"Bună, eu sunt Niall, noul membru." Se prezintă el încă odată, special pentru mine. Nu te mai da în stambă, a zis pentru că poate nu ai auzit.
"Bună, eu sunt Lara. Încântată. Ce te aduce pe aici?" Este un club de muzică, a venit să gătească. Serios, Lara? Serios?
"Pasiunea pentru muzică, exact ca restul. Dar pe tine?" râde puțin la întrebarea mea stupidă, dar într-un mod drăguț.
"La fel, uneori mai și compun. Îmi pari cunoscut. Dar nu-mi aduc aminte acum." serios, fața lui mi se pare cunoscută, dar habar n-am de unde.
"Probabil te-ai uitat la cover-urile trupei mele." Are o trupă? N-am auzit de ea.
"Nu, nu am auzit de trupa ta dar cred că te-am văzut odată pe Internet. Dar pun pariu că sunteți buni." zâmbește la cuvintele mele spuse din inimă.
"De când ești aici?" Întreabă Niall după jumătate de oră de cântat și compus.
"De o lună și sunt mai fericită de atunci." spun uitându-mă la chitara mea, încercând să o acordez.
____________
S-a terminat ora aceasta. Parcă a durat 3 zile, m-am simțit bine azi. Acum vreau să dorm pentru că nu am reușit să adorm azi-noapte nici măcar o oră. M-am tot gândit să încep o facultate, dar nu știu dacă conservatorul sau pur și simplu o facultate de dans. Cu toate că muzica este ceea ce fac în fiecare zi, ador și dansul.
"Vrei să te conduc acasă?" mă surprinde Niall cu această întrebare dar totuși frumos din partea lui că întreabă.
"Nu, mersi, o să merg pe jos. Ne vedem mâine." îmi iau la revedere de la el și pornesc spre casă.
Astăzi Londra e liniștită, ceva foarte ciudat pentru o capitală aglomerată de obicei. Cu toate că iubesc liniștea și locurile unde zgomotul nici nu a răsunat vreodată acolo, am decis să stau aici. Defapt, aici te-ai născut. Obișnuiesc să merg cu Emily în camping odată pe lună și mă face să uit de tot. Sunt doar eu și natura. Și aparatul foto pentru că sunt pasionată de poze și lucrurile mărunte care trebuie aflate de lume. Chiar mi-am dorit să înființez o revistă unde să-mi public toate pozele făcute și să devin faimoasă. Uneori, această faimă te poate duce la extremități dacă nu te controlezi la timp. E bine să știi de la început cum vrei să fii atunci când ajungi să fi vorbită de lume în fiecare zi. Trebuie să dai un exemplu bun și copiilor. Bonus la creșterea urmăritorilor revistei mele care habar n-am dacă va exista cândva...trebuie să mă gândesc bine la asta.
Acum este timpul pentru somn. Tocmai ai băut cafea, nu o să dormi. O să mă străduiesc da? Bine, bine.
ACUM este timpul pentru somn..
YOU ARE READING
Problem (H.S ff)
FanficLara Hemilstone îl întâlnește pe Harry prin intermediul unui club de muzică. Aceștia se îndrăgostesc repede unul de altul și în mai puțin de o lună de prietenie, formează un cuplu. Dar, va dura această relație? Va reuși Harry să-și îndeplinească pro...