3. Pregatiri

77 5 0
                                    

Ziua urmatoare.

- Cred ca glumesti. Zoe vorbi neincrezatoare.

- Mi-as dori sa o fi facut.

Mi-am scufundat capul in maini, un oftat adanc iesindu-mi din gura. Cand mi-am ridicat capul, celelalte doua fete se holbau la mine. Lucy se invartea incet cu scaunul meu de la birou, fata ei dand impresia ca era adancita in ganduri.

- Ei bine, ce ai de gand sa faci? A intrebat Zoe.

Era asezata langa mine, pe partea de sus a patului, spatele fiindu-ne sprijinit de bordura.

- Nu prea pot sa fac multe, stie unde locuiesc.

Usa dormitorului meu s-a deschis larg, dezvaluindu-ne o Charlotte gafaind. S-a aplecat desfacandu-si sireturile, dupa care si-a dat jos papucii. Mainile i-au impins parul de pe fata, incercand sa-si imblanzeasca suvitele salbatice.

- Scuze ca am intarziat, ce-am pierdut?

Si-a aruncat geanta pe podea, apoi s-a urcat in pat si si-a incrucisat picioarele. M-a privit curioasa, dar Lucy mi-a taiat-o.

- Bo e hartuita de un tip extrem de atractiv, dar infricosator, care a urmarit-o pana acasa, a vazut-o in lenjerie, dupa care s-a intors in bucataria ei dimineata urmatoare si a devenit prietenul cel mai bun al mamei sale. Cuvintele au fost varsate din gura lui Lucy.

Ochii lui Charlotte s-au largit rotindu-si capul de la o fata la alta.

- Oh si merge cu el la o intalnire in seara asta. A terminat Lucy.

- C-ce?

Si-a scuturat capul incercand sa digere totul. Se lasase linistea timp de cateva secunde.

- Harry te-a urmarit pana acasa? Stiam ca trebuia sa stam cu tine in noaptea aia! Charlotte si-a aruncat bratele in sus.

- Nu poti sa il refuzi pur si simplu? A intrebat Zoe.

- Dar stie unde locuiesc acum, iar mama crede ca este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata. Trebuia sa o fi auzit ieri, era atat de fericita. Si in plus, toate ii cunoastem reputatia, nu vreau ca nicio persoana la care tin sa fie ranita.

Lucy si-a pus picioarele jos cand m-a auzit, oprindu-se din a se mai invarti.

- Ei bine, daca o sa ajungi tu sa fii ranita? A vorbit ea incet.

Mi-am pus mana peste ochi, dorindu-mi sa nu il fi cunoscut niciodata pe Harry. Era imposibil sa devina mai rau de atat. Mintea mea s-a ratacit, inca nu aveam nicio idee unde ma ducea la "intalnire". Am folosit vag termenul de "intalnire" neavand nicio dorinta sa petrec o seara intreaga cu el. M-am aplecat pe umarul lui Zoe in timp ce ea isi infasura bratele in jurul meu.

- O sa fie bine. A incercat sa ma linisteasca.

Dar ceva din tonul ei m-a facut sa cred ca nici ea nu era convinsa de propriile cuvinte.

***

Am derulat pagina de Tumblr de pe laptop-ul meu, stand intinsa cu gleznele incrucisate in aer. Un val de anxietate mi-a strabatut corpul cand m-am uitat la ceasul de pe noptiera. Nu mai era mult pana tortura de a-l vedea pe Harry va incepe. Mi-am trecut degetele prin parul care inca era putin ud de la dus.

- Bo? Mama m-a strigat de la usa.

- Intra.

A deschis usa, zambetul ei palind cand m-a vazut intinsa pe pat.

- De ce nu esti imbracata? Harry va fi aici curand.

Am simtit nevoia sa-mi dau ochii peste cap, daca ar fi stiut cum era el defapt. A inceput sa se plimbe prin fata dulapului, dar am oprit-o rapid. M-am ridicat de pe pat, pasind in fata ei.

- Mama, pot sa o fac si singura. Am pufnit.

- Sa nu dureze mult.

Odata ce a inchis usa dormitorului in urma ei, m-am trantit iar pe pat. Am injurat incet sub respiratia mea. Capul meu s-a intors brusc, telefonul zumzaind langa mine. L-am luat si am deschis mesajul.

From: Harry

Te scot la cina. Sa porti ceva sexy. H x

Nu i-am raspuns, aruncand telefonul pe plapuma in timp ce deschideam sertarele. Am scos un tricou, care parea mai mult dragut decat sexy. Mainile mele s-au dus spre tivul tricoului de pe mine, dar m-am oprit inainte de a-l scoate. Privind spre fereastra, am tras draperia peste aceasta. M-am dezbracat repede, aruncandu-mi hainele pe podea, apoi am inceput sa topai prin camera incercand sa-mi iau pe mine blugii stramti.

Parul lung mi-a cazut peste umeri in timp ce ma holbam la reflexia din oglinda. Mi-am aplicat niste machiaj, genele aratandu-mi mai lungi si mai intunecate. Pentru buze am ales un luciu de buze transparent, iar pe obraji mi-am imprastiat putin fard de obraz. Am respirat adanc, urmand ca apoi sa oftez puternic.

- Rahat.

Am sarit cand mi-am auzit telefonul vibrand din nou. M-am fortat sa imi inghit nodul din gat, degetele fiindu-mi impreunate in jurul telefonului. Spre usurarea mea, era un mesaj de la Lucy.

From: Lucy

Ai grija, eu si fetele ne gandim la tine. Xx

Un mic zambet mi s-a imprastiat pe fata, stiind ca erau acolo pentru mine. Mi-am pus telefonul in geanta impreuna cu cheile si alte lucruri necesare. Ochii mi s-au indrptat spre ceas. Harry va fi aici in aproximativ 10 minute, imi simteam inima in gat. Uram chestia asta. Era ca si cum asteptai sa dai un examen sau te aflai in biroul medicului stiind ca urmeaza sa primesti o injectie.

Am tresarit la auzul unei masini afara. M-am dus la fereastra, tragand cu ochiul din spatele draperiilor. Harry s-a dat jos din vehicolul cel mare, trantind usa in urma sa. Mi-am luat geaca din dulap, nederanjandu-ma sa ridic umerasul care cazuse pe podea. Am deschis usa dormitorului in timp ce ma incaltam. Cu cat se termina mai repede, cu atat mai bine.

- Bo! Harry e aici.

- Bine! Am raspuns eu taios.

Nu am vrut sa fiu atat de dura, dar intreaga situatie chiar ma depasea. Fara tragere de inima, am coborat scarile, gasind-o pe mama stand in cadrul usii camerei de zi, asteptandu-ma pe mine.

- Arati minunat. A zambit.

- Multumesc, mama.

Ambele noastre capete s-au rasucit spre directia din care venea baiata in usa. Mi-a dat un sarut pe obraz inainte sa ma impinga usor spre usa din fata. Mi-am intors capul exact la timp pentru a o vedea disparand, lasandu-ma singura pe hol. Am respirat adanc, incercand sa ma pregatesc. Nu mi-a prea fost de folos, totusi. Mana mea tremuranda a apucat clanta. Am deschis usa, dezvaluind in fata mea o figura inalta si un zambet larg pe fata acesteia.

- Buna, frumoaso.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum