" Odata ce prezenta mea s-a stabilit in mintea lui, teama s-a dizolvat. Am catalogat ca fiind dispretuitoare privirea pe care mi-a aruncat-o, una confuza si de victorie subtila. Era o mica diferenta intre inaltimile noastre, dar destul de mare pentru nevoia noastra de a compara pozitia dominanta in aceasta situatie. Nu m-am deranjat, pentru ca stiam cat de orgolios era.
- Da-i asta ei. L-am instruit ferm.
Mi-am bagat mana la pieptul lui, odata cu aceasta, materialul crescand ca o minge.
- Ce?
Asteptase sa ma confrunt cu el si parea destul de deranjat ca nu am facut asta. Eram sigur ca i-ar placea sa le fi spus prietenilor sai despre obtinerea unui succes, confirmand doar cat de tampit era.
- Doar dai-o.
Dan stia exact despre ce persoana vorbeam. Avea de gand sa faca acest lucru dificil si, chiar daca era adevarat, mai degraba il preferam pe el decat pe ea.
- Nu mai vrea nimic de la tine. Nu de acum incolo.
- Esti reprezentantul ei acum?
A ramas tacut.
- Esti un ticalos increzut, stiai asta? Am bodoganit eu.
Dan chicoti la remarca mea, neincercand macar sa nege. Nu era nevoie.
- Ei bine, acest ticalos increzut, a subliniat printre dinti, este cel care isi petrece timpul cu fosta ta prietena. "