-Niall-
O nouă zi, un alt capitol din viață. Soarele, care a pătruns prin perdelele de la fereastră, a reușit să mă trezească. Cu toate că aș mai fi dormit încă 2 o- acum cine mai bate la ușă? E dimineață băieți.
"Cine e?" Strig din spatele ușii și mă dau jos leneș din pat pentru a o deschide.
"Bună dimineața, prințeso. Nu vezi cât e ceasul? În 20 de minute trebuie să fim la club." Și abia acum m-ai trezit, Harry? Urăsc când face așa, după dă vina pe mine pentru că întârziem.
"Te aștept jos. În 10 minute să fii gata, da?"
"Ok." Spun și închid ușa pentru a mă schimba.
"În sfârșit, ai coborât. Hai, hai, hai." Încerc să-l prind pe Harry din urmă pentru că deja a ieșit pe ușă. Presimt că astăzi va fi o zi frumoasă.
"Și ți-ai făcut prieteni pe acolo? Înafară de fata aia." Întreabă el, curios, ca de obicei.
"Nu chiar, doar cu Lara am vorbit până acum."
"Îți place de ea?" Ce? Nu. Abia ce am vorbit, i-am mai zis odată. Dar se pare că nu pricepe.
"Îți mai zic odată: abia am cunoscut-o."
"Atunci de ce te-ai panicat când am întrebat de ea?" Presupui totul prost, Harry.
"Nu m-am panicat, ai nevoie de ochelari. Ok, am ajuns."
-Lara-
Am ajuns la club și se pare că e multă lume pe aici. Niciodată n-am fost atâția. Va fi mai distractiv. Miranda nu a sosit, dar sper că va veni. În schimb, a venit Niall, și cu un prieten.
"Bună tuturor, vreau să vă prezint un nou membru și prietenul meu, Harry. Sper că azi o să ne distrăm!" Zice Niall plin de bucurie. Acel Harry are părul șaten, creț care-i ajunge până după urechi, înalt, un zâmbet șarmant. Pe lângă tricoul gri puțin mulat la nivelul umerilor, se puteau observa pe mâinile lungi și subțiri dar totuși cu mușchi, tatuajele care aveau diferite semnificații.
"Bună Lara, ce mai faci?" Mă salută Niall.
"Hei. Bine, o așteptam pe Miranda dar se pare că nu a venit. Voi ați văzut-o?"
"Nu, nu era pe hol când am venit. El e noul membru, Harry. Cred că știi, el face parte din trupă." Mă anunță Niall, de parcă aș fi știut asta.
"Bună, Harry. Eu sunt Lara." Îi întind mâna pentru a-l saluta, iar el acceptă. "Așezați-vă aici, revin imediat."
Unde ești, Miranda? Nu-mi spune că nu vii azi.
Mă bucur că Harry e noul membru, și nu un tocilar. Habar n-aveam că va veni sau că va vrea. Ar trebui să vorbești cu el, mai scapi de emoții. Nu mai fi așa o fricoasă. Nu sunt, doar că m-aș emoționa și..nu știu. Lara, nu mai face așa. Du-te odată și taci. Ba nu, vorbește cu el.
-Harry-
Lara pare o fată de gașcă, frumoasă. I-am urmărit pașii care se îndreptau spre ușa sălii. Picioarele ei mergeau rapid, dar totuși cu o atitudine autoritară. Mers normal, dar cu feminitate. Fostele mele iubite care mergeau așa aveau un trecut tulburător și ascundeau multe. În schimb, fetele ca ea mă atrag. Și se pare că asta se întâmplă și în cazul ei. Ador faptul că atunci când ne-a întrebat despre prietena sa, Miranda, se uita la Niall, dar se putea observa că privirea îi era îndreptată și către mine. Poate mă crede deja periculos, dar nu sunt. Chiar dacă toate tatuajele mele reprezintă o parte dubioasă a unui om, neah, nu sunt genul ăla de tip.
Vreau să o cunosc mai bine. Și asta o să fac.
-Lara-
"Am revenit băieți. V-ați apucat de cântat?" Mă așez brusc pe scaun iar ei se uită la mine.
"Da, am cântat noua piesă pe care o vom lansa în curând." Mă bucură Niall cu această veste. "Se pare că s-a terminat ora. Eu trebuie să plec, am ceva urgent de făcut." Își ia rămas-bun de la noi și mă îmbrățișează.
"Atunci te voi conduce acasă." Am dat aprobator din cap cu toate că asta a sunat mai mult o exclamare, nu o întrebare. Dar măcar vine Harry cu mine, nu merg singură și să mă duc prin alte părți ciudate. "Spune-mi despre tine."
"Suntem la un concurs de dragoste sau ceva?"
"Nu, doar că atunci când întâlnesc o nouă persoană vreau să aflu cât mai multe despre ea." Da, da, mai ales fetele.
"Ei bine, mă cheamă Lara Hemilstone, am 19 ani, iubesc muzica dar și dansul..și cred că atât." Mă prezint pe scurt. Dap, asta sunt eu, în 14 cuvinte.
"Drăguț. Mă numesc Harry Styles, am 20 de ani, muzica mă reprezintă și mă pricep la relații." Mi se pare mie sau el vrea să zică altceva? Crezi că se dă la tine? Ești urâtă, nu s-ar uita la tine. Nu mai încerca să te subestimezi.
"Frumos, iubita ta e norocoasă cu un prieten ca tine." Spun uitându-mă în altă parte, defapt mă asiguram la trecerea de pietoni.
"Nu am iubită, dar aș vrea una. Sper că se va întâmpla curând." Ok, acum chiar se dă la tine. Altfel, nu zâmbea insistent la tine.
YOU ARE READING
Problem (H.S ff)
FanfictionLara Hemilstone îl întâlnește pe Harry prin intermediul unui club de muzică. Aceștia se îndrăgostesc repede unul de altul și în mai puțin de o lună de prietenie, formează un cuplu. Dar, va dura această relație? Va reuși Harry să-și îndeplinească pro...