mağazada çalışıyorlardı. Bu yüzden Italyada ki neredeyse bütün mağazalara ailesinin eskiden orada çalışıp çalışmadıklarını soruyordu.
Bir hafta sonu mağazada ki gizli odaya girip bir zarf aldı. O zarfı Jake'e verdi. Mektupta şunlar yazıyordu;
Bugün benimle akşam yemeğine çıkar mısın? Akşam 19.00'da Sicily Restaurant'da seni bekliyor olacağım.
Jake mektubu okudu fakat kabul etmedi ve işten ayrıldı. Ashley kendine yeni bir çalışan ararken tatlı bir kız iş ilanı için geldi. Ashley o kızla konuştu ve adını sordu. Kızın adı Angel'dı. Onu çok sevmişti ve hemen işe aldı.
Angel'ın hemen ardından genç ve yakışıklı bir oğlan geldi. O da iş ilanı için gelmişti. Ashley kıyamayıp onu da işe aldı. Genç oğlanın ismi ise Micheal'dı.
Kısa zamanda üçü en iyi kanka oldular fakat Ashley gizli odayı onlara da göstermiyordu. Onlar ne kadar merak etseler de göstermiyordu.
Daha sonra mağazaya iki sevgili geldi. Sevgililerin adlari Efe ve Zehra'ydı. Efe ve Zehra'nın yaşları bu üç kankadan oldukça büyüktü.
Ashley onları gizli odaya aldı. Angel ve Michel, Ashley'nin neden onları içeri aldını bilmiyorlardı.