Mi-am vazut imediat grupul de prietene in sala aglomerata. Petrecerea a devenit mai agitata odata cu lasarea serii, in casa fiind numerosi adolescenti in stare de ebrietate. Atunci am observat un barbat destul de atractiv aparand in usa bucatariei. Zambetul ii lumina fata, in timp ce ochii sai caprui strauceau. Buzele mele au aratat un zambet timid in timp ce el se indrepta spre mine. Dar am ramas putin dezamagita cand s-a oprit dintr-odata, privirea sa repezindu-se undeva peste umarul meu. M-am intors ca sa descopar la ce se uita atat de atent, iar un baiat inalt cu par carliontat, inchis la culoare il fixa nervos cu o privire aspra. Prima data nu l-am recunoscut, dar o poveste cu care m-a speriat una din prietenele mele mi s-a nazarit in minte. Acest baiat si-a pierdut cumpatul intr-o noapte si a batut pe cineva pana l-a lasat inconstient. Are un trecut legat de comportamentul sau violent, de aceea nici nu ma mir ca baiatul meu cu ochi caprui s-a retras. A intrat direct in bucatarie, fara sa ma mai priveasca macar o data.
Imi puteam auzi pulsus in urechi, gura devenindu-mi din ce in ce mai uscata. Am inghetat pe loc cand inaltimea intimidanta a unui barbat m-a umbrit. Ochii mei agitati i-au traversat lungimea corpului, degetele mele strangand stransoarea din jurul paharului. Blugii se mulau perfect pe partea de jos a acestuia, un tricou alb impodobindu-i trunchiul.
- Danseaza cu mine. Mi-a spus cu vocea ragusita.
Nu am apucat sa-i raspund inainte sa ma traga dupa el, iar paharul pe care il tineam in mana a cazut, varsandu-se pe podea. O palma mare a fost plasata pe baza spatelui meu, fortandu-ma sa ma lipesc de corpul sau. Mana mea s-a asezat pe pieptul acestuia, impiedicandu-ma sa ma apas pe el. Actiunile sale dure m-au lasat fara cuvinte, nu am mai fost niciodata tratata in felul acesta. Degetele mele au fost impreunate cu cele ale barbatului caruia nu ii stiam numele, incurajandu-ma sa imi duc cealalta mana dupa gatul sau. M-am uitat indraznet in sus, uimita sa vad o pereche de ochi stralucitori privindu-ma. Aveau culoarea apropiata de cea a jadului si erau incadrati cu niste gene de culoare inchisa. Dar am scapat imediat de scanteile ciudate care umblau prin corpul meu. Buzele sale s-au intins intr-un ranjet.
- Cum te numesti, frumoaso ?
- B-Bo. M-am balbait.
Mi-a zambit, prezenta sa coplesitoare deplasandu-se spre urechea mea.
- Eu sunt Harry. Mi-a soptit acesta.
Inainte sa se retraga, buzele sale pline s-au apasat pe locul de sub urechea mea. Ochii mei au fluturat inchisi si i-am cuprins gatul mai strans. Am eliberat un gafait atunci cand mi-a fortat soldurile intr-ale lui. Un chicot profund i-a vibrat in piept, in mod clar bucurandu-se de reactia pe care a obtinut-o de la mine. Nu am mai avut experiente de genul asta inainte si se pare ca era destul de evident.
- Imi placi. A ranjit. Esti atat de.. inocenta.
Privirea sa intunecata a cazut pe pieptul meu, profitand de inaltimea pe care o avea. Mi-am lasat degetele sa cada din jurul gatului sau. Impulsul de a-i inrosi obrazul cu palma crestea. Dar l-am impiedicat, inca tematoare de barbatul dominant. Mainile mele s-au ridicat ca sa-l impinga, dar mi-a prins incheieturile.
- Nu, nu. Vorbi el ragusit.
Harry mi-a adus bratele de o parte si de alta a corpului. Am tresarit atunci cand i-am simtit atingerea calda coborand pe spatele meu. Degetele sale lungi s-au strecurat in buzunarul de la spate al blugilor si am realizat imediat ca imi cauta telefonul. Mana sa a zabovit un timp si era clar ca nu asta era singurul lui obiectiv. Mi-a strans puternic fundul inainte ca elementul de interes sa fie scos din blugii mei. Geamutul care mi-a iesit printre buzele intredeschise i-a asezat un ranjet pe fata.
Am asteptat tacuta ca Harry sa isi scrie numarul. Un bipait scurt s-a auzit cateva secunde mai tarziu si am realizat ca isi trimisese un mesaj de pe telefonul meu. Acum avea numarul meu. Ce Dumnezeu se intampla ? M-am indepartat de prietenii mei pentru nu mai mult de cinci minute, iar acum eram in prezenta unui tip care, evident, avea un singur lucru in minte. I-am simtit respiratia fierbinte pe gat atunci cand a lasat telefonul sa alunece la locul sau. Respiratia mea a fost taiata odata ce Harry si-a presat corpul peste al meu. Geamatul tacut care s-a auzit din gatul sau m-a luat prin surprindere, Harry gasind placere in sanii mei presati ferm de muschii sai toracici.
- Opreste-te. Am vorbit cu vocea slaba.
A chicotit si i-am simtit pieptul vibrand. Buzele sale pline au coborat din nou spre urechea mea.
- Nu prea cred, iubire. O sa ne distram putin.
Am tremurat la auzul cuvintelor sale. Harry ma speria, dar de data asta teama m-a facut sa ma dezlantui. Acesta s-a retras putin inainte ca mana mea sa faca contact cu fata lui. Clar nu se astepta la asta, avand in vedere expresia furioasa care s-a asezat pe fata sa. Obrazul sau stang a capatat o usoara tenta de roz, inainte ca acesta sa ma prinda violent de antebrate.
- Pot spune ca tu vei fi o provocare, aproape a marait. Imi place, a continuat ranjind.
Si-a aplecat capul, dandu-l pe al meu intr-o parte, dupa care i-am simtit buzele presate pe pielea gatului meu. Capetele parului sau carliontat mi-au gadilat obrazul. Harry mi-a dat drumul la unul din brate, astfel incat a reusit sa-l puna pe al sau pe ceafa mea, impiedicandu-ma sa ma retrag. I-am pus imediat mana libera pe piept in semn de protest, incercand sa il imping atunci cand l-am simtit sugandu-mi dur pielea.
- Harry, l-am rugat.
I-am strans partea din fata a tricoului cu degetele. Durerea ascutita s-a intensificat odata ce dintii sai mi-au zgariat pielea. Rasul sau s-a raspandit pe pielea mea in timp ce eu ma luptam cu disperare impotriva barbatului care continua sa-mi traga sangele la suprafata. Senzatia a fost oarecum diminuata de atentia buzelor sale moi. Dar Harry nu ar putea sa-mi permita un asemenea comfort pentru mult timp, infingadu-si infoemtat dintii in gatul meu. Am suspinat cand limba sa a lins pielea sensibila, plantand cateva saruturi. A suflat neglijent peste portiunea uda, umplandu-mi corpul de fiori.
Harry s-a dat un pas inapoi, ranjind, iar eu mi-am smuls bratul din mana lui mare. Mi-am dus repede degetele in zona gatului, respirand printre dinti atunci cand am atins locul dureros. Am scancit de frica cand s-a apropiat din nou.
- Esti a mea acum. Mi-a vorbit pe un ton linistit.
Privirea sa pofticioasa mi-a analizat corpul de sus in jos inainte ca el sa se intoarca si sa se indeparteze cu incredere. Am ramas nemiscata o perioada scurta de timp, nefiind in stare sa procesez ce tocmai s-a intamplat.
- Rahat. Am blestemat.
Mi-am facut loc printre multime cu ajutorul coatelor, fiind disperata sa ajung la prietenele mele. Cand am ajuns la ele, vorbeau si radeau, cu siguranta neavand nici o idee despre ce se intamplase acum cateva secunde. Mi-am deschis gura pentru a vorbi, dar am fost intrerupta.
- Ce s-a intamplat? M-a intrebat Zoe, ingrijorarea citindu-se in vocea ei.
- E-eu..
Lucy mi-a facut imediat semn spre undele intunecate de pe gatul meu.
- Wow.
Gura lui Charlotte s-a deschis larg.
- Cine naiba ti-a facut asta ?
Mi-am regretat imediat miscarile atunci cand am atins locul dureros de pe gat din nou. Atingerea mea a ramas acolo, iar ochii mei tematori au ramas blocati pe un anume loc din incapere. Capurile prietenelor mele curioase s-au intors sa vada la ce ma uitam atat de intens, sau mai bine zis la cine. Harry m-a privit si el inapoi, un ranjet jucandu-se pe buzele sale pline. L-am vazut luandu-si ramas-bun de la tipii cu care purta o conversatie, apoi indreptandu-se spre iesire. Dar nu inainte sa imi mai arunce inca o privire. Mi-a facut cu ochiul, lucru care m-a lasat fara cuvinte in timp ce il priveam disparand.
M-am intors inapoi la prietenele mele. Gura lui Charlotte s-a despartit pentru a comenta, dar s-a inchis imediat, nefiind in stare sa formeze o fraza coerenta. Lucy a fost cea care, in cele din urma, a rupt tacerea.
- La dracu.