Sanki birini öldürürmüşçesine sesler geldi.Birileri işkence çekiyordu.Bana bir adres verdi.Adrese geldiğimde yıkık dökük bir ev vardı.İçinde Bay John vardı.Hemen onu kaldırdım.Bana rüyasını anlattı.
Kabusu:
Evden hızla çıkarken biri beni kaçırdı.Sonra buraya getirdi ve omuzuma dokundu.Dokunduğu yer kanamıştı.Beni bir tabuta yatırdı ve tabutun kapağini kapatıp kilitledi.Nefes alamadım.Bir anda tabutu testere ile ortadan ikiye ayırmaya çalışırken sen geldin.Sonra rüyam bitti.Ben bunun rüya veya kabus olmadığını anlatmaya çalıştım.Ama beni dinlemedi.Omuzuna baktım ve hala kanıyordu.Ona yarayı göstermedim.
Ben:Bunun bir kabus olduğuna eminmisin ??
Bay John:Bu bir kabustu o kadar.Sadece kötü bir kabus !!
Aslında ben pek de inanmadım.Arayan numara da testere sesi geliyordu.Kolu hala kanıyordu.Eğer kolunda ki yarayı gösterseydim aşırı panik yapıp kendine zarar verebilirdi.O bize lazım.Artık Bay John hakkında araştırma yapmam gerekiyor.İstifa ettim.Ama bunun dışında da araştırma yapabilirdim.Bunları düşünürken birisi benim ismimi söylüyordu.Dışarı baktığımda maskeli bir adam avimin duvarına vuruyordu.Ben adamı görür görmez laptopumu alıp dolaba saklandım.Laptopumdan arkadaşım Charlie'ye mesaj attım.
Jessica:
Charlie sanırım dışarıda birisi var.Ne olur yardım etCharlie:
Kime benziyor ??Jessica:
Kel kafalı yüzünde büyük bir gülümseme ile evime giriyor.Ayak seslerini duyabiliyorum.Charlie:
İşte bu hiç iyi değil.Jessica:
KAHRETSİN!!!Odaya giriyor!!!!Charlie:
Jessica...Jessica oradamısın?Kahretsin!!!JESSİCA!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK RUHLAR
HorrorArkadaşlar benim aksiyon komedi korku gibi şeylere merakım va umarım hikâyemi beğenir ve oylarsınız❤️